Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Fabie nejdou na odbyt, část škodováků bude vyrábět jiná auta

Konec šrotovného může změnit rodinný život některých zaměstnanců mladoboleslavské Škody Auto. Kvůli omezení výroby fabií, po kterých klesla poptávka, totiž budou někteří pracovníci zaměstnáni namísto v Mladé Boleslavi v sesterském závodě automobilky v Kvasinách. V pátek o tom rozhodlo představenstvo automobilky. Zatímco nyní se model Fabia vyrábí ve třech směnách, od ledna to bude jen ve dvou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

liborek

Nové nebo staré????

Pokud výrobce nabídne cenu do 150.000.- Kč, jdu a hned si Fabii koupím. A nebudu opravovat Favorit r.v.1991. Díky

0/0
26.10.2009 8:40

Paul100

Re: Nové nebo staré????

Jj, to není krize z nadvýroby, to je krize z neúměrných cen, samozřejmě vzhledem k příjmům sociálních vrstev, která dělají trh, tj. střední nižší třída, myšleno globálně ne pouze v podmínkách ČR..

0/0
26.10.2009 8:45

Vilém Hynek Jarmila

Re: Nové nebo staré????

U nás je z nižší střední třídy opravdu pár lidí - podle definice jsou to lidé ze středního managementu a svobodných povolání, tedy ředitelé lokálních poboček, malí podnikatelé a svobodná povolání (lékaři, advokáti, lékárníci), ředitelé krajských úřadů a administrativy. Těch lidí je pár. Pro Fabii byl a je hlavní trh podnikatelská sféra, bohužel to auto je tak ošklivý a drahý, že i ti si kupují něco jiného. Za ty peníze je teď Megane, i30/ceed, c4, Focus a spousta jinejch aut.

0/0
26.10.2009 10:14

Leo Jr.

Skodovka dela pekna auta.

R^R^R^

a jsou hezci s kazdou novou generaci

[>-]

Fabia je takova mila beruska :-)

0/0
25.10.2009 12:59

bradavice

jojoj

Kdyby Fabie byly stejně kvalitní jako turbíny, možná by na odbyt šly...

0/0
25.10.2009 7:19

krultheking

aby ne

posledni fabie je mimoradne hnusna

0/0
24.10.2009 17:02

General-

Re: aby ne

Preji vam aby vase dalsi auto bylo krasne a absolutne nespolehlive. O vice vam zrejme nejde dle vaseho uboheho prispevku. Kazdemu se navic libi neco jineho, a to co se hnusi vam muze byt i pro zbytek populace hezke. Jste velmi omezeny.

0/0
24.10.2009 23:32

DIVIX

Re: aby ne

Pane, bez urážky, ale Fábia II je naozaj škaredé auto. O spoľahlivosti sa tiež dá diskutovať. Myslím si, že Škodovka s Fabiami šľapla vedľa. Dúfam, že Fabia III sa bude podobať na auto.

0/0
25.10.2009 10:07

Paul100

Re: aby ne

Při koupi nového auta je stále většina kupujících ovlivněna především

vzhledem auta. A prodejní "úspěch" nové Fabii je důkazem toho, že má

pravdu. Samozřejmě, že se najdou lidé, kterým se líbí. Nebýt německého šrotovného výrobní linka Fabií  by 

jela na podstatně nižší kapacitu už dávno.

0/0
26.10.2009 9:01

Vilém Hynek Jarmila

Re: aby ne

Jakoby se krása a spolehlivost vylučovaly. Jsou auta, která nabízejí obojí a není jich málo. nakonec současná nabídka má dost dílů totožných a jde už hlavně o design, spolehlivost je u většiny aut velmi podobná.

0/0
26.10.2009 10:16

djrhedy

Re: aby ne

Částečně máte pravdu, ale pochybuji, že jste si takto vybíral přítelkyni ;-D Druhak prodejní neúspěch v ČR u Fábie II je lehce doložitelný statistikami. Podívejte se, jaký je rozdíl mezi prodejností Fábie I a Fábie II a jak velkou část trhu přenechala Škoda jiným výrobcům. A že se Fábie II nelíbí je poměrně dost častý názor. Nebude to zkrátka jen vyšší cenou, ale designem.

0/0
26.10.2009 10:31

0100

Fabie je zastaralá šlupka bez výbavy.

konkurence  nabízí mnohem více za stejné paníze. ;-D

0/0
24.10.2009 16:03

mr.cert

PROČ

Tam máte fotku loga ze střechy PLZEŇSKÉ Škodovky?????!!!!!!!!!!!! Pro Idnes, se zřejmě auta dělaj v Plzni...

0/0
24.10.2009 12:49

p.o.p.

Milá redakce.

Proč máte na titulní fotce znak co je na hlavní bráně plzeňské Škodovky??? Pletete si holínky s hodinkami!;-O

0/0
24.10.2009 12:48

mr.cert

Re: Milá redakce.

sakra, byls rychlejší:-)  Prostě odbornost nadevše ;-D

0/0
24.10.2009 12:51

rudlanka

Yeti

A jak se prodává Yeti? Kolik se jich denně vyrábí?

0/0
24.10.2009 12:39

--knedložrout--

Re: Yeti

ftgfrgf

0/0
24.10.2009 13:46

bradavice

Re: Yeti

Podle toho, kolik předváděček si těch 1.200 dealerů v ČR objedná....

0/0
25.10.2009 7:20

Vogel15

Bodeť by jo když to vypadá jako japonec,

jede to jako japonec a pletu si to se Suzuki;-D;-D

0/0
24.10.2009 12:10

performer2

Re: Bodeť by jo když to vypadá jako japonec,

jestli myslíš Swift, tak to je mikroauto - o třídu níž než Fabia (něco jako Spark a Panda)

0/0
24.10.2009 12:53

drek

Děkuji panu Povšíkovi za již 18. předpověď konce krize

"K tomu by podle Povšíka mohlo dojít ve druhém čtvrtletí roku 2010."

Ten člověk je ale opravdu vtipný ;-D;-D;-D

0/0
24.10.2009 11:27

Seeker-M

Odbory

Vida, takže když jde ve firmě do tuhého, co navrhnou odbory? Propustit zaměstnance, kteří nejsou v odborech, jen aby odboráři nemuseli dojíždět do práce. To je tedy názorná ukázka odborářské solidarity v praxi.

0/0
24.10.2009 11:25

Bohous.23

Re: Odbory

co o meleš8-o

0/0
24.10.2009 14:24

MH4

propadák šrotovné

A už je to tady. Co prozíravější prorokovali, se vyplňuje. Šrotovným se problém nevyřešil, jen se oddálil na současnou dobu. A co bude teď? Škodovka je tam kde byla. A problém naopak bude ještě větší, než kdyby se trh uměle nedeformoval jakýmsi šrotovným, protože ti, co si aut chtěli koupit např. v lednu, už jej mají.

0/0
24.10.2009 11:23

MiroTR

Re: propadák šrotovné

No a teď přijde druhá fáze.  Lidi, co čekají, až se v bazarech začnou objevovat auta nakoupená "za šrotovné".  A za cenu výhodnější, než s tím šrotovným. 8-o

0/0
24.10.2009 11:26

Dennys

Re: propadák šrotovné

Kdo si pocka, ten se docka. To jsem rikal i koupechtivym kolegum zde v Nemecku. :-)

0/0
24.10.2009 12:26

regazzi

Auta

Prosil bych novinare, aby nenazyvaly vec Fabii II autem. To nema s autem nic spolecneho.

0/0
24.10.2009 11:20

sirc

Re: Auta

Fakt? Tak teď si jim to teda nandal. Divím se, že Tě ve Škodovce ještě nezaměstnali, bez Tebe to tam totiž určitě nemůžou zvládnout.

0/0
24.10.2009 11:23

General-

Re: Auta

Ty woe, ty si machr, od ted se u nas doma nesmi o Fabii II mluvit jako o autu. RvRvRv

0/0
24.10.2009 23:42

Jerry Fletcher

Re: Auta

Kousek níž píšeš, že pracuješ v odbytu a že bez flotil by Fabia byla v čudu a tady teď tohle? Prosím Tě, dělej si poznámky, ať se aspoň v jedné diskusi držíš stejné role...

0/0
25.10.2009 9:20

Linde CZ

Kdyz se Skodovce darilo, odbory tlacily na rust mezd...

...pac si to pry fabrika muze dovolit. Co navrhuji odbory ted? :-)

0/0
24.10.2009 11:08

MiroTR

Re: Kdyz se Skodovce darilo, odbory tlacily na rust mezd...

Zvýšit mzdy ! :-/;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
24.10.2009 11:14

Vogel15

Re: Kdyz se Skodovce darilo, odbory tlacily na rust mezd...

tak se to má dělat,tak je to správně, poslat firmu ve které pracuji do konkursu ;-D;-D

0/0
24.10.2009 12:12

dave79

Re: Kdyz se Skodovce darilo, odbory tlacily na rust mezd...

máš pravdu, je smutný, že veškerý zisk firmy za celý roky prožralo vedení nebo se bezezbytku převedl do německa, než aby se generovaly rezervní fondy, teď jen můžou odbory chtít, aby ztrátu hradil vw ze svýho

0/0
24.10.2009 13:30

Linde CZ

Re: Kdyz se Skodovce darilo, odbory tlacily na rust mezd...

jenom pro uplnost - majitelem je VW nebo odbory?

0/0
24.10.2009 15:48

legi

Re: Kdyz se Skodovce darilo, odbory tlacily na rust mezd...

a vieš čo ? stále boli tie mzdy na štvrtinovej úrovni ako v Nemecku za tú istú prácu v montovni...

0/0
24.10.2009 14:14

Linde CZ

Re: Kdyz se Skodovce darilo, odbory tlacily na rust mezd...

no a na dvacetinove urovni jako v Kuvajtu za tu istu pracu v montovni. Kdo chce nemecky plat, bude za nim muset zrejme do Nemecka.

0/0
24.10.2009 15:47

djrhedy

Re: Kdyz se Skodovce darilo, odbory tlacily na rust mezd...

Čistý zisk Škody Auto za první pololetí roku 2009 je 2,7 miliardy ;-D Je vidět, že třou bídu s nouzí. A ty jako obvykle seš úplně mimo. :-P

0/0
26.10.2009 10:26

Linde CZ

Prc je v clanku vyfoceny znak plzenske Skodovky?

Mel jsem zato, ze se Fabie vyrabi v Boleslavi ;-)

0/0
24.10.2009 11:02

def...

Re: Prc je v clanku vyfoceny znak plzenske Skodovky?

R^R^R^

0/0
24.10.2009 11:03

Vedoucí kolotoče

Re: Prc je v clanku vyfoceny znak plzenske Skodovky?

Ty jses na iDnesu novy, ze? Tva otazka mne prekvapuje, protoze jinak bys vedel, ze na iDnesu nic neni nemozne. ;-D

0/0
24.10.2009 11:18

Franta 1

A co čekali,

že se bude výroba zvyšovat i když nedostanou podporu od státu,teď jich budou plné bazary,protože ti co si mysleli,že to nějak splatí,tak na ty splátky jaksi nemají.

0/0
24.10.2009 10:57

ibid

Takže místo škodovek

teď budou vyrábět bavoráky...R^R^

0/0
24.10.2009 10:50

sirc

Fabia II

Je bezkonkurenčně nejúspěšnější model automobilky a prodalo se jí už přes půk milionu kusů. Což značí jediné, spoustě lidem se prostě to auto líbí.

Současná situace je stále důsledkem krize a deformace trhu s názvem šrotovné. Problémy mají všichni, od Fiata až po Mercedes.

0/0
24.10.2009 10:46

regazzi

Re: Fabia II

Vtipalku. Nebyt firemnich flotil, tak se s Fabii neuzivime. Pracuju v odbytu.

0/0
24.10.2009 11:15

sirc

Re: Fabia II

A? Firemní klientela u takových modelů patří firemní klientela vždycky k významným zákazníkům. Nebo snad chceš říct, že Octavií prodáváte více než Fabií? To bych se opravdu tvé imaginární práci v odbytu zasmál.

0/0
24.10.2009 11:22

Vogel15

Re: Fabia II

to myslíš to nepovedené auto co vypadá jako ŠUŽUKY ;-D;-D

0/0
24.10.2009 12:13

karl007

Nádhera zase jedeni mysleli........

Hurá, hurá ať žije moloch  a chytří manažeři, kteří vymýšlí tyto krásná opatření. Navrhuji ať zaměstnanci chodí do Kvasin pěšky a na cestu jim odbory dělají svačiny...... ;-D

0/0
24.10.2009 10:40

David Rockefeller

Kdo by taky kupoval takovy šroty.

0/0
24.10.2009 10:21

antigogo

Re: Kdo by taky kupoval takovy šroty.

Třeba chudák jako Vy, který si nickem napravuje ego a nemá ani na kolo.....

0/0
24.10.2009 11:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.