Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šéf T-Mobilu: Další hráč se na českém trhu neuživí

V Česku připadá na deset obyvatel 14 aktivních telefonních čísel a tento údaj stále roste. Proto podle šéfa českého T-Mobilu Rolanda Mahlera už není prostor pro dalšího operátora. Ani toho, který by jen přeprodával služby těch stávajících, tedy virtuálního.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

RomanL

Tenhle článek

nepatří do rubriky "Ekonomika", ale do rubriky "Pohádky a pověry". A (_!_) ať si pan Změlík dělá z plastelíny a ne ze svých nasraných zákazníků!  g.idnes.cz" alt=";-€"> g.idnes.cz" alt=";-O">

0/0
29.10.2009 8:54

lucky_24

Změlík

Změlík je Robert a ne Roman pane redaktore g.idnes.cz" alt=":-)">. A čtvrtý operátor se uživit může. Na českém trhu není moc prostor u těch co utrácí 2000 a víc, ale u těch co platí míň stačí udělat zajímavou nabídku a jdou k vám. Myslím, že Orange by to tu zkusit mohl, a pokud budou chtít uspět a něco pro to udělají, tak ta šance je tu velká.

0/0
27.10.2009 11:05

njuska

Re: Změlík

1) ČTÚ, zřejmě podmazán současnými operátory, vydal volné GSM frekvence právě jim.

2) Šéf ČTÚ naprosto nehorázně prohlásil, že 4. operátor by se tu neuživil. Jak to proboha ten člověk ví?

3) Současní operátoři mají dlouhodobě roční obraty v řádech stovek miliard Kč. Čisté zisky se u každého z nich pohybují v řádech desítek miliard Kč každý rok. Už toto jasně vypovídá o tom, že by se tu 4. operátor s přehledem uživil! 

0/0
27.10.2009 17:33

Xladi

Re: Změlík

ad 2) šéfovi ČTÚ může být jedno jestli se to zájemci o licenci vrátí nebo ne, to je jejich staost spočítat si dobře podnikatelský záměr. Tím by neměl vůbec argumentovat. Uvidíme až se 100% zdigitalizuje pak by se měly nějaké frekvence uvolnit jestli to přes ně tedy jde.

0/0
28.10.2009 11:50

njuska

Re: Změlík

Přesně! Říkal to, jako jakousi obhajobu toho, proč ČTÚ dal všechny zbylé volné GSM frekvence stávajícím operátorům. Považuji to za nehorázné! Bohužel mám velkou obavu, že volné kmitočty pro mobilní sítě se tu najfou už jen těžko. Možná snad jen pro 3G, což ale pro nové operátory není, logicky, moc výhodné.

0/0
28.10.2009 21:22

goober

Investice do zákazníka

Já tedy T-M mám a byl bych asi trouba, kdybych měnil, nicméně kecy o investování do zákazníka jsou úsměvné. Stačí se podívat třeba do Rakouska, což je země shodná s velikostí ČR. iPhone 3GS u T-Mobile za 49 € s MMP 49 €, ve kterém je 2000 volných minut do všech sítí včetně celé EU, 1000 minut do vlastní sítě a 3 GB dat. TO je investice do zákazníka...

0/0
27.10.2009 10:18

Dědeček Vševěd

Re: Investice do zákazníka

Přesně ! A co to tristní a zejména PŘEDRAŽENÉ mobilní připojení k internetu ?! 235 kb/sec bych viděl reálně tak někde kolem 150 Kč. Pak nalákáte zákazníky. A ten váš internet za 831 Kč/měs. ?! Děs !!! g.idnes.cz" alt="Rv">g.idnes.cz" alt=";-€">

0/0
27.10.2009 11:33

miropiro

T-Mobile

Díky nechci, vaše tarify mě neoslovují.

0/0
27.10.2009 9:03

njuska

Re: T-Mobile

Tohle se dá bohužel říci o všech našich operátorech. Mě např. oslovují tarify O2 Slovensko nebo T-Mobile Rakousko. Škoda.

0/0
27.10.2009 17:26

vybananovanybanan

Zlodějina T-Mobile ! My máme v rodině všichni U:fona

s tarifem za nula a mezi sebou si voláme neomezeně zadarmo, měsíční útrata za volání jinam je kolem 100,- Kč. Pokud by měl někdo zájem, mám k dispozici ještě dvě volné sady s tarifem za NULA na prodej.

0/0
27.10.2009 7:59

Heralik__

Re: Zlodějina T-Mobile ! My máme v rodině všichni U:fona

Vysílačka pro rodinu, ale nesměj bejt daleko od sebe:-)

0/0
27.10.2009 8:10

vybananovanybanan

Re: Zlodějina T-Mobile ! My máme v rodině všichni U:fona

Používáme od června 2008 po celé republice, zdarma a bez problému. Vy ale asi raději platíte T-Mobilu 5 Kč /min s účtováním 1+1 min.

0/0
27.10.2009 8:14

zapvit

Slovaci si u nas zavolaji levneji nez my mezi sebou...

vazeny uzivateli troshu se chovejte a neuvadejte nepravdive informace.... TM nema uctovani 60+60 u vsech tarifu ... hodne lidi ma 60+30 a nejaka cast zakazniku jeste 60+1 takze uvadejte veci na pravou miru.....

ovsem je pravda ze 60+60 take neni idealni uctovani...

napriklad slovaci si u nas zavolaji levneji nez my mezi sebou www.mobilmania.cz a uctovani maji 1+1 (po sekundach)

0/0
27.10.2009 8:34

vybananovanybanan

Re: Slovaci si u nas zavolaji levneji nez my mezi sebou...

Tak já mám měsíční paušál 0,- Kč, volání do vlastní sítě na pevnou i na mobil 0,-Kč, volání do ostatních sítí 4,50 Kč a za každou minutu příchozího volání z ostatních sítí + 1,- Kč připsanou na svůj účet. Vyprošuji si, abyste mě poučoval, jak se mám chovat. Za prvé jsem reagoval na očerňující reakci na můj příspěvek a za druhé nemůžete popřít, že T-Mobile účtuje 60+60 a toto účtování bude už pouze rozšiřovat. Můj operátor U:fon účtuje 60+1. To, že si Slováci si zavolají s T-Mobile levněji je hezké, ale stěhovat se kvůli tomu na slovensko opravdu nehodlám :-))

0/0
27.10.2009 8:46

zapvit

Re: Slovaci si u nas zavolaji levneji nez my mezi sebou...

vase chovani nehodlam komentovat .... vubec jste necetl clanek, pak by jste pochopil ze se nejedna o tmobile ktery vam lezi v zaludku a navic s ufonem se neda uplne vsude volat takze si ty pohadky nechte pro sebe a usinejte s hrejivym pocitem.... hold ufon nema tak dobre pokryti aby se dal plne vyuzit.... nepotrebuji ruzne blbosti staci mi volani a sms ale potrebuji mit pokryti signalem. a pokud jste cetl muj prispevek tak nepopiram ze Tm uctuje 60+60 ale nema to u vsech tarifu ..... ja osobne mam 60+1 ale hodne zakazniku vetsinou ma 60+30 az ty nove tarify mivaji 60+60 takze zase uvadejte vec na pravou miru a nerikejte v globalu ze ma tm 60+60.... g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
27.10.2009 14:09

vybananovanybanan

Re: Slovaci si u nas zavolaji levneji nez my mezi sebou...

Já jsem nikde o žádném globálu nepsal, jen jsem srovnal objektivní nabídky U:fona a T-Mobile. U:fon paušál 0,- Kč, volání ve vlastní síti ZDARMA i do svojí pevné, do ostatních 4,50,- Kč. Za 1 min příchozího hovoru z jiné sítě +1Kč na svůj účet, účtování 60+1. T-Mobile paušál "pouhých" 300 Kč, volání ve vlastní síti 4,90 Kč, na 5 čísel ve vlastní síti zdarma :-)), účtování 60+60. Co je na tom nepravdivého ? Úvazek na 24 měsíců nechce se mi to ani číst....Pokrytí U:fona je 85% populace a v místech, kde ho používám mám 100% signál i kvalitu hovoru shodnou s GSM. Roční úspora oproti T-Mobile je minimálně 7200,- Kč u dvou telefonů. Máme 4, takže 14400,- Kč za rok.

0/0
27.10.2009 15:21

zapvit

Re: Slovaci si u nas zavolaji levneji nez my mezi sebou...

naprosto zbytecne reagovat.....

"nemůžete popřít, že T-Mobile účtuje 60+60"....... zbytecne se s vami o necem bavit... T-mobile nema pouze uctovani 60+60 jak jste sdelil ale mozna by jste mohl brat v realitu ze tu jsou i jino oeratori i pres to ze nektere vam lezi v zaludku a nejradeji by jste je nevidel.... proc pak asi mate tolik rad Ufona..... pokud vam vyhovuje necht..... pro hodne lidi co cestuji je UFON nepouzitelny

0/0
29.10.2009 10:50

njuska

Re: Slovaci si u nas zavolaji levneji nez my mezi sebou...

Příteli, on TMO má samozřejmě i nějaké jiné varianty krom velmi běžného 60+60 (např. 60+30), ale obojí je pořád stále zlodějna. Proč mám operátorovi platit něco, co vůbec neprovolám (např. dovolání se do hlas. schránky a okamžité zavěšení, nebo jenom např. 15 sekundový hovor?)? Máte na to nějaké reálné vysvětlení, nebo tu budete jen zase všechny urážet a používat PR?

P.S. Jinak je asi pochopitelné, že pro zaměstnance T-Mobile je jiný operátor např. U:Fon "nepoužitelný" g.idnes.cz" alt=";-)">.

0/0
29.10.2009 15:03

zapvit

Re: Slovaci si u nas zavolaji levneji nez my mezi sebou...

vaše debilita mne vazne rozesmala :-D :-D :-D asi si myslite ze jsem zamestnanec TM ale nemam s nim nic spojeneho nepouzivam ani TM ufona...

0/0
29.10.2009 16:54

njuska

Re: Slovaci si u nas zavolaji levneji nez my mezi sebou...

Díky za potvrzení, evidentně se na nic jiného, než na urážky, nadávky a nebo PR žvásty nezmůžete g.idnes.cz" alt=";-D">. Nemáte v T-Mobilu nějaké pravidelné psychologické "cvičení"? Tohle by se Vám stávat nemělo... g.idnes.cz" alt=";-)"> 

0/0
30.10.2009 10:04

zapvit

Re: Slovaci si u nas zavolaji levneji nez my mezi sebou...

:-D :-D pry PR :-D to predchozi uzivatelje krasny PR UFONA :-D

0/0
30.10.2009 10:18

renny7046

Re: Zlodějina T-Mobile ! My máme v rodině všichni U:fona

Po celý republice tak to bych chtěla vidětg.idnes.cz" alt=":-/"> ja ho měla týden a šel s domu a bych lítala po městě kde si můžu zavolat tak to fakt né. A to bych měla mít signal dobrej podle té mapy. Což o to ceny dobrý ale ta kvalita to je děs.....

0/0
29.10.2009 9:44

lucky_24

Re: Zlodějina T-Mobile ! My máme v rodině všichni U:fona

Mám doma i Ufona a je to prostě vysílačka. Kvalita zvuku nic moc a telefon, to je taky něco. On totiž Ufon jede na síti, která je skoro stejná jako první mobilní síť Eurotelu, když začínal v ČR s mobilním trhem. A i ti měli tehdy lepší zvuk při hovoru a větší pokrytí. Zlatej NEON XXL, zaplatit paušál a dál už nic neřešit, jen volat a volat a volat.

0/0
27.10.2009 11:09

balance_x

Re: Zlodějina T-Mobile ! My máme v rodině všichni U:fona

Prirovnavat NMT sit Eurotelu k CDMA 2000 rev.A siti Ufona muze jen ten, kdo o tom opravdu moc nevi.g.idnes.cz" alt=";-D">

Tim ovsem nepopiram, ze Ufon ma problemy s kvalitou hlasu, ovsem cast problemu zavinili nekvalitni pristroje ... viz ruzne diskuze.

0/0
27.10.2009 11:24

vybananovanybanan

Re: Zlodějina T-Mobile ! My máme v rodině všichni U:fona

Pokud máte ten Ubiquam U400 tak ten moc kvalitní zvuk opravdu nemá, nicméně se s ním dovolat v pohodě jde. Pokud použijeta třeba U300, nebo nový SLIM telefon, je zvuk naprosto stejný, jako v GSM síti a stále je to ZADARMO ve vlastní síti.....

0/0
27.10.2009 12:02

monkoc

Hezke

Ze se ten pan reditel nestydi! O prazdninach jsme byly v Nemecku a Rakousku a u tamnich T-mobilu vyslo volani s predplacenkou levneji uz jen v klasickem prepoctu Euro - koruna, nez volani zde! Jak uz tady nekdo psal, na Slovenskou je dokonce u O2 levnejsi volani ze Slovenska sem, nez ceny, kterymi tady volame mezi sebou!  Take si myslim, ze tu neni potrebna konkurence. Urcite by to chtelo jeste jednoho operatora. Ty obrovite zisky soucasnych operatoru tomu koneckoncu jasne nasvedcuji.

0/0
27.10.2009 7:42

zapvit

Re: Hezke

novy operator tu nema smysl ale nasi operatori by si museli utahnout opasky a snizit sve zisky..... potom bychom mohli mit volani levnejsi a uctovani 1+1 jako na slovensku... ovsem jak porad vsichni tvrdi trh ceske republiky je naprosto specificky.... (lide nechteji prechazet a nechteji si vybirat operatory)

0/0
27.10.2009 8:35

njuska

Re: Hezke

Promiňte, první část Vašeho textu jsem nějak nepochopil. Ale chtěl bych reagovat alespoň na tu druhou: Český trh je specifický v tom, že mobilní operátoři tu mají velmi podobné (téměř stejné) ceny. Dalo by se až říci, že tu prakticky nefunguje konkurence. Proto je pro zákazníka jen pramálo důvodu přecházet za současných podmínek k jinému operátorovi.

0/0
27.10.2009 17:24

njuska

NEUVĚŘITELNÉ!

Takovéhle rozhovory mě vždy nadzvednou ze židle! Místní operátoři mají jedny z nejvyšších cen na světě, prakticky tu neexistuje konkurence (všichni mají skoro stejné ceny maskované nepřehlednými balíčky - a lidé telefonovat potřebují, že?), investice do technologií minimální (viz. např. sítě 3G a vůbec data), T-Mobile CZ má každoročně ČISTÉ zisky v řádech desítek miliard Kč, které šmahem putují do německého Deutsche Telekom a pan Mahler nám tu bude básnit o tom, jak by se tu 4. operátor neuživil!? Opravdu neuvěřitelné, tohle je skoro na facku!g.idnes.cz" alt=";-O">

Doporučuji panu Mahlerovi, aby se podíval na ceny např. O2 Slovensko (srovnatelný trh) nebo např. na T-Mobile Rakousko. Tam, kdyby si dovolili nastavit takovéhle rejžovací ceny, proložené tarifikací po minutách, tak velmi rychle skončí. Tam totiž, na rozdíl od česka funguje konkurence.  

0/0
27.10.2009 1:34

Xladi

Re: NEUVĚŘITELNÉ!

Třeba myslí Ufona to je 4 operátor ale působí dost amatérsky a i když mají ceny za volání slušné stejně na to většina lidí kašle, protože nemají pokrytí a přístroje zastaralé jako před 8 lety. Nabrali lidi ale jaksi zapoměli posílit kapacitu sítě, takže už skoro rok se nic neděje. Ale kdyby rozšířili pokrytí, nabídli lepší přístroje a posílili kapacitu sítě, věřím že by šanci měli ale to by nejdřív museli vyházet vedení co tam je a nabrat odborníky.

0/0
27.10.2009 6:59

njuska

Re: NEUVĚŘITELNÉ!

U:Fon se nedá srovnávat. Pracuje na úplně jiné síti, tím pádem nemá standardní telefony a služby...

0/0
27.10.2009 17:28

vybananovanybanan

Re: NEUVĚŘITELNÉ!

U:fon po zakoupení jeho telefonu má nadstandartní služby a ceny. Pro toho, kdo potřebuje telefonovat a SMSkovat za nejnižší možné ceny je to super volba. Pro toho, kdo potřebuje oslňovat okolí nejnovějším GSM telefonem za 19990,- Kč a pušálem 2000,- Kč měsíčně to ale opravdu není.

0/0
27.10.2009 17:52

njuska

Re: NEUVĚŘITELNÉ!

Hele, neútoč zbytečně! Já to nepsal, abych U:Fona nějak plísnil. Naopak, jeho cenová nabídka je mi více, než sympatická. Já nikoho nechci oslňovat, ale rád používám smartphone s operačním systémem a spoustou užitečných fci. Je to kvůli práci i osobní zábavě. U:fon bohužel tyto telefony nebude moci nikdy nabízet. Byl bych moc rád, kdyby býval dostal volné GSM kmitočty - býval bych k němu okamžitě přešel.

0/0
28.10.2009 0:18

petacx

ze by monopol 3 operatoru byl skutecne neprustrelny ???

ze by monopol 3 operatoru byl skutecne neprustrelny g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="?"> 

kolik stoji zakaz vstupu dalsiho operatora g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="?"> 

-

-

inzerat do vaseho platku za x mega a mam dal monopol/3 g.idnes.cz" alt=";-€">

0/0
26.10.2009 22:31

Fromen

Zajimave

Pan zrejme myslel, ze dalsi operator s praktikami jako Tmobile.cz se v cesku neuzivi g.idnes.cz" alt=":-P">

0/0
26.10.2009 22:18

Lady Gaga-rin

Ten drban je úplně mimo!

Co slovo, to pí.ovina, on byl při tom rozhovoru asi sjetéj...g.idnes.cz" alt="Rv">

0/0
26.10.2009 21:57

brhel

Nový operátor se uživí

Třeba v Norsku působí virtuální operátor Lebara.no. Na předplacenou kartu nabízí 300 volných minut do vlastní sítě za cenu nepatrného spojovacího poplatku a velmi levné volání jinam.

Kdo chce jen volání, volá s ním, kdo chce kraviny, jakou jsou uvítací melodie, ... volí klasického operátora...

0/0
26.10.2009 20:39

tato

Re: Nový operátor se uživí

Tak tak... Za rok mi konci slmouva tak doufam ze nekdo prijde. T-mobile zmenil poplatky v prubehu vazaneho obdobi a to se nedelaaa. Uz se tesim az od nich odejdu g.idnes.cz" alt="Rv">

0/0
26.10.2009 21:35

Xladi

Re: Nový operátor se uživí

Pokud operátor změní v průběhu smlouvy její podmínky máte nárok na bezplatné odstoupení, ale musíte to udělat do měsíce po změně, nebo nějak co nejdříve. Já měl Ufona se smlouvou a taky změnil nastavení služby ale naučil jsem se že už nikdy úvazek, to si raději koupím drahý přístroj, i kdyby slibovali hory doly.

0/0
27.10.2009 6:54

Xladi

Myslím že uživí

Pokud nabídne nižší ceny a tarifikaci po vteřinách od začátku hovoru, něco jako má O2 na slovenku tak věřím že by stávajícím operátorům řádně zatopil, protože to je výhodnější než mnohé drahé tarify a to je jen předplacenka.

0/0
26.10.2009 19:19

Pšenda

Re: Myslím že uživí

presne, kdyz se bude chovat narovinu, tak nebude mit problem. Vodafon se asi docela snazi, ale potrebuje nekoho kdo by na nej jeste tlacil. Ty druhy dva to rozhodne nejsou.

0/0
26.10.2009 19:34

ntw

TMO bída

Rolo, musím uznat, že hláška: "Při smlouvách na dobu určitou významně do zákazníka investujeme." mě zvedla náladu. Ještě že už jste schopni vytlačit alespoň trochu zajímavé retenční nabídky, jako např. 230 volných minut za paušál 200 Kč měsíčně. Raději méně řečí a více rozšiřování 3G sítě, jelikož jste v Česku zoufale na chvostu.

0/0
26.10.2009 19:11

Carlos

Pche!

Pche, jediný důvod proč nepustit alternativní operátory je, že takto mohou dál v klidu držet ceny za služby neskutečně vysoko.

0/0
26.10.2009 17:34

e-mann

p. Mahlere, dovolte, abych se vám zasmál!!!

ne že by se neuživil, to jistě ano, ale vy by jste přišli o zcela vyjímečné zisky!! V tom to je!! Divím se vám, že něco takového můžete vypustit, takový manager! A my takové trubky, že ?

0/0
26.10.2009 16:54

prdlaisko

Re: p. Mahlere, dovolte, abych se vám zasmál!!!

Na Slovensku mame o polovinu mensi trh a v pohode sa tu uzivia 3-mobilny operatori tak pochybujem ze by sa uvas este 1-2 neuzivili...

0/0
26.10.2009 17:45

Linde CZ

Ja bych nechal na nich, jestli se uzivi nebo ne.

Nazor cloveka, pro ktereho budou konkurenci je irelevantni. Momentalne jsou zisky z mobilnich sluzeb tak velke, ze o prostoru pro dalsi konkurenci (a tlaku na cenu) nepochybuju. Uzivit se jich muze hafo.

0/0
26.10.2009 16:39

Muf007

Re: Ja bych nechal na nich, jestli se uzivi nebo ne.

Samozřejmě. Nikdo nemůže čekat, že by někdo dobrovolně přenechal svůj liz jiným. g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
26.10.2009 16:48

nelde

Ale uživí, jen ho nechtějí

Což je samozřejmé. Alternativní nebo virtuální operátor jim bude brát zisky.

A tu pohádku o investicích do zákazníka nemůže myslit vážně. Nějak nepočítá s alternativou, že lidé si pořídí nová čísla a ta stará prostě "doplatí".

0/0
26.10.2009 15:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.