Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČSA potřebuje peníze, prodá další obchody i letadla

Prodáme letadla, nemovitosti, bezcelní obchody nebo nakládání se zavazadly. Zn.: Ihned, spěchá, platba pouze hotově a co nejdříve. Podobný inzerát by si mohly dát i České aerolinie, protože zcela ilustruje další jejich plány. Prodej majetku má firmě přinést další hotovost, díky které by měla společnost přežít zimu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

yaack

Pan Sůra - hlásná trouba odborů?

Pořád omílané ČSA je mi celkem ukradené, ale když čtu pořád dokola poslední rok na idnes tendenční články pana Sůry především o této firmě, nemůžu se ubránit dojmu, že jde jen o tupé tlumočení názorů a drbů od odborových předáků (mají v idnes odbory? pan Sůra by byl dobrý předák..:-) . Napíše-li pan Sůra "zdroj", myslí tím bezpochyby pana Gaspara či jiného odborového týpka aerolinek. Zkuste pane Sůro také komunikovat s těmi manažery a lidmi ve statutárních orgánech, které tak zřejmě čistě z principu nenávidíte - ať už v čsa či v jiných firmách. Třeba zjistíte, že manažerská práce není jen o tom, že tento typ lidí chce apriori ničit, krást, rozprodávat a lhát, ale že věci jsou často mnohem složitější, než se vám (a vašim "zdrojům") vaší pisálkovskou optikou zdají. Ale na to vám asi chybí vzdělání a důvtip..:-(

0/0
28.10.2009 15:48

holka od vedle

Ještě nedávno

Byly nabídky okolo pěti miliard za ČSA shozený ze stolu. Jo takhle se podniká v našem banánistánu..RvRv

0/0
28.10.2009 1:42

T55

Co se prodalo - dodatek

Pro úplnost je potřeba doplnit prodeje majetku: 2006: finanční aktiva(akcie FranceTelecom), 2007: auto park (350 vozidel prodáno a nahrazeno operativním leasingem).

0/0
27.10.2009 13:54

lolek77

Za rok jim Travel nenabídne miliardu ale

pár milionů. Firma bude bez jmění, majetku a zadlužená po uši.

0/0
27.10.2009 13:36

Michal1

Prodat

Tak už ten Augiášův chlív prodejte! Stejně to přijít musí.

0/0
27.10.2009 12:47

tre

VĚTŠÍ ZTRÁTA JE LEPŠÍ

Zejména pro daňové poplatníky. Kdyby se to teď prodalo, ztráta státu by byla cca 2,3 mld. Takhle se do zkrachovalé firmy nalije minimálně 5 mld(ale spíše 8 mld) ze státního a ta se už stejně nikdy nezachrání.

To jste nám dali zase dáreček.

0/0
27.10.2009 12:19

notebook.r51

Ten příběh mi připomíná jiný

O té lodi, jak do ní trochu teklo. Tak se rozhodlo o privatizaci: Prodáme náklad, prodáme plachty, prodáme lana, prodáme stěžně, loď rozebereme na prkna a ty taky prodáme a už nám do ní nepoteče. Popluje se nám pak lépe a radostněji (dokud záchranné čluny vydrží).

0/0
27.10.2009 11:21

IJNovak

Šetřit porušení poviností při správě cizího majetku

Konečně Kočárník v BASE a pro ovlivňování svědků, užít VAZBU! Přidat vazbu pro FUKSU i ŘÁPKOVOU viz rozhovor  s p. Kůlou, co vedl ČSA  k zisku!

0/0
27.10.2009 10:55

myskamiki

no a frk nejvetsi

je, ze Janota v DR sedel jeste nedavno taky!! Takze by do teplaku mel frcet spolecne se zbytkem a ne jeste rozhodvat o prodeji/neprodeji

0/0
27.10.2009 11:02

sirc

ČSA

Tak nevím. Zbyde jim vůbec něco jiného než ty tři písmena?

0/0
27.10.2009 10:52

notebook.r51

Re: ČSA

No, svého času měl kdosi velký zájem o imatrikulaci OK, on takový reklamní slogan Fly OK - fly CSA ! se svého času (40-50 let tomu) docela nosil.  Ale kdy bude lépe? Už bylo !

0/0
27.10.2009 11:17

myskamiki

a zase

imatrikulace OK je imatrikulace CESKE REPUBLIKY!!!!!!!

Fly OK - fly CSA/Travel Service/SmartWing/CCA/ABSJet/Aeroklub Horni Dolni atd.

Jsou to dve naprosto rozdilne veci!!

0/0
27.10.2009 11:32

notebook.r51

Re: a zase

Nehysterči, ženská, nebo si nech opravit klávesnici, opakujou se ti vykřičníky. Imatrikulace ČR je to asi tak 17 let, předtím to byla desítky let imatrikulace Československa. Kdyby to šlo prodat, určitě to nějakej dobrák zašmelí jak námořní plavbu. Ten slogan existoval v době, kdy ještě TravelService a těm ostatním, s výjimkou snad aeroklubů, bylo tak -30. A krom toho by se to nebylo rýmovalo.

0/0
27.10.2009 11:49

sksiol

Re: a zase

pozor na to.OK se používá k označení českých letadel,ať už se jedná o dopravní letadla,vrtulníky atd. Zároveň má každá společnost své označení.CSA mají shodou okolností označení OK,ale nemá to nic společného s označením letadel.Např travel service má QS,Lufthansa LH,British airways BA at.

0/0
29.10.2009 19:21

myskamiki

pche

problem CSA je, ze nejsou schopni naplnit letadla a to se rozprodejem nevyresi, jen se oddali krach. Ted jeste stale maji nejaky majetek, ale po tomto shaneni penez uz budou mit leda kulove. Takze by me zajimalo, ktery vul pak da aspon korunu za firmu, ktera nic nema, nic nevydela, ale ma jmeno?? To se mu oplati zacit uplne znovu, bez problemu a ne se jeste trapit s firmou, ktera je v krachu.

0/0
27.10.2009 10:42

Ronnie_W

Re: pche

moje zkušenost s čsa poslední doby (4x za půl roku) je plný letadlo. Ovšem doneslo se mi, že po prodeji Cateringu musí samozřejmě všechno jídlo nakupovat, a za plátek citrónu platí 28 Kč.. to se pak neni co divit

0/0
27.10.2009 10:49

myskamiki

Re: pche

ja litam OSR PRG a pak dal - OSR poloprazdne krom pondeli a patku a z PRG dal do Evropy  jak kdy.

0/0
27.10.2009 11:01

astar

hihi

Já bych tam dal zpátky Luftjardu i s tím pupkatým populistou, aby ukázali, jak umí hospodařit... to se to hospodaří, když se může rozhazovat, když ale dojdou penízky, tak všichni zastrukují ocásek a tváří se, že jich se to netýká... tak hop, Jardo poskoku, odlož deštník a ukaž se, jaký jsi manager...

0/0
27.10.2009 10:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.