Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Renault nasadí do prodejen více žen, řidičky je mají raději

Francouzský automobilový koncern Renault chce do svých autosalónů, autoservisů a prodejen s náhradními díly nabrat více žen. Slibuje si od toho větší tržby. Zjistil totiž, že velká část žen se před mužskou obsluhou necítí dobře a dává přednost specialistkám. Ženy by měly tvořit aspoň polovinu zaměstnanců koncernu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ROSES LIVE

Co lze taky cekat jineho od automobilky s kosoctvercem ve

znaku ;-D

0/0
28.10.2009 17:04

HrubesaMares

Re: Co lze taky cekat jineho od automobilky s kosoctvercem ve

nojo, ted je budou mit nejenom na kapote, ale i v prodejne :-)

0/0
30.10.2009 10:19

Pes Jonathan

Neco na tom bude

jak jsem psal nize, jsem "Lagunar" od svych prvnich kilometru za volantem. Servisni interval u Laguny zavisi na motorizaci a vybave, moje 1,9DCi  DFP (2007) vyzaduje servis kazdych 15000 km. S autem jezdi vic pritelkyne (ca 400 km tydne do prace a z prace), ale servis resim vzdycky ja, protoze je to tam samy chlap a ona se neciti dobre. Vzdycky rika, ze na ni neprijemne cumi. Verim, ze kdyz tam budou zeny, tak tam zajede, s tim by nemela problem. Na okraj pro kolegy dole, co  resili ceny: v Nemecku platim za malou prohlidku (kazda licha) okolo 350 EUR a za velkou 500 EUR. Uz se tesim na platbu rozvodu ;-(

0/0
28.10.2009 14:19

Pejsátko

Re: Neco na tom bude

Já mám servisní interval stejný, ale najezdím víc (min. 520 km týdně). Do servisu jezdím sama a vůbec mi nevadí, že je to tam samý chlap. Pokud by tam byla ženská na místě významějším než jen předávání klíčů od auta a vyplňování papírů, tak bych se asi raději otočila a šla jinam. Prostě ač sama ženská, ženským v technických věcech nevěřím (stejně je to u mužských a oblečení).

0/0
29.10.2009 10:27

libynn

No co?

Prostě ženy do výroby a chlapi víc doma. " Otec živitel " přestává fungovat. I když se to nezdá, planetu ovládají ženský!:-)

0/0
28.10.2009 10:25

čita

Pánové jsou lehce mimo mísu

asi by jste se divili,kolik ženských denně maká na linkách aby jakékoli auto vůbec vyjelo z fabriky.Tak proč by nemohly být i v servisech.V prodejnách jich běhá dost a chlapi si je nemůžou vynachválit .A nestalo se mi tam,že by na mě prodavačka koukala spatra,že jí radši podám  na ukázku vadný díl,místo přesného názvu a katalogového čísla.Když na parkovišti měním žárovku ,připadám si jako exot,kterýho musí sledovat  všichni okolo.Hele,ženská si spravuje auto,a ona to snad i umí ;-€

0/0
28.10.2009 7:51

cloudstain

Re: Pánové jsou lehce mimo mísu

Jo taak, ja myslel, ze pracujete v Eskort servisu...

0/0
28.10.2009 9:02

Muf007

Re: Pánové jsou lehce mimo mísu

Panové, pokud tady nadáváte na ženské v servisu jste vážně mimo. Mám spolužačku, která dělá přejímacího technika ve velkém servisu. A schválně kdo má lepší uši odhalící bezpečně kdejaký šramot? O tom, že musí mít tvrdě skládaný certifikát výrobce aut ani nemluvím. Takže ač chlap, s důvěrou k ní jezdím s naším vozovým parkem.R^

0/0
28.10.2009 10:04

SZYslak3

no comment

Nóóóóóó, automobilka má vulvu ve znaku, takže je to pochopitelné :-)R^

0/0
27.10.2009 22:37

datel.gambler

Re: no comment

taky mě to napdlo ;-D

0/0
27.10.2009 23:21

deviant

Re: no comment

přesně tak

0/0
28.10.2009 0:52

metanfouna

Kde nic neni, ani smrt nebere

Tak by me zajimalo, kde ty zeny vezmou :) Na prodejce jeste dejme tomu, prestoze maloktera bude zfleku schopna poradit s vice nez jen s barvou :) Ale tech par technickych veci se da doucit, kdyz tomu neni treba rozumet extra do hloubky. Ovsem sehnat zenu do dilny, to aby rozjeli kampan uz na zakladnich skolach a presvedcili devcata, ze kariera automechanika u kosoctverce je tou jedinou spravnou volbou :)

0/0
27.10.2009 21:42

f0rr35t

Re: Kde nic neni, ani smrt nebere

Prodejce o těch autech nemusí vědět lautr nic. Vlastně čím míň toho ví, tím líp... chytrý člověk si nenechá radit od prodavače, který dostává provize z prodeje. Pokud někdo přijde do autosalonu a řekne "chci nějaké auto", tak si o špatné a předražené auto přímo koleduje... možná jako bonus dostane i nějaký "výhodný" leasing.

0/0
28.10.2009 3:04

obecní slouha z Klacíkova

Renault = Boží trest

0/0
27.10.2009 21:02

orangexx

Re: Renault = Boží trest

kdyby jsi nežil z keců někdy kolem roku 2001, tak by jsi možná i postřehl posun spolehlivosti mezi značkama. Poslední 3 roky Renault = Nissan... A pár reálných info pro takové jako jsi ty  http://www1.adac.de/Auto_Motorrad/pannenstatistik_maengelforum/pannenstatistik_2008/tab.asp?ComponentID=250016&SourcePageID=250114

0/0
28.10.2009 18:24

Ion Tichy

Tak nevím,

ale pokud by ti prodavači měli pořádné "nádobíčko", tak by se zákaznice jen hrnuly. ;-D

0/0
27.10.2009 20:57

Xladi

Dobrý ale drahý

Sice je na nákupku levnější ale dožene to servisem. Já mám Citroen a servis mám jednou za 30t. km nebo za 2 roky. Švagr má Renault a má servis 1x ročně, nebo po 30t. km a za prohlídku dal 7300 já jsem dal za prohlídku po necelých 2 letech 4300 a příště pojedu za cca. 2 roky, Švagr musá za rok zase za cca 8000, takže auto je sice na nákup levnější ae za servis dá skoro 2x tolik.

0/0
27.10.2009 19:47

chatab

Re: Dobrý ale drahý

kec, take vlastnim auto s <i> ve znaku a mam interval 2 roky / 30 tkm a rozhodne se nepohybuju v uvedenych cifrach...

0/0
27.10.2009 23:30

f0rr35t

Re: Dobrý ale drahý

Nápodobně. Já z vlastní zkušenosti nemůžu proti Renaultu nic říct (sám jednoho mám). Jasně, razí úplně jinou filozofii než třeba němci, ale spoustě lidem to vyhovuje. Jsou to holt francouzi, vždyť hned po přejetí hranice Německo/Francie poznáte tu změnu režimu na silnicích. Němci jsou přesní, rychlí a ohleduplní, zatímco francouzi jsou drzí, vecpou se všude, na nějaké ťukance zvysoka kašlou, čáry na silnici pro ně neznamenají absolutně nic a značky už tuplem ne. Prostě Francie, vždy se tam cítím jak ryba ve vodě. A spolehlivost záleží na tolika faktorech, že se objektivně nedá porovnat podle aut nějakého Franty z Dolní Lhoty a jeho švagra z Horní Lhoty (takový ty kecy "kámoš mýho zetě slyšel že Renaulty jsou prej nanic" mají opravdu velkou vypovídající hodnotu). Já už slyšel člověka s Opelem jak hrdě nadával že francouzská auta jsou totálně nanic a německá jsou držáky... takže ono to bude opravdu HODNĚ subjektivní (protože být na jeho místě tak radši držím h*bu a krok).

0/0
28.10.2009 2:46

f0rr35t

Re: Dobrý ale drahý

Ještě k té spolehlivosti: záleží kolik, kde, jakým stylem a za jakou dobu ty kilometry člověk najezdí... a pak si to objektivně posuďte.

0/0
28.10.2009 2:51

Pes Jonathan

Re: Dobrý ale drahý

Hodne zalezi na zpusobu servisovani. Mam za 9 let najeto na 3 ruznych Lagunach a jednom Meganu zhruba pul milionu km. Dokud jsem prvni Lagu servisoval ve znackovem servisu, byla v pohode, delal se jen spotrebak. Pak mi zacalo byt lito penez a daval jsem ji do neznackoveho. Zaroven s tim zacaly problemky, ne nejak vyrazne, ale vzhledem k tomu, ze do te doby bylo to auto bezporuchove, tak to bylo divne. Krome toho hosi v servisu netusili, co maji delat, musel jsem jim to vzdy rict. Dal jsem Lagu pryc, koupil novou, jezdim do znackoveho servisu a auto slape jak hodinky - meni se jen spotrebak. Ale jako ryba ve vode se citim na Nemeckych dalnicich :-) - ziju v Mnichove - a v Cechach vzdycky silim :-)

0/0
28.10.2009 14:10

f0rr35t

Re: Dobrý ale drahý

R^

0/0
28.10.2009 17:40

Štvavá vysílačka

Koukám, že Renaultu uniká podstata svého problému.

:-)

0/0
27.10.2009 19:32

Hmmhator

Jestli si

automobilka s 22/7cou  ve znaku myslí ze jim tohle pomuze... tak klidne.Spis to teda pritahne chlapy, nez zenske.

Me teda zaujal ten udaj ze v pripade paru rozhoduje z 60% zena... premyslim jak k tomu dospeli.

0/0
27.10.2009 17:18

Martin z Česka

dokud nebudou vyrávět pořádný auto

žádný buchty v prodejnách jim nepomůžou

0/0
27.10.2009 17:15

Zuzana.

Re: dokud nebudou vyrávět pořádný auto

Tak to je přesně můj názorR^:-)

Já bych si v současnosti koupila zase jedině japonce. Klidně od chlapa.

0/0
27.10.2009 19:20

Lobos

Re: dokud nebudou vyrávět pořádný auto

Proc by sis chtela porizovat japonce? Od ceskyho chlapa to neni ono?8-o

0/0
27.10.2009 19:33

neverend

Re: dokud nebudou vyrávět pořádný auto

Podle posledních průzkumů bylo zjištěno, že v japonském voze sedí mnohem častěji vyspělá osobnost. Což se o mužích v oktávkách říci nedá. Čímž je nechci házet do jednoho pytle. Prostě a bez urážky, to auto má každý.

0/0
27.10.2009 19:52

Zuzana.

Re: dokud nebudou vyrávět pořádný auto

Kdybych měla na mysli chlapa, tak to zaprvé napíšu s velkým J a za druhé to nebudu psát pod článek o autech :-)

0/0
27.10.2009 20:48

Jano_S

tak to je fikany tah

s tymto Renault tipujem uspeje ;-D

0/0
27.10.2009 17:01

Doktor.bota

..

já vždycky když přijdu na nějakej státní úřad (matriku, finančák) tak mám pocit, že všechny ty ženský, co tam pracujou na mě nějak divně koukaj, snad se mi posmívaj či co. byl bych mnohem spokojenější, kdyby tam pracovalo víc můžů, zlepšila by se kvalita a já bych se cítil lépe. jsem totiž velmi citlivý;-(

0/0
27.10.2009 16:53

Merk

Re: ..

Tak až seženeš muže, kteří budou chtít a budou si moci dovolit makat za tamní peníze, urve ti vedení radostí obě ruce. :-P

0/0
27.10.2009 17:31

u.boat

nevím jak ženský

ale pár chlapů by to k nim přeráhnou mohlo ;-D

0/0
27.10.2009 16:43

send1

Re: nevím jak ženský

R^;-D;-D;-D

0/0
27.10.2009 16:47

miliondj

Tuhle znacku muze koupit jen automobilovy nedouk nebo...

nechapu, jak muze jeste nekdo kupovat tuhle znacku, znamou svou chabou spolehlivosti... Navic tak ocividne ukazuje logem kdo jsou jeho zakaznici...

0/0
27.10.2009 16:43

MoreCzech

Re: Tuhle znacku muze koupit jen automobilovy nedouk nebo...

Ty budeš velký automobilový odborník...8-o

0/0
27.10.2009 16:48

ondra112

Re: Tuhle znacku muze koupit jen automobilovy nedouk nebo...

tak tak R^

0/0
27.10.2009 17:12

_profesor_

Re: Tuhle znacku muze koupit jen automobilovy nedouk nebo...

Tak tak. Proto chtějí nalákat ženy, které tomu tolik nerozumí.

0/0
27.10.2009 19:19

f0rr35t

Re: Tuhle znacku muze koupit jen automobilovy nedouk nebo...

Známou chabou spolehlivostí? Vy jste se myšlenkově zastavil někde v osmdesátých letech minulého století! 8-o  Nedávno jsem řešil problém na autě (odešla autobaterie) jenže jsem stál na parkovišti mimo domov a potřeboval jsem pomoc a lidi se mi ještě vysmáli že nemůžu nastartovat Renaulta a že si nemám kupovat takovýho šmejda (ikdyž mi pomohli, tak s tolika kecama a kyselejma ksichtama, že jsem litoval, že jsem si nezaplatil za asistenční službu :-/)... a přitom tohle nemělo s Renaultem nic společného (mohl jsem za to já... přiznávám), ale oni teď budou večer po hospodách vykládat příhody o nefunkčním Renaultu. Takhle nějak ty vaše stupidní pověry o spolehlivosti vznikají!

0/0
28.10.2009 3:15

Homer1

Re: Tuhle znacku muze koupit jen automobilovy nedouk nebo...

že tě to baví, dělat ze sebe takového blbce....

0/0
28.10.2009 22:09

send1

Renault - ženské auto

;-)

0/0
27.10.2009 16:10

Zuzana.

Re: Renault - ženské auto

kvůli tomu kosočtverci? :-D

0/0
27.10.2009 19:21

datel.gambler

Re: Renault - ženské auto

stačí, když vidím v thalii svoji švagrovou - jedná pí na kapotě, jedna na kufru a jedna za volantem ;-D

0/0
27.10.2009 23:23

f0rr35t

Re: Renault - ženské auto

No tak jestli je pro vás Thalia synonymem pro Renault, tak se ničemu nedivím ;-D jak mám rád Renaulty, tak Thalii obcházím obloukem (řídil jsem to a bylo to tak na úrovni Laguny R.V. 94, možná o fous horší... a co to povídám, teď jsem Lagunu stejně urazil).

0/0
28.10.2009 2:59

kulus

ono by stacilo...

... tam davat lepsi auta a ne ty krapy co vyrabi ted.

0/0
27.10.2009 16:02

send1

Re: ono by stacilo...

R^

0/0
27.10.2009 16:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.