Diskuze
Kamiony v pátek zákaz nečeká, připlatí si na mýtném
Děkujeme za pochopení.
moim
Ať nám ničí dál ty naše....
....předražený dálnice a silnice, ať bloudí po městech apod. Kamiony jedině na železnici, máme nejhustší síť železnice v Evropě, každý druhý nádraží je nákladní nebo má rampu na vykládku či nakládku zboží!
Silnice se nebudou tolik ničit, nebudou tak zasekaný, o trochu méně nehod a více pracovních příležitostí...
Určitě se najdou oponenti, jasně, bude to možná dražší pro dopravce, trošičku složitější, ale miliardy kterou jdou zbytečně do silnic a dálnic by mohli njít třeba na zdravotnictví...
Ve Švýcarech už tuším něco podobného funguje. Jasně, že ne všechen náklad muže stát delší dobu ve vlaku, ale určitě ho není většina.
Howgh
pisatel69
Re: Ať nám ničí dál ty naše....
Ve švýcarsku to funguje, protože neni jiná možnost jak se dostat přes průsmyky, kam mimochodem mnohdy nesmí ani auta s karavanem...
Problém železnice je, že neumí jezdit na čas. Neni to tak pružná doprava jako kamionová.
Ta železniční síť vznikla kdy prosím pěkně? Byla vytížená hlavně při plánovaném hospodářství, což jsme naštěstí už opustili.
PooHoo
zvýšení poplatků je směšně nízké
jsem řidič osobního auta, který dálnici pravidelně používá. jednak si myslím, že dálnice jsou stavěné spíše pro osobní než pro nákladní dopravu. Také se domnívám, že takové směšné zvýšení poplatků je dobrý výsledek práce kamion loby. Zvýšení poplatků by mělo být takové, aby dopravci museli zvažovat, zda je výhodnější přepravovat zboží po silnici či po železnici. Na tu myslím patří nákladní doprava obecně. To že to u nás nefunguje je věc jiné dizkuze.
Pasterrr
Jsem proto
aby náklaďáky mohli jezdit stejně u nás jako v německu, nejčilejší obchodní ruch má ČR stejně s německem, tak by asi bylo dobré mít stejná omezení jako Němci. Mimo to je Německo sladěno s velkou částí Evropy. Proč zase budeme vymýšlet režim odlišný?
Jnak dopravcům přeji pevné nervy, platit vysoké ceny dálničních známek, odvádět silniční daň a být nejvíce omezován, to je normální Česko.
Řidičům osobáků přeji klid a pokud budou stížnosti, tak doporučuji směřovat k veřejné správě, která nám tu naší dálniční a silniční síť spravuje a rozšiřuje.
rik_killer
Re: Jsem proto
Tak pravil kamionak. Tahnete k sipku, naparil bych vam desetinasobek v patek a o vikendu. Jezdim hodne a pokazde, kdyz je na ceste problem je to kvuli kamionum. Nemluve o agresivite, zamernemu najizdeni, nedavani prednosti, nahlemu vyboceni do leveho pruhu atd. Nekdy to zajde i tak daleko, ze je nutne nahlasit policii, jako posledni pripad, kdy kamion najel zamerne do narazniku pred nim jedouciho auta, protoze se mu nelibilo, ze jej predjel.
Dominica
Vlk se nacpal
a koza zůstala celá. Tak nebudoui jezdit po dálnici, ale po okreskách, tam to mají zadáčo. A na úzkých cestách, za chvíli vytlučených, budeme koukat, jak nás kamiony buď nenechají předjet (pokud to vůbec na úzké silnici bude možné) nebo nás budou honit, protože ONI jsou páni silnic. A budeme pokorně jezdit do servisů nechávat si opravovat minimálně tlumiče...
Ten komu nic nevoní
sjednotit se
Co se domluvit a jít, místo nadávání v diskuzi, ty sajrajty zmlátit a vyházet oknem?
Když tam přijde 500 chlapů, tak nezůstane kámen na kameni. Přece nemůžou dělat co chtějí, vždyť tohle dál nejde...
nakej_nick
Re: ANKETA
protože občan, jenž je proti zdražení i zákazu, protože to nechce nakonec zaplatit, není sluníčkový a zelený, ale naopak ošklivý a fuj, a místo účasti v anketě by si zasloužil za trest jet 4x tam a zpátky po celé D1 pouze v pravém pruhu a na letních pneumatikách
0100
Nechal bych to pouze na zákazu předjíždění nákladních
automobilů mezi sebou. Jejich řidiči způsobují nejvíce havarií. Zvýšené mýtné nic neřeší. Budou právě tyhle zatížené dny jezdit po okreskách a jiných silnicích, kde přibyde jen více nehod a zbrzdí více provoz. To bych nedělal.
cejkis
Konečně zdravý rozum
Je vidět, že když do toho nepindají termiti, tak to jde.
Bursíky navrhovaná doba od 15do 18 byla totálním nesmyslem neboť do vejvětší špičky v 18h vyrazí 3h stojící kamiony. Konečně normální návrh 15-21h.
Druhá věc je zákaz. Pokud objednatel přepravy nesloží náklad včas, tak řidič je odsouzen k stání několik hodin. Takto si může spedice dát do podmínek, že pokud nebude složen náklad včas, bude objednatel platit více.
Ve výsledku je tak celý řetězec tj. objednatel i přepravce motivován k vyhýbání se této době s tím, že když už není jiného řešení, může jet.
Celý problém se tak dostává do roviny cenového rozhodnutí o výši poplatků, kde toto rozhodnutí je možné operativně dle výsledků měnit. Je to konečně rozumné řešení. Dost bylo politických nesmyslů
vvvv
Re: Konečně zdravý rozum
Jo, taky to tak vidím, akorát bych to páteční mýtné zdražil ještě o trochu víc, ale to je kosmetická úprava.
Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům
Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...
Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou
Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit
Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...
Průlomový lék na hubnutí dráždí cenou. Kúru za tisíce lze vyrobit za pět dolarů
Lék Ozempic od společnosti Novo Nordisk je jedním z hitů posledních měsíců. Ukázalo se totiž, že...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci
Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...
Zastropování dotací by bylo pro české zemědělce smrtící, říká ministr Výborný
Kdyby se Česká republika rozhodlo tzv. zastropovat zemědělské dotace, musela by je zastavit na...
Nukleární restart. V USA poprvé vracejí do provozu uzavřenou jadernou elektrárnu
K jaderné elektrárně Palisades u Michiganského jezera to z Chicaga trvá autem dvě hodiny. Spuštěna...
Kdo má v Evropě nejlepší vlaky, odhalil žebříček. Česko se stydět nemusí
Přestože je vlaková doprava stále dražší než letecká, vlaky v Evropě nejenom vzhledem ke své...
Deset tisíc eur za kabelku Chanel. Ikona luxusu se o zákazníky neobává
Ačkoli velká část zákazníků po celé Evropě pod vlivem inflace omezila nákupy některých...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!