Diskuze

Dealeři aut se ani v říjnu nedočkali zlepšení, polepšila si ale škodovka

Prodejcům aut se letos nedaří tak jako loni. Lidé si u nich koupili o 14 procent méně osobních a lehkých užitkových aut než před rokem. Zájem o škodovky se přesto po několika měsících zvýšil.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
H

hnupobijce

5. 11. 2009 6:12
Toz

vcera jsem videl z boku tu novou Oktavku ... kde ty stare dobre casy jsou ...pripomelo mi to neco jako Renault Thalia nebo tak neco ... a tak to byvalo hezke auto ... ;-(.

0 0
možnosti
MH

horma

5. 11. 2009 1:22
Kde je krize

Tak a ted mi reknete kde je ta krize, kdyz prodeje mezirocne klesly o 14%. Vzdyt to je uroven prodeju odpovidajici nejakemu roku (2-3) nazpet. A meli jsme se (automobilovy prumysl) tehdy nejak spatne? Myslim, ze ne. Do nekonecna prodeje nemuzou stale rust. Cela kri ze je zatim spise medialni bublina, az opravdu prijde krize a bude se prodavat max 20-30% soucasne produkce, to bude teprve mazec

0 0
možnosti
HC

Hanyz01

5. 11. 2009 7:12
Re: Kde je krize

Ke krizi přispívá jedna podstatná věc - nenažranost akcionářů a managementu velkých firem. V době boomu si všichni navykli navyšovat obrat a zisk o desítky procent ročně a teď, kdy se poptávka jednak nasytila, jednak snížila díky ekonomické krizi, to najednou o desítky procent nahoru prostě nejde. No a top management, namísto, aby si uvědomil, že víc už ze zákazníků prostě nevydojí a vysvětlil akcionářům, že za krize mohou být rádi, že firma je za rok alespoň lehce v plusu, tak raději brečí, že je těžká krize (a zkouší podojit stát, případně vyhodí řadové zaměstnance, aby pak v grafu vykázal snížené mzdové náklady a navýšil si za to odměny). Jednoduše nelze za tohoto stavu pokračovat v dosavadní strmé křivce růstu donekonečna, v žádném z oborů (pouze pokud by byla náhle v některém odvětví zavedena významná inovace vyššího řádu, ale pochybuji, že by k tomu v dohledné době došlo).

0 0
možnosti