Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ztráty z hypoték v USA rostou, platí je Obama

Stále více Američanů nemá na splácení hypoték. Hypoteční agentura Fannie Mae kvůli tomu chce už čtvrtou finanční injekci. Tentokrát ve výši 15 miliard dolarů (260 miliard korun). Bez ní hrozí Fannie hluboká ztráta, která může v nejhorším scénáři skončit krachem amerického trhu s bydlením.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ramzes1

Realita?

Banky a nadnárodní korporace jsou ti kteří nám vládnou a ne politici a státníci, ti totiž jen přijímají rozkazy od majitelů obřích společností. Kdepak asi vzali všechny ty banky ty miliardy a miliardy dolarů na poskytování půjček a hypoték? Taky si můžu založit banku se základním kapitálem 1 milion korun a poskytovat úvěry v miliardových částkách na super vysoké úroky a takto docílit toho, že dlužníci nebudou schopni splácet a já jim zabavím jejich majetky a mám vyděláno a to jsem začal jen s jedním ubohým milionem:-). Možná je to blbost, ale taky je to možná pravda. Je to vše stejně hrozná lumpárna, protože když zbankrotuje dlužník tak mu zabavý vešký majetek kterým ručí bez ohledu na to kolik již zaplatil, ale když zkrachuje banka tak dlužník stejně musí vše vrátit a to ještě ve velmi zkráceném časovém úseku a ti co mají své peníze uložené v bance na účtech tak nikdy nedostanou vše.

0/0
8.11.2009 13:05

Condomer

Re: Realita?

když je to tak jednoduché proč do toho nejdeš? Sehnat milion je v pohodě

0/0
8.11.2009 18:56

vojtexx

:-P

tak Financial Time vlastní jeden e členů Bilderberg Group...už mi je jansé, proč to shazování Václava Klause kvůli Lisabonu a kdo opravdu ten lisabon chce:-)

Rv

0/0
8.11.2009 12:56

tzn

Obamuv podraz

O tom je velice zajimave video na:

http://media.bloguje.cz/772937-podraz-jmenem-obama.php

0/0
8.11.2009 10:53

tzn

Dobre vymysleno

Nesmime banky padnout, to by na to doplatili vsichni. A tak se budou do bank jeste leta lit penize diky Obamovi (ten je neplati, jak v titulku stoji). Bude je platit i s uroky americky!! danovy poplatnik a jeho deti.

0/0
8.11.2009 10:50

vojtexx

Re: Dobre vymysleno

to by se dalo v USA říct o všem..zejména o vojensko průmyslovém komplexu, že?

RvRv

0/0
8.11.2009 12:38

arnie_rimmer

vlastně takový americký OPBH

Obamův Podnik Bytového Hospodářství

0/0
7.11.2009 23:02

_profesor_

Ekonomové opět zklamali

Jedni, ti liberální, přivedli ekonomiku do krize. Tak přišli ti druzí (socialisté) a ti krizi ještě prohloubili a zajistili, že se z ní USA jen tak nedostanou. Obama = epic fail.Rv

0/0
7.11.2009 21:07

xlb2

Re: Ekonomové opět zklamali

liberalove rozhodne ekonomiku do krize neprivedli. ekonomickou krizi vyvolalo nezrizene utraceni na dluh a nenazrane socialni systemy.

0/0
8.11.2009 2:25

Martin Kostera

Re: Ekonomové opět zklamali

Je pravda, že Clinton je liberál, ale v americkém kontextu to u nás znamená něco jiného - socialista. Takže vlastně máte pravdu. Socialista to způsobil a socialista to prohlubuje...;-D

0/0
8.11.2009 22:03

ant.

...další Obamův "úspěch"...!!!

...nezaměstnanost v USA roste, ve světě není bezpečněji - i když dostal Nobelovu cenu za mír,... do ekonomiky a bank pumpuje miliardy dolarů - určitě podložených prací, když už ne zlatem...a iluze o novém mesiášovi tají rychleji než sněhová koule v peci...ale třeba mu pomůže náš nový idol - český premiér Fischer...:-)...sice také nic neudělá, ale jeho popularita ještě roste...8-o

0/0
7.11.2009 20:42

Jan Dvořák

Jak to vidí poradní výbor amerického ministerstva financí

První část analýzy je zaměřena na emise vládních bondů USA a co z nich

lze vyčíst. Není toho málo. V druhé části je řeč o možnostech "exit

strategy", tedy jaké má Fed možnosti při stahování peněz napumpovaných

do ekonomiky přes různé programy a možné dopady takovýchto kroků.

http://www.pro-investory.cz/aktualni_analyza/jak_to_vidi_poradni_vybor_americkeho_ministerstva_financi/

0/0
7.11.2009 20:17

julekf

soudruh Husejn Obama

nic neplatí. samozřejmě, že rozhazuje z cizího a zadlužuje američany až po uši, jako u nás socani.,

0/0
7.11.2009 18:26

prngrr

Ze svého!

Obama ať je klidně platí - ale ze své kapsy! Asi taky sexy mozekRv

0/0
7.11.2009 18:18

chruyeager

?

Kde na ty vsechny dotace bere US vlada prachy?

0/0
7.11.2009 14:51

malej pipík

Re: ?

Vod žídú...

0/0
7.11.2009 21:05

Jano_S

amici

zas nie su tak blbi, aby zvolili Babraka Husseinovica zas, do Bieleho domu sa vrati republikan ako vacsinou v US historii.;-D

0/0
7.11.2009 14:22

malej pipík

Blbci

když budou všichni chudí a jen pár podnikatelů, z čeho budou ti podvodníci vydělávat? Brzy skončí mezi námi chudobnými. Ale nad tím jste vy šikovní dlouhoprstí podnikatelé a inženýři nepřemýšleli, co?;-€Rv Jsme to my luza, co vám vyděláváme na baráky, bavoráky a ku|?vy.;-€Rv Bez nás byste byli stejné lyzy jako my...Rv

0/0
7.11.2009 14:09

Jano_S

"triedny boj"

nj, jeden potrebuje druhych, ale jedni to chapu a ti druhi nie.

0/0
7.11.2009 14:24

prngrr

Re: Blbci

a proto potřebujeme, milé pako, co nejvíce bohatých, aby ti chudí byli méně chudí. Bez bohatých budou chudí všichni - a více. Ale někomu vyhovuje být chudý, jen aby se i soused měl taky špatně, že ...

0/0
7.11.2009 18:41

Žokej Balabán

No vida! Skrytý socialismus v americké praxi

Američané už začli budovat nový socialismus! Kam to dovedla volná ruka trhu? Když z pěněz na bydlení jde 9/10 z veřejných zdrojů!!! Soudruzi z východního bloku musí tiše závidět, tohle se jim nepovedlo za 40 let budování socialismu. Hlavní idea komunismu byla, že člověk nebude potřebovat peníze, bude pracovat a vše ostatní zajistí společnost. A američané už to mají, alespoň u bydlení. Opět jsou napřed. Jak na začátku 90. let všichni zastánci volného trhu kritizovali naše investice do bank.  Uplyne cca 18 let a ukazuje se že to bylo nic moc ve srovnání se státem, kde je volný trh a vládla volná ruka trhu. A teď do diskuze.......

0/0
7.11.2009 13:32

--knedložrout--

emerika

presne tak, aj ked sa to zda komicke a nepochopitelne, tak obama robi iba to co musi, voli mensie zlo. na jednej strane moze vsetko stopnut a velmi rychlo vzniknu nepokoje - ludia maju zbrane, americania maju trosku inu mentalitu, ti sa s nicim neseru, dosledky na burzu, ekonomiku, bezpecnost, system si vie kazdy zivo predstavit. na druhej strane, bude tlacit radsej peniaze a davat ich nezamestnanym, lebo ked sa ludia nazeru a maju kde byvat, tak sa neburia...takze obama robi iba to co musi, lebo ziadne ine vychodisko nema...jedno je horsie od druheho, skor ci neskor, to k tym nepokojom dojde, je to iba otazkou casu. a ked ste pri moci, tak hrate na cas, za pouzitia vsetkych prostriedkov aj uplne sialenych...dufam, ze kazdemu je jasne, ze takzvane ozivenie, su len lzi, su manipulove vysledky firiem, bank, statistik...

0/0
7.11.2009 11:52

--knedložrout--

Re: emerika

emerika je zalozena na spotrebe a som zvedavy kolko sa bude umelo drzat pri zivote natlacenymi peniazmi. blizime sa k velkemu finale, to bude taky pad, ktory zmeni vsetko, co sme doteraz spoznali...

0/0
7.11.2009 11:52

hnupobijce

Kdyby stat

postavil bydleni pro americany, trebas naprosto stejne baracky tak ho to vyjde levnejc nez nyni sponzorovat nenazrane kapitalisty.Proste kdyz si bezny pracujici american nemuze dovolit bydleni tak mu to ma postavit z dani jeho zamestnavatelu stat.

0/0
7.11.2009 11:46

jeste asocialnejsi grupa

Re: Kdyby stat

a kolik tech zamestnavatelu by v te americe zustalo, kdyby meli tohle vsechni platit ? v cine se da zamestnavat take, a do te ameriky zbozi jenom dovazet ...

0/0
7.11.2009 18:29

apokalypsa

Socialismus ovladl USA

Tak nakonec meli ti komunisti pravdu. Proletari vsech zemi se spojili ;-DRv

0/0
7.11.2009 11:03

Pavel Holec

Hrozba revoluce

Maj strach, že když to teď nezadotujou, tak plebs vezme do ruky kvéry a vyžene je z těch jejich honosnejch vilek.. Tak jim teď raděj nějaký ty drobný radši pustí ;-D

0/0
7.11.2009 8:11

zepp

Který prezident USA

prohlásil, že každý američan má právo na vlastní dům...?:-/

0/0
7.11.2009 8:01

ibid

Re: Který prezident USA

to bylo v době, kdy stát nevyhazoval obrovský peníze na válku v Iráku...

0/0
7.11.2009 8:05

General Custer v.2

Re: Který prezident USA

Co maji spolecneho neuhrazene hypoteky se statem? 8-o

0/0
7.11.2009 10:12

ibid

Re: Který prezident USA

schopnost splácet má s nezaměstnaností spoustu společnýho....

0/0
7.11.2009 12:35

ibid

Po 8 letech vlády Bushe

to teď vyžírá Obama...

0/0
7.11.2009 7:57

Euroklaun

Priority židů.

Co to je pár dolarů na hypotéky? Důležité jsou zbraně, války a vojenské základny po celém světě! Jo, kdyby na ně nebylo, to by už bylo opravdu zlé.

0/0
7.11.2009 7:36

Ion Tichy

Re: Priority židů.

Jo a ještě kdyby nebyly na světě blbci jako ty, to by se to žilo ;-D

0/0
7.11.2009 7:49

ibid

Re: Priority židů.

to je jméno nebo jen přezdívka?

0/0
7.11.2009 7:58

General Custer v.2

Re: Priority židů.

Nevzdelance.

0/0
7.11.2009 10:12

free_seagul

Fannie Mae a Freddie Mac

Americké administrativě je jasné, že  Fannie Mae a Freddie Mac nemůžou padnout. Padnout může pár bank, ale tyhle de fakto "státní agentůry" nikoliv. Strhlo by to celou americkou ekonomiku ....  to co by se rozpoutalo po tom by se dalo ekonomicky přirovnat jenom k následkům globální války. Kolikpak asi amerických hypotečních dluhopisů drží banky v Evropě a Asii?  

0/0
7.11.2009 7:08

Jano_S

Husajn Babrak Obama

je demokraticky prezidenstky priemer alebo skor podpriemer a 8 rokov v Bielom dome rozhodne nebude ani za pomoci vsetkych afrovolicov.:-P

0/0
7.11.2009 5:40

Euroklaun

Re: Husajn Babrak Obama

Nepatřilo by "Husajnovič"? Husajn byl jen otec toho babraka, ne?

0/0
7.11.2009 7:38

jozka skocdopole

Obama je vlastne zlodej

ktery poctivym bere (krade) a nepoctivym rozdava.

0/0
7.11.2009 3:56

MG_

Ha ha, Obama to rozhodně neplatí, platí to daňový poplatník

Rv opět stát přerozděluje a opět ti schopní doplácejí na ty neschopné Rv

0/0
7.11.2009 2:50

wandering star

Re: Ha ha, Obama to rozhodně neplatí, platí to daňový poplatník

Přesně tak, je snadé být velkorysý z cizí peněženky.

0/0
7.11.2009 3:30

JSA

Re: Ha ha, Obama to rozhodně neplatí, platí to daňový poplatník

Také s tím nesouhlasím, ale myslím, že se na to díváte až moc krátkozrace. Nemyslím, že by doplácel, zkrátka nechce dopustit zhoršení situace a vytvoření propastných sociálních rozdílů.

0/0
7.11.2009 6:59

free_seagul

Re: Ha ha, Obama to rozhodně neplatí, platí to daňový poplatník

Přesně tak. Moc možností nemají. Otázka ale je jakou formu podpory ekonomiky použijí  ........ a to ty různé "šrovné" v automobilovém průmyslu opravdu nejsou vhodnou cestou. Fannie Mae a Freddie Mac je něco jiného ... jsou až příliš svázány s řadou dalších banka v USA a ve světě ... prostě uříznutím tohoto chapadla by umřela celá chobotnice.

0/0
7.11.2009 7:21

kotanen

Re: Ha ha, Obama to rozhodně neplatí, platí to daňový poplatník

Nebuďte dnešní, zaplatí to celý svět, americký daňový poplatník můce být vklidu, pro:-Ptože vláda nechá natisknout dolary

0/0
7.11.2009 8:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.