Diskuze

Děti v reklamě jsou sázka na jistotu. Kofola i kečup fungují už roky

Díky té reklamě nepotřebujete mít po ruce kalendář, abyste pochopili, že se blíží advent. Stačí, když uslyšíte větu: "Já nemusím, já už ho vidím."
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AC

Adam.Cipisek

15. 11. 2009 8:54
Zrezively mlady muz

Co je to za odpudiveho zrzka na te fotce?

0 0
možnosti
RM

bob52

13. 11. 2009 19:08
Neví

jestli tojsou dobré reklamy. Příběhu nelze nic vytknout, ale nejde o to natočit vtipnou scénku, o které se bude mluvit všude a hlášky časem lidovějí, ale takovou, která vnukbne člověku nápad koupit si ten či onen výrobek či službu.  Zlaté prasátko či Bobika je bomba příběh, ale když se vás někdo zeptá na co ta reklama je tak pokud se na to cíleně nezaměříte aby jste odpověděli, tak většina lidí neví na co je. Taková hláška Vy zíráte my zíráme - Vizír. Se člověku vybaví po letech a hlavně ví na co ta reklama je.

0 0
možnosti
RW

Speedo

13. 11. 2009 16:18
jesteze nemam bednu

a chudaci ti, co jsou na ni zavisli. tzn. 80% naroda

0 0
možnosti
XX

Xi Xao

13. 11. 2009 21:17
Re: jesteze nemam bednu

R^

0 0
možnosti
P

peputa3

13. 11. 2009 14:58
Za vodou

kvůli tomu, že se jejich syn objevil na 10 sekund v reklamě?

0 0
možnosti
JH

dezzo

13. 11. 2009 14:44
pak uz nic

"Všichni si myslí, že jsme za vodou, když je syn pořád v televizi, ale dostali jsme deset tisíc korun za natáčení a pak už nic,"

tak tomu rikam dobre sepsana smlouva ;-D;-D;-D

0 0
možnosti