- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V článku postrádam výrazy ako "najväčšie" a "najmodernejšie" aerolinky, také obľúbené pri komentovaní skupiny CCG, ktorá zastrešuje najväčšie a najmodernejšie údržbárske stredisko v strednej európe, nefungujúcu logistiku a aerolinky CCA. A to čumím že o rok už aj budú lakovať lietadlá, opravovať Airbusy. Kiežby management zabezpečil zákazky aspoň pre terajších zamestnancov a hlavne ich pokryl aj logistikov a nie len kecami o efektivite ľudí, ktorí by aj radi robili, keby mali čo a s čím!!!
Každý projekt je vítán. Jenom by mě zajímalo jakou strategii bude mít firma mimo sezonu. Najít práci v sezoně nebude až takový problém, ovšem mimo sezonu mají problém najít uplatnění pro mašiny i největší hráči na trhu s kontakty a kontrakty. Sám si myslím, že na trhu chybí hráč, který by velmi rychle bycl schopen měnit letové řády do turistickych destinací, například nabízet 4 různé skladby destinací v roce podle toho kde je sluníčko popřípadě kde by se dalo lyžovat. Už u low costů je patrné že lidí odlétají místo dovolených "14 dní se flákat na pláži" jen na prodloužené vikendy, užít si sluníčka, relax, moře/turistika a zpět domů a klidně několikrát do roka. Low costy leckdy nenabízí uplně ideální turistické destinace. V tom by se dalo celkem dobře konkurovat. Chce to jen vystihnout zájem lidí a destinace v souhře s roční obdobím.
Boeing novej generacie rady 700? To je aky? Civilne lietadla Boeing su vsetky rady 700... 707, 717, 727, 737, 747, 757, 767, 777, pripravovany 787... Pokial bol napriklad mysleny Boeing 737-700 tak ten k 'novej generacii' takisto nepatri. Rada 600/700/800/900 patri k 'Next Generation' a zrovna -700 zacal lietat v 1998, pricom -700ER niekedy v 2006. Skratka, napisat "Chce si pronajmout dva Boeingy 700" je totalna blbost.
Čtěte pozorně, hovoří se o tom že společnost chce lítat s Boeingy 737. Dále se hovoří o typu 700. Sice autor špatně použil Next-Generation, nicméně, volně se to dá vyložit jako B737 nové generace - v tomto nevidím problém. Mimochodem první let 737-700C byl v září 1997, nicméně komerřně začal lítat v lednu 1998.
Jen zírám, jak Ostravsko ovládají bývalí policajti. Zátorský, Krča, odstřelovač Ustyanovič - dnes už Zaplaťpánbůh invalida (Mrázek by mohl vyprávět...) To jsou výsledky Sametové vopičárny - dnes tu šéfujou policajti, veksláci, komedianti, judáci a spol., kteří řídí ty politický dacany. Potřebujeme sehnat nějakýho PINOCHETA!!!