- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdybychom byli chytří a měli pořádně nasazené mýtné, tak bychom z naší polohy vytěžili více, než Kuvajt z ropy.
si furt stelou na vozovce namisto doma ve svojim pelechu. Co jedna jizda po d1 to minimalne jeden na boku lezici kamyjonek bujonek kujonek se spinkajicim pane profi soferem co ma obe stehna rozpichane od spendliku jak se porad picha aby neusnul ..... a nakonec japonec...stejne usnul
a proč se nezmiňují o škodách na vozovkách a na stavbách podél silnic? U nás teď proměřovali hlučnost a hustotu provozu a jako opatření prý do dvou let všem u silnice vymění okna. Že ale zásadně nedodržují rychlost v obci, jsou přetížení a vibrace přenášené podložím narušují naše domy, to zřejmě nikomu nevadí. Často mi po průjezdu kamionu s návěsem doma cinkají skleničky v kredenci a to jsme od silnice 30 m.
proč nikdo nenapíše o tom, jak Evropu křižují kamiony, které jedou z Polska do Itálie pro nálepku made in Italy na jabka, ze Slovenska vezou košickou traverzu do Švédska pro cejch Svedish steel a podobné hovadiny pro zajištění práce vylobovaných dopravních firem? Ale to by se asi nehodilo do kámu Česmadu, že?
Prosím Vás, jak můžete napsat takovou kravinu? Copak dnes někdo bude platit za něco jenom proto, aby byla zajištěna práce dopravním firmám? Nával hněvu a rozčilení Vám asi podstatně snížil schopnost myslet! Příště napočítat aspoň do 50 a pak teprve reagovat...
Při dopravní politice tohoto státu nic překvapivého.