- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jsem přesvědčen, že nebýt cestujících, kterí to drahám stále komplikují, tak ČD fungujou tip top. Takže všechny cestující odradíme a budeme si jen hrát s mašinkama. A stát nasype několik miliard za iluzi, že u nás funguje železnice. A nebo a)rozpustit ČD, b)v každým kraji udělat krajskýho dopravce pro regionální dopravu a za c)na hlavní trasy (Pha-Ost, Ost-Brno atd) vypsat výběrko. A za d) následně odříznout provazy visícím odborářům
Mám dotaz. Co řeší náhrada monopolu jiným monopolem ?
.....to bude asi ta velká, špinavá věc, která jezdí po kolejích, když musíme čekat na železničním přejezdu............
To si teda zaspal dobu ...
jsme před několika lety jeli na ukrajině z kyjeva do simferopolu. Byla to uplně normální cena, pro jednoho, žádné poblblé slevy. Navíc lůžkáčem a pochopitelně s místenkou. Vlaky jezdili stále, byly více-méně plné, a nádraží poměrně čisté (rozhodně čistší než u nás). A to jsem přesvědčen, že na UA nemají dráhy ani zdaleka takový státní dotace jako u nás, jestli maj vůbec nějaký.
Železničáře naházet do vltavy, a začít od managementu dolu. Ve chvili kdy začnou fungovat, operaci přerušit
Je třeba si uvědomit, že dokud nebude vedení ČD motivováno na růstu kvality služeb a počtu cestujících (tedy ceně) bude to stát za h_vno stále
A jak by to potom meli resit treba v Nemecku, kde jizdne je drazsi nez u nas, dotace dostavaji od statu 4x vyssi a jednotky jako ICE plati stat ?
Nicméně letos jsem byl okolnostmi donucen jejich služeb dvakrát využít. A kupodivu v celých 50% dojely na čas. Bohužel ve zbývajících 50% dojely v čase víc než nevyhovujícím
Sice je nevyužíváte, ale ze svých daní je lepíte stejně. Neboli čím míň jezdíte, tím vás vlastně stojí kilometr víc.
státního molocha ČD bojkotuju z principu. O pokroku v poměru výkon/cena, jaký předvádí soukromí dopravci mezi HK a Prahou, si ČD může nechat jen zdát. Jediný, kdo jim to kazí je opět jen stát - vlastník a budovatel dálnic, který bere 15,- korun z litru nafty, silniční daň a ještě si dovolí vybírat mýtné. Hnus.
To proto,aby měl ročně na kilometr nejdražší dálnice světa, kterou staví nejlepší zloději světa.......židi :-D
Když nemám nárok na skupinovou a pokud možno i zpáteční slevu, tak vlakem nejedu. Jejich základní jízdné je úplně mimo realitu. Kdyby raději místo desítek slev zlevnili základní jízdné, byl by to konečně krok správným směrem.....
Taky nechápu proč když chci jezdit vlakem, abych to měl levnější, proč jim poskytovat svoje osobní údaje atd...
jsem jel z Prahy do Mariánských Lázní. Poprve se jim rozbila mašina v Berouně, pak zase u Stříbra byla výluka a jelo se pár km autobusy................ne, děkuji, pane Dušek. Zlatý autobus, zlaté auto
No a já zase jel z Brna do ČB vlakem, kousek jsme jeli autobusem a pak jsem moc rád nasednul zpátky do vlaku! Pohodlí a bezpečnost busu se s vlakem nedá srovat.
Tak děkuji ČD, jízdenka ČD net za 450 Kč byla už jediný důvod proč jsem ještě jel vlakem, když jsem jel třeba z Prahy do Ostravy - stihnul jsem se vrátit do 24 hodin... Tak teďka se mi to UŽ VŮBEC nevyplatí... Jedinné řešení je aby postavili dálnici od Hradce nebo Pardubic na Olomouc a sbohem ČD...
A ještě si rýpnu, že nedostavět dálnici z Pardubic do Olomouce je trošku tak národní zájem, proč se to tak táhne... Proč jinak se jim nevyplatí Pendolina do Brna a Vídně a přesouvají je na Ostravu...
Loni jsem využil eLišku na trase Brno - KV. Za 160,- Kč jsem skutečně přejel na druhý konec republiky. A teď jim to vadí. A do Liberce jsem také jel a podraží mi cenu...až tam někdy pojedu...
Já jsem třeba jezdil Olomouc-Karlovy Vary s eLiškou do Prahy (většinou koupena do KV)+příplatek na pendolino a z Prahy autobusem a sakum prásk to vyšlo na 340, což bylo ještě dobrý, přeci jen je to kus cesty. Ale teď už to tak růžový nebude, takže s vlakem asi taky definitivně skončím.