- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
chybi ? (a to D1 okolo hranic)
a tesinska R48 je taky vyborna
tzn. že vyjíždíte na dálnici a musíte otočit hlavu o 180 stupňů, protože právě na kufr se Vám může řítit rozjetý kamion. Tak tam dají stopku, třeba na výjezdu na dálnici u Rohlenky. Brno a celá Morava má evropský primát v dálničních kuriozitách. Vždy se těším až u Humpolce přejedu do Čech, tam začíná aspoň asfalt a jízda přestane připomínat skákání po schodech. Celá Morava je hustá, říkal mi jeden Slovák, jak ho vždycky rozbolí hlava když jede k nám. Teď ho prej bolí už jen na tu cestu pomyslí. Všichni ministři dopravy praví i leví za celých 20 let po totáči - běžte do hajzlu, jste blbečci.
Víš proč to je na Moravě a ve Slezsku tak blbé, nejen na silnicích? Protože to je od Prahy daleko a pražáci nás mají u (_!_)
Platit za ně dražší dálniční známku je nehoráznost. Budu provozovat svoje vozy jen na silnicích, dálniční známky pro přístí rok nebudu kupovat.
pořád se o tom mluví, ale ještě jsem nikdy neslyšel odpověď na otázku: PROČ JE STAVBA DÁLNIC V ČECHÁCH DRAŽŠÍ NEŽ JINDE???? kreteni debilní.... na D1 si div nevymlátím zuby a ještě za to mám platit.... to je hnus hnusuuu
Na Plzen je prima, na Liberec a Usti taky, da se tam jet 200-300km/h porad, zbytek je neprijemny, ac treba D1/D11 nad 220 prestava drncat. Nechapu proc to neudelaj jednou a poradne, viz R10.
to je jednoduchý...aby tam takový jelítka nejezdily 200 a více
Když jsem v létě projížděl Evropu na motorce ocenil jsem tři věci. 1. V některých zemích je u každé benzínky cedule za jak dlouho bude další benzínka. U motorky to je praktické - protože má relativně malý dojezd a možná by se tím odbourali ti lidé co po dálnicích chodí s kanistrem protože nějak zapoměli že jim svítí rezerva. 2. Ve srovnání s námi skvělé povrchy. Za Rozvadovem mě díra vyhodila ze sedla, takže jsem poznal že jsem doma. 3. Včasné a velké značení přímo na vozovce pro jednotlivé odbočovací cíle
benzinky v některých zemích, myslím, že tou zemí je asi jen Německo, kde prázdná nádrž na dálnici je pokutována. Prostě se nesmí na dálnici zastavit kvůli tomu, že někomu došly PHM a když se zastaví a policie to odhalí tak je to pokutováno.
české silnice a dálnice nelze. Tak vysoké číslo ještě nikdo nevynalezl.
Teď jsem projel Německo od Stuttgartu až po Rozvadov a a naše D1 je celkem v pohodě, když to porovnám. Taky mají docela drsný úseky a neřeší to. Navíc je tam neomezená rychlost, pokud neberu pár kousků, kde je 120.
U nás je nejhorší slánská R7, vůbec nechápu tu drzost, že tam někdo požaduje dálniční známku. Díry, propadlý nájezdy u mostů, nerovný povrch, chybí připojovací pruhy, každou chvíli bouračka kvůli mizerným parametrům dálnice. A v zimě super vložka - navátej sníh, sněhový zábrany ale nikdo neinstaluje, natož aby na návětrných úsecích někdo vysázel stromky nebo křoví. Prostě servis od silničářů mizernej - a není to o penězích, těch pár keříků by stálo minimum.
Patrně jsi ještě nikdy nebyl v Rusku.Já vždy,když jsem se vracel,tak jsem si říkal už na Slovenských hranicích"Konečně jsem doma v kultůrní Evropě"...V podsatě nám nic nechybí,ale nadávat budeme furtNěkdy si tam zajeď.....je to nádherný pocit, vrátit se v pořádku zpětA navíc přehodnotíš své priority
1) Samotná filozofie českých dálnic je špatně. Časté sjezdy, časté pumpy, všude samé billboardy, žádné srozumitelné a informačně vhodné značení. V Německu, když najedete na dálnici, tak je to jako když vlak najede na koridor. Žádné billboardy, sjezdy řešeny paraelní silnicí, pumpy po cca 30km a to většinou pro oba směry, jednoduchá odpočívadla, digitální značení atd. zatímco v ČR máte pocit, že jste vjeli do obchodního domu.
2) Ve zkorumpované zemi předražené absolutně všechno.
3) Žádná vůle po změně.
reklamy, souhlas, že v Německu nejsou je bezva. Vzdálenost benzinek, přidej, v Německu je právě celkem běžná vzdálenost kolem 60 km, nemají benzinky každých 30 km a ani sjezdy protože je to drahé.
Stačí když Řebíčkovi kamarádi nebudou tolik krást...