Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dálnice propojila Prahu s Ostravou. První řidiči už jsou na cestě

Řidiči si poprvé vychutnávají jízdu po dálnici z Prahy až do Ostravy. Krátce před polednem se slavnostně otevřel nový úsek dálnice mezi Bělotínem na Přerovsku, Hladkými Životicemi a Bílovcem na Novojičínsku, který propojí obě města. Moravskoslezská část dálnice D47 pak přijde o své jméno a přejmenuje se na D1.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Cislo 2

Já jsem četl, že

tu dálnici slavnostně neotvítral ministr dopravy, ale nějaký Ind z Polska.

0/0
29.11.2009 16:32

Hugo60

Aco mezinarodni doprava

Tak jsme si na nasem pisecku vyresili moznost dojet z Ostravy do Prahy za tri hodiny, ale mezinarodni doprava stale miri na Frydek  Mistek a Tesin, kde ma navaznost na polskou dalnici, pripadne pokracuje na Slovensko. Ta nase konci v Bohumine na hranicich a chybi ji navaznost v Polsku, takze nazev dalnic opet potvrzuje skutecny stav veci.

0/0
26.11.2009 18:29

lynxxx

Re: Aco mezinarodni doprava

No za tři hodiny ani náhodou. Do Brna 2 a z Brna 1h 20minut. Leda nepřiměřenou rychlostí.

0/0
27.11.2009 21:08

v r

Já teda nevim,

ale ať koukám jak chci, pořád se mi zdá, že spojili Ostravu spíš s Brnem než s Prahou:-/

0/0
26.11.2009 17:03

guLLa

Dobrý nadpis na legraci...

První řidiči už jsou na cestě a ještě dalších minimálně 14 dní na ní zůstanou... ;-D

0/0
26.11.2009 11:33

Rokba

V polovičním profilu?

Takže vlastně nepostavili dálnici, ale novou okresku, žejo?;-D

0/0
26.11.2009 10:29

Jjelen

chacha

Nový úsek dálnice na Ostravu je neprůjezdný, tři zranění, to je krásný začátek propojení Sev. Moravy a Čech;-D;-D;-D;-D

0/0
25.11.2009 21:25

Kandidát na doživotní ban

Re: chacha

3 zranění, ale jednoho odnesli v truhle...

Takhle myslel p. Slamečka to zvýšení bezpečnosti provozu?

0/0
25.11.2009 21:57

forhend

Zas se tam ukázali,

jeden zločinec vedle druhého. Že je hanba nefackuje. Otevírat po 20 letech dálnici na Ostravu. ;-€

0/0
25.11.2009 20:48

m123m

Re: Zas se tam ukázali,

Jako že ji neměli do Ostravy vůbec stavět?

0/0
26.11.2009 0:35

gen.MacArthur

Adolf Hitler

Škoda, že začal prohrávat válku tak brzy, jinak by ta dálnice stála už od roku 1946 a doposud by se nemusela opravovat. ;-)

0/0
25.11.2009 20:43

King_Feanor

Re: Adolf Hitler

to není pravda.. stavba těchtio silnic byla zastavena už krátce před válkou.. spíš kdyby místo roku 39 začal válčit až v 41... tak dnes stojí...:-/

0/0
29.11.2009 18:15

username

je to dobře?

Já bych byl mnohem raději, kdyby mezi Prahou a Ostravou jezdila častěji a rychleji Pendolína a fungovaly tam návazné půjčovny aut atd.

Až se bude do OV jezdit Pendolínem za za 2 hodiny, tak není důvod tam jezdit autem (pakliže ČD udělá tarify tak, aby se to nevyplatilo ani peněžně, ani při třeba 4 osobách). Ale musím tam mít možnost půjčit si auto, když budu chtít jet třeba do Opavy. A když tam bude fungovat Internet (v Pendolínech prý koncem tohoto roku), tak tam budu jezdit klidně každý den na obchodní schůzky.

0/0
25.11.2009 20:40

suchar

Re: je to dobře?

jenže většina lidí nejezdí jenom z Ostravy do Prahy, ale i do jiných měst

0/0
25.11.2009 22:49

j3nda

ova a dalnice :-) hehe

pokud vim, tak toto se planovalo uz za komancu, ze bude d1 propojovat: pha - brno - ova (a konecne 20let po revoluci je dalnice /hura/)

docela me bude zajimat, co udelaji ze zdravotnictvim a duchody (btw je mi 31 a na duchod /jak to vypada/ uz nedosahnu ;-)

praci cest!.

0/0
25.11.2009 20:29

username

Re: ova a dalnice :-) hehe

za komančů toho bylo naplánováno ...

navíc komanči se nemuseli s.át s vyvlastňováním pozemků a ekologií, které současné stavby dálnic prodlužují podle expertních odhadů o 10!!! let na každý samostatný úsek.

Navíc za komančů bylo 5× méně aut, 20× menší objem nákladní dopravy atd. Takže tam kde se za komančů stavěly 2 pruhy a dal se na nich hrát fotbal, tak dnes nestačí ani 3.

0/0
25.11.2009 20:34

usdoc

D1

doufam, ze  se tim nemysli zkusebni cesta na testovani tlumicu? prosil bych  soudruhy cestare i vedouci cinitele, aby si udelali vylet  do zapadni casti evropy anebo za penize danovych poplatniku treba az do USA a projeli se po skutecne DALNICI!!!!!!!!!!!!

lidem by meli penize za jizdu po te, tzv. dalnici davat,!! a ne vybirat!!!!:-)

0/0
25.11.2009 19:53

forfreelife

Re: D1

R^;-D

0/0
25.11.2009 20:27

Jjelen

Re: D1

R^R^R^R^R^

0/0
25.11.2009 21:26

bloody cardinal

Re: D1

tys asi po novem useku dalnice jeste nejel kamo. Jakykoliv novy usek je perfektne hladky. Podivej se, co aut jezdi po D1, proto je v tak spatnem stavu.

0/0
26.11.2009 16:13

ivdo

Re: D1

Perfektně hladká? myslíte tohle: http://www.ceskenoviny.cz/tema/zpravy/na-dalnici-v-ostrave-zacnou-opravy-zvlnene-vozovky-za-20-mil-kc/386560&id_seznam=1110 Fakt dobrej fór.

0/0
30.11.2009 9:23

Jiril07

nejvetsi z nejvetsich je PRAHA

[>-]

0/0
25.11.2009 19:52

def...

Re: nejvetsi z nejvetsich je PRAHA

no nejvetsi dira urcite

0/0
25.11.2009 20:19

forfreelife

Re: nejvetsi z nejvetsich je PRAHA

R^;-D;-D;-D

0/0
25.11.2009 20:28

Eye of the Beholder

30 km za 3,5 roku!!!

Z toho 18 km, tedy téměř 2/3 "dálnice" v polovičním profilu. 8-o8-oA ještě maj drzost se tím chlubit. V Německu by si za to šel někdo sednout. Jediné co na této Stavbě století mělo špičkové parametry byl asi slavnostní raut. Ty na ředitelství dálnic dělat umí, hlavně pan výkonej direktor.

Ještě že přijel i teplej súdruh Slaneček a pohovoril po slovensky. Jináč by se toto mistrovské dílo úkaček snad ani nemohlo otevřít.

0/0
25.11.2009 19:46

forfreelife

Re: 30 km za 3,5 roku!!!

R^R^R^;-D

0/0
25.11.2009 20:30

username

Re: 30 km za 3,5 roku!!!

nemáš vůbec šajn jak dlouho se staví dálnice. A hlavně na západě mají už desítky let vyřešeny problémy s vyvlastňováním, s ekologisty atd.

0/0
25.11.2009 20:36

Eye of the Beholder

Re: 30 km za 3,5 roku!!!

Žvásty, oni hlavně na tom západě nejdřív stavbu pořádně připraví a pak ji svěří firmám, které to stavět umí. U nás neumí ani jedno, ani stavbu připravit, ani ji pak v řádném termínu a kvalitě postavit. Zato všichni umí skvěle utrácet peníze. Nevím kam by dospěli s naším systémem, kdy se zadá stavba, která není řádně připravena (územní řízení) zadá jedné z předem vybraných firem, která, pokud to vůbec staví tak navyšuje v průběhu stavby cenu a kvalitu práce nikdo nehlídá.

0/0
26.11.2009 10:17

erben3

Re: 30 km za 3,5 roku!!!

Njn,souhlas, ale zaplať Pánbu za ní, hlavně  že je v provozu... konečně.

0/0
25.11.2009 21:20

legnaw

Re: 30 km za 3,5 roku!!!

pan byt homofob a xenofob v jednom? Rv

0/0
26.11.2009 9:43

coast

Chahaři z Ostravi

Chachaři z Ostravi vítejte v Evropě. Franc bude to rychlejší tak o 30 minut? Cinkni.;-D

0/0
25.11.2009 18:48

kocynder

Je to vůl,dálnice končí na Českopolské hranici.

a dodám,už se opravuje jeden pruh.

0/0
25.11.2009 18:42

Blanka z Bejrůtu

První na startu

budou odpadkové vozy z Německa :-P

0/0
25.11.2009 18:37

delije.sever

Re: První na startu

kdepak, to spis polsky zidi povezou jejich lahodny krupky do Rakouska.

0/0
25.11.2009 18:41

aroneček

Vždy se najdou kritici,

ale faktem bezesporu je,že se ulevilo všem řidičům.To,zda byla dálnice předražená,zda se na tom někdo napakoval je věc jiná a věřím,že to bude objasněno.

0/0
25.11.2009 18:00

Jojna Brutman

Proč?

Proč už i novináři tak zvysoka s.rou na češtinu?

"Dálnice nyní propojí nejen první největší město se třetím největším ..."

0/0
25.11.2009 17:48

GUHU

Re: Proč?

"první největší" to znamená jako ze všech největších největšovatější...

0/0
25.11.2009 19:37

daaaanyyyy

Re: Proč?

R^;-D

0/0
25.11.2009 23:54

Jiril07

Re: Proč?

protoze jsou to deti novodobe edukace...rychlokvasky, nekvalitno blbouni zavisli na ENTERT a DELETE... Bez vlastnich kvalit a znalosti... Bohuze. A predevsim - jde o prachy, ctenost, reklamu...KUA....Rv

0/0
25.11.2009 19:48

karelwesely

-

Milda Zemanů se konečně dočkal. Tolik úsilí ho to stálo......R^

0/0
25.11.2009 17:21

delije.sever

Se divim

ze se dokazali napojit. Kdyz staveli v Polsku dalnici minule, netrefili se snad o kilak.

0/0
25.11.2009 17:19

kunde

no už bylo na čase...

http://www.youtube.com/watch?v=yVpo3cbRrAs&NR=1

0/0
25.11.2009 17:11

oId fashioned Vince III..

a otvírali to Indové???

;-D;-D

0/0
25.11.2009 17:01

oId fashioned Vince III..

Re: a otvírali to Indové???

(btw, z dobře informovaných zdrojů prosáklo, že funglnový úsek už se začal opravovat- preventivně:-))

0/0
25.11.2009 17:03

Robin85

A kdy ji otevřou????

Jel jsem ve 14:10 z Olomuce a do Ostravy sem jel po stare 47pres Nový Jičín.

A to už měla byt otevřena .... Rv

0/0
25.11.2009 15:33

ukrutnej_kritik_niemandu

Re: A kdy ji otevřou????

Super, že to víme ;-D:-P

0/0
25.11.2009 15:55

kratkyzobak

Re: A kdy ji otevřou????

V 8 večer.

0/0
25.11.2009 17:13

flames828

Re: A kdy ji otevřou????

I/47přes NJ nevede...

0/0
25.11.2009 22:53

Marigold

Brno hlavní město?

Nejsem z Brna ani z Olomouce, ale myslím si, že historicky i územně by bylo vhodnější udělat hlavní město z Olomouce.

Mezi námi, už teď se Brnu na střední a severní Moravě říká "druhá Praha" a tím by to bylo ještě horší.

0/0
25.11.2009 15:07

sdv

Re: Brno hlavní město?

já hlasuju pro Vizovice!

0/0
25.11.2009 15:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.