- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tu dálnici slavnostně neotvítral ministr dopravy, ale nějaký Ind z Polska.
Tak jsme si na nasem pisecku vyresili moznost dojet z Ostravy do Prahy za tri hodiny, ale mezinarodni doprava stale miri na Frydek Mistek a Tesin, kde ma navaznost na polskou dalnici, pripadne pokracuje na Slovensko. Ta nase konci v Bohumine na hranicich a chybi ji navaznost v Polsku, takze nazev dalnic opet potvrzuje skutecny stav veci.
No za tři hodiny ani náhodou. Do Brna 2 a z Brna 1h 20minut. Leda nepřiměřenou rychlostí.
ale ať koukám jak chci, pořád se mi zdá, že spojili Ostravu spíš s Brnem než s Prahou
První řidiči už jsou na cestě a ještě dalších minimálně 14 dní na ní zůstanou...
Takže vlastně nepostavili dálnici, ale novou okresku, žejo?
Nový úsek dálnice na Ostravu je neprůjezdný, tři zranění, to je krásný začátek propojení Sev. Moravy a Čech
3 zranění, ale jednoho odnesli v truhle...
Takhle myslel p. Slamečka to zvýšení bezpečnosti provozu?
jeden zločinec vedle druhého. Že je hanba nefackuje. Otevírat po 20 letech dálnici na Ostravu.
Jako že ji neměli do Ostravy vůbec stavět?
Škoda, že začal prohrávat válku tak brzy, jinak by ta dálnice stála už od roku 1946 a doposud by se nemusela opravovat.
to není pravda.. stavba těchtio silnic byla zastavena už krátce před válkou.. spíš kdyby místo roku 39 začal válčit až v 41... tak dnes stojí...
Já bych byl mnohem raději, kdyby mezi Prahou a Ostravou jezdila častěji a rychleji Pendolína a fungovaly tam návazné půjčovny aut atd.
Až se bude do OV jezdit Pendolínem za za 2 hodiny, tak není důvod tam jezdit autem (pakliže ČD udělá tarify tak, aby se to nevyplatilo ani peněžně, ani při třeba 4 osobách). Ale musím tam mít možnost půjčit si auto, když budu chtít jet třeba do Opavy. A když tam bude fungovat Internet (v Pendolínech prý koncem tohoto roku), tak tam budu jezdit klidně každý den na obchodní schůzky.
jenže většina lidí nejezdí jenom z Ostravy do Prahy, ale i do jiných měst
pokud vim, tak toto se planovalo uz za komancu, ze bude d1 propojovat: pha - brno - ova (a konecne 20let po revoluci je dalnice /hura/)
docela me bude zajimat, co udelaji ze zdravotnictvim a duchody (btw je mi 31 a na duchod /jak to vypada/ uz nedosahnu ;-)
praci cest!.
za komančů toho bylo naplánováno ...
navíc komanči se nemuseli s.át s vyvlastňováním pozemků a ekologií, které současné stavby dálnic prodlužují podle expertních odhadů o 10!!! let na každý samostatný úsek.
Navíc za komančů bylo 5× méně aut, 20× menší objem nákladní dopravy atd. Takže tam kde se za komančů stavěly 2 pruhy a dal se na nich hrát fotbal, tak dnes nestačí ani 3.