Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autobusový spor letenkářů končí, Asiana opouští pravidelné linky

Společnost Asiana opouští po letech válek s konkurenční Student Agency trh pravidelné autobusové dopravy. Cestující z boje dvou rivalů dosud vytěžili vyšší kvalitu autobusové dopravy a nižší ceny. Šéf Student Agency Radim Jančura ale ujišťuje, že ceny spojů zvyšovat nebude.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

danny44

Knstatování faktů.....

a vyjádření "podnikatele" Jančury... tak se píše správný (anináhodoupíár) článek.....

0/0
27.11.2009 7:58

Králík z klobouku

Re: Knstatování faktů.....

Jedna věta vyjádření Litvína, jedna věta vyjádření Jančury. Chybí snad něco podstatného?

0/0
27.11.2009 14:14

Kane

výborně

už teď mám problém s tim sehnat si místo ve student agency i přes internet......nechci radši vědět jak to bude vypadat po 13. prosinci :-P

0/0
26.11.2009 18:34

mistuch

Tak to Student agency

svou politikou dokázala.Monopol je prostě monopol,teď si bude diktovat své ceny a o to šlo především.

0/0
26.11.2009 17:45

lucky_24

Re: Tak to Student agency

Pořád jsou tam autobusy Karlovy Vary takže se nejedná o monopol. Pokud vám vadí monopol v dopravě, tak si stěžujte třeba na České dráhy, ty ho mají doopravdy.

0/0
27.11.2009 0:15

Králík z klobouku

Re: Tak to Student agency

Já myslím, že když si zažádáš o licenci na tu trasu, tak ji bez problémů dostaneš. Pokud tedy máš koncesi. Tomu se neříká monopol, ale naopak konkurence.

0/0
27.11.2009 14:16

tre

STUDENT AGENCY

by tím pádem měla navýšit počet  spojů do KV, jinak se tam člověk bez rezervace týden předem nedostane. Vždiť o víkendech jsou (byli) oba autobusy narvaný.

Jsem zvědavej co na to ten "nejlepší" podnikatel Vančura!!

0/0
26.11.2009 16:29

Z-S

Re: STUDENT AGENCY

Proc, to je nejaka jeho povinnost?

0/0
26.11.2009 17:01

Kane

Re: STUDENT AGENCY

poslední půl rok jezdily 4 autobusy z KV do PHA a i tak byl problém s místem v neděli a v pátek..ted to radši nechci vidět..když už se mu povedlo vyhnat Letušku z trhu tak ok...vyhrál...ale nenavyšovat počet autobusů je blbost....bude to mít za následek jedno...nedostatek míst

0/0
26.11.2009 18:36

Z-S

Re: STUDENT AGENCY

myslim ze za soucasneho stavu zadne radikalni navysovani nebude

0/0
26.11.2009 21:17

King_Feanor

Re: STUDENT AGENCY

jedtě vlakem, leťte letadlem, taxíkem... jaký monopol?

0/0
26.11.2009 18:44

Z-S

Re: STUDENT AGENCY

hlavne tam porad jezdi i CSAD

0/0
26.11.2009 21:15

sirc

Pravda je dneska taková

že SA moc dobrý byznys není. Když se vezmou výnosy a odečtou náklady, investice, splátky,....je to v černých číslech jenom o fous. Jejich bytí a nebytí je kriticky závislé na obsazenosti autobusů. Dva slabší měsíce a problémy jsou an světě

0/0
26.11.2009 16:21

danny44

Re: Pravda je dneska taková

v černých - jseš si jistý?

0/0
27.11.2009 7:59

lucky_24

Re: Pravda je dneska taková

Tam hraje pro ty černá čísla ještě jedna důležitá věc, ten autobus pět let jezdí, z toho se 4 roky splácí a po těch pěti letech se  ještě prodá dál. A ten prodej ojetého autobusu ty čísla dost vylepší.

0/0
27.11.2009 11:53

royal.oporto

Dobře jim tak.

Když jsem před 10 lety jezdil do Prahy s ČSAD za 120 Kč a pak s Asianou lepším BUSem za 140 Kč, tak se zlepšila kultura cestování, ale kdo chce moc, nemá nic. Mohl dát cenu pod 100 Kč a SA by se na tu linku nedostali. Také zaspal dobu s internetem. Mohl to udělat ve stejnou dobu kdy nabízel letenky a ne s křížkem po funuse.

0/0
26.11.2009 16:16

Z-S

Re: Dobře jim tak.

ja myslim ze sveho casu padlo neco jako ze pokud Asiana otevre linku do Brna, tak SA otevre linku do KV ... Asiana otevrela linku do Brna a jeste mela silne reci jak SA prevalcuje ;-D

0/0
26.11.2009 17:03

hawell

jednou..

jednou jsem s nima jet musel, protoze nebyla jina moznost..

nejdrive me prakvapila cena o 60kc drazsi, nez u sa, kterymi jezdim docela dost a ve finale me ridic zkasnul o dalsi dvacku za tasku..

takze se jejich konci nedivim..za dvojnasobne ceny se moc zakazniku nenajde..

0/0
26.11.2009 14:46

bobcat

Cena za spoj

Co je prosím cena za spoj? Myslel jsem, že se platí za jízdenku, za přepravu. Ale za spoj?

0/0
26.11.2009 14:03

velbloudik

Držím palce Asianě

já mám trochu jinej názor... jezdím Praha- Vary cca 9 let pravidelně a až díky Asianě to za něco stálo... vyšlapali cestu, snažili se, nikdy jsem s nimi neměla problémy, vždy vše operativně řešili... cenu srazili oproti ČSAD hodně dolu a pak přijde žlutý cosi a vyštípe je z trasy, kterou si poctivě vyšlápli? to mi přijde dost nefér. Jezdila jsem vždy jen asianou a byla jsem max. spokojená. Nejsem totiž na cestě zvyklá na slečnu, která pořád otravuje, jestli něco nechci a v zatáčkách tam bimbá uličkou a vráží do lidí. Mě osobně konec Asiany mrzí hodně a tímto jim aspoň děkuji za tu dobu, co jsem s nimi jezdit mohla.

Přeji hodně úspěchů a brzký návrat na trh.

Kamča

0/0
26.11.2009 14:03

Sir Humphrey Appleby

Re: Držím palce Asianě

no vidíéte, předtím tak jezdilo 40 let ČSAD, vyšlapali si tu cestičku prosadili se, pak přijde nějaká Asiana a normálně je přetlačí... to sou věci to sou věci. a já bycl s ČSAD TAK SPOKOJENENJ........... a potom přijde jště nějakej student a zase nasadí nižší ceny a vyšší komfort a vytlačí I tu Asianu... taky bych se stěžoval, to víte ;-D

0/0
26.11.2009 14:33

lucky_24

Re: Držím palce Asianě

Jenže bohužel pro Asianu jste jedna z mála. Když jsem byl ve Varech a přijel zlatý autobus, vystoupilo pár lidí a byl poloprázdnej, když pak dorazil žlutej, byl o dost plnější. Takže hodně lidí přešlo z nějakého důvodu k nim a většina z toho je i ráda za tu slečnu v uličce. Když pojedete v narvaném vlaku, bude se tam taky motat průvodčí a bude jen otravovat, že chce vidět lístek. Třeba z Jablonce do Prahy už jezdí v autobuse taky stewardka a není to linka SA, maďarské OrangeWays mají stewardku taky, on to postupem času bude standart dálkové dopravy.

0/0
26.11.2009 15:39

royal.oporto

Re: Držím palce Asianě

To je jednoduché. Vždy jsem nesnášel ztrátu času při nákupu místenky. Tak jsem pak začal jezdit s SA protože mohu jít rovnou do busu. Soudruh mi vlastně nedal jinou možnost.

0/0
26.11.2009 16:21

trenchard

Re: Držím palce Asianě

panečku, srovnávat slečnu z busu s průvodčím ve vlaku ... R^

0/0
26.11.2009 20:57

royal.oporto

Re: Držím palce Asianě

Proti ČSAD? Když začala jezdit Asiana, tak byla dražší než ČSAD nebo i ČIDU. Nejlevnější jízdenka co jsem platil jako student bylo bez místenky s ISIC za 70 Kč. Asiana stála téměř 2x tolik. Kultura byla úplně někde jinde, ale dnes mám tu samou kulturu za 80 Kč. Tak kdepak asi udělal soudruh chybu? Jo a jinak co si pamatuji, tak ČSAD u po roce 2000 nasazoval lepší Karosu. Myslím tu HD nebo i GT11 či jak se jmenovala.

0/0
26.11.2009 16:20

sisral.pochlastu

Re: Držím palce Asianě

No to verim ze se s rusakama dobre jezdilo do ruskeho mesta KV

0/0
26.11.2009 19:54

eman3

Ta asijana byl Rus?

:-)

0/0
26.11.2009 13:25

Vilém Hynek Jarmila

Re: Ta asijana byl Rus?

No jasně. Ještě aby agenty FSB vozil do Varů nějakej cizák ... Bohužel, spících agentů je v Čechách spousta, proč je nevyhostíme, to nechápu. Na pobyt přeci nemá nikdo nárok, je to naše benevolence.

0/0
26.11.2009 13:30

eman3

Re: Ta asijana byl Rus?

Ano? Tak to byl měl ten Jančura dostat metál.;-)

0/0
26.11.2009 13:32

mpixel

Až asina prodá svoje autobusy, tak se cestující budou divit

...až Jančurovi nebude nikdo konkurovat

0/0
26.11.2009 12:59

Z-S

Re: Až asina prodá svoje autobusy, tak se cestující budou divit

vzdyt je muzes koupit sam a konkurovat...

0/0
26.11.2009 13:01

Linde CZ

Re: Až asina prodá svoje autobusy, tak se cestující budou divit

argument na urovni 'vzdyt nikam jezdit nemusis' ;-)

0/0
26.11.2009 13:21

Z-S

Re: Až asina prodá svoje autobusy, tak se cestující budou divit

inu ten nekdo kdo by konkuroval holt z nebe nespadne, ze.

0/0
26.11.2009 13:40

joensfredriksson

rychlost

nevim, co vám v diskuzi dole vadí na tom, že řidiči autobusů jezdí moc rychle - to je snad naopak dobře, protože to pro vás znamená, že do cílové destinace dojedete dřív. 100 Km limit je pro moderní autobus málo, klidně může aspoň těch 130. Podstatný je, aby cesta byla co nejrychlejší, o nic jiný nejde!!

0/0
26.11.2009 12:54

Jan Motůrek

Re: rychlost

........ že by v tom nějak hrála roli bezpečnost ???

0/0
26.11.2009 13:00

joensfredriksson

Re: rychlost

na dálnici a u profesionální řidiče by bylo riziko srovnatelné, jako ve 100 Km/h, navíc já klidně přistoupim na nižší bezpečnost, když uštřim čas...

0/0
26.11.2009 13:06

lucky_24

Re: rychlost

Pravdou je, že podle českých zákonů by se jezdilo 130, podle EU jen těch 100 a EU je nadřazená, takže autobusy skončili na 100. Já vidím blbost v tom, že 20 letá Karosa bez pásů smí na dálnici a jede 100 a autobus, kde všichni sedí připoutaní a je úplně novej jede taky 100. A myslím si, že je spousta dopravců, kterým nefungují omezovače rychlosti, ne jen ten jeden, u kterého je to hodně vidět.

0/0
26.11.2009 13:00

Crescenzio

Re: rychlost

joensfredriksson: Už si niekedy riadil autobus v 130 km rýchlosti? Autobus sa úplne ináč správa na ceste ako osobné auto. Stačí, keď je na ceste nejaká prehlbina, ktorú voľným okom na ceste nevidíš, napr. od kamiónov. Osobákom to v pohode zvládneš, maximálne pocítiš na volante, že si ničim prešiel. Ale autobus - to je iné kafe. Autobus sa ti rozkmitá, začne sa húpať, prejde ním vybrácia a položiš ho na bok jedna radosť. To isté zatáčky typu S na diaľnici (dosť bežné medzi Bolognou a Florenciou v Taliansku). Osobákom v pohode 130 km, ale autobus má čo robiť v 80 km, aby si ho nepoložil na bok. Jednoznačne, 100 km na autobus je až až. 

0/0
26.11.2009 13:37

lucky_24

Re: rychlost

Potkat na D1 autobus jedoucí 120 km/h není až tak moc velký problém. A ještě se tam žádnej nepřevrátil a to je přitom ta dálnice v katastrofálním stavu.

0/0
26.11.2009 13:43

royal.oporto

Re: rychlost

Když jsem jezdil do školy tak řidiči jezdili rychle. Stará karosa, ale 120-130 km/h na staré šestce to bylo pomalu o život. Dnes jezdím s SA a řidič mimo vesnice jezdí 100-130 km/h celou cestu úplně běžně.

0/0
26.11.2009 16:23

lucky_24

Re: rychlost

130 umí jen Irizar a to z kopce, Beulas končí na 125 za jakýchkoli možných podmínek, na víc se nerozjede. A dnes už jezdí v drtivé většině podle předpisů po té nehodě, ve vesnicích 50, na okreskách +-90 a na R6 maximálně 104.

0/0
26.11.2009 22:21

royal.oporto

Re: rychlost

Vím co vidím na tachometru ;-)

0/0
26.11.2009 23:25

tablet

Socky se hádaj,

která socka je lepší ;-D

0/0
26.11.2009 12:51

Jan Motůrek

Re: Socky se hádaj,

no nevim, že by zrovna tyto autobusy vypadali sockářsky se mi nezdá..... :-/

0/0
26.11.2009 13:01

tobiasek1

Re: Socky se hádaj,

Můžete mi, prosím, vysvětlit, čemu tady na té diskuzi říkáte socka? Jako že ten,co jezdí autobusem, je socka? Tento dotaz myslím vážně, mám v podvědomí, že  název socka patřil vždy spodině - možná se mýlím - doba pokročila. Děkuji za vysvětlení.

0/0
26.11.2009 13:54

Peťulák2

Re: Socky se hádaj,

Tak ano - kdo nejezdí autem, jako kdyby nebyl...

0/0
26.11.2009 17:23

King_Feanor

Re: Socky se hádaj,

kdo nesedí v autě v zácpě, jako by nebyl;-D

0/0
26.11.2009 18:46

error404

ten Litvin je osel

všem na světě bylo od začátku jasný, že proti Student Agency nemá šanci ani co by se za nehet vešlo, jen on byl tak blbej a zaslepenej, že v tom utopil několik milionů. někdy je potřeba zastavit se, potlačit svoje ego a rozumně se zamyslet. :-P

0/0
26.11.2009 12:44

lucky_24

Re: ten Litvin je osel

A proč ne, byly to jeho miliony a měl na to, aby své ego nepotlačoval.

0/0
26.11.2009 12:45

Z-S

Re: ten Litvin je osel

no, kdyby se drzel svyho kopyta, to jest Praha - Vary pro rusaky, tak mohl mit dneska klid.

0/0
26.11.2009 13:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.