- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Trochu jsem připletl k objednávkám a rezervacím na tyto firemní akce. Zájem byl tak jako dříve. Letos už máme taky plno. Utrácelo se „normálně“.
tak u nás ve firmě je každý rok firemní večírek pro zaměstnance, krize nekrize
a vzhledem k letošnímu rekordnímu roku počítám, že bude i nejlepší :-)
Na večírky se zvou různí manažeři,kteří to nepotřebují a mohou si to vzhledem ke vým příjmům odpustit,ale hostí se za tisíce a na večírcích se většinou chovají jako ,,nenažraní".A zaměstnanci,kteří by si to za svou celoroční službu pro zaměstnavatele zasloužili víc,jak kdekteré nemakačenko říkající si manažer většinou utřou hubu.
doba rovnosti a cokoladove kolekce pro vsechny od ROH je minulosti. Poder se zavisti
Proc mi byl zapocitan vadny prispevek ve vlaknu, kde jsem posilal pouze smajla?? To jako idnes smaze cele vlakno a neresi, kolik je v nem nazoru a ktere jsou zavadne? Ubohost.
asi jste holt diskutoval na spatne tema
Na svých lidech firmy nešetří, ony na ně přímo ...
u nas se taky setri, porad slysime jak na nic nejsou penize. Ale manazeri si chodi na akce a plati to firma, jo, na to penize jsou
vedení se zaměstnanci, je samozřejmě nebetyčná blbost. Rovněž by mě zajímalo, kterej vůl by si dneska na takovou věc najímal agenturu. Čím větší firma, tím spíš má oddělení, který organizuje i spoustu jiných věcí, u menších firem už vůbec není problém si samostatně něco domluvit.
.
Na nějaký probrání komunikace vedení x zaměstnanci dlabem. Prostě se společně ožerem jako obvykle...
No vidíš, my ho sice formální máme, ale stejně se tam nakonec druží tak nějak všichni se všema.
je skvělý manažer ! Nejslépe mu jde organizování porad v baru !
Nevím, nevím, když jsme si jednou organizovali vánoční večírek sami, tak jsme se bavili myslím že velmi dobře - a do 350 Kč jsme se vešli. Na třídních srazech míváme zpravidla i nižší náklady. Ano, není v tom "veškerý alkohol zdarma pro všechny", ale to ostatní se tam vejde bez problémů. Že by problém, že hospoda chce peníze nejenom za večírek, ale i za pronájem? A to ač má plnou hospodu lidí? Nebo že je v tom nějaká agentura, která se chce "zahojit"?
Problém je samozřejmě v tom, že agentury jako Ogilvy. Saatchi apod si za své služby připočítají tolik, že byste za to těch večírků měl pětkrát tolik.