- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Letos jsem poprvé od roku 89 cestoval rychlíkem ČD z JIhlavy do Plzně. A musím říci, že to byl šok. Na ČD se zastavil čas v r. 89 !!! Nic se nezměnilo, tedy kromě ceny, které je mnohonásobně vyšší. Jinak staré, oprýskané a špinavé nádraží po celé trase. Toalety kultura hospod 5. cenové kategorie. Zpoždění vlaku 1-2 hod - prý je to normální, říkal průvodčí......Vlak......, bože ta špína........., prosezené sedáky, o opěrku hlavy se člověk štítil opřít. Tak tohle je státní podnik ČD, který dostává každý rok miliardové dotace na dopravu........děkuji již nikdy více!!! Mám možnost srovnat státní dráhy ve Španělsku, kde jsem půl roku žil a pracoval a nyní pracuji a žiji ve Švédsku. Bohužel naše kultura cestování.......to je velký rozdíl........Proto nechápu rozhodnutí krajských hejtmanů garantovat tento monopol ubohosti ČD na dalších 10 let !!!
Každá rozvinutá země podporuje konkurenci, která má vliv na snižování cen. Je vidět, že jsme stále socialistická země bez jakékoliv změny v myšlení státních představitelů.
Fuj
Na jednokolejné trati (v naprosté většině regionálky) je konkurence principielní nesmysl. V jednu chvíli může jezdit pouze jeden dopravce. Tedy výběrovým řízením posvědcený monopol.
Děkujeme, nechápu, co si od toho hejtmani slibují, že budou mít lepší ceny a vozy.
jen další tunel sociálních demokratů. Se.r.ou na lidi. Občánku, jezdi špinavými vlaky, většinou zpožděnými. Na pohodlí si nezvykej, to za socanů nehrozí!
ale o tom, ze to je navrat o 10 let zpet. MINIMALNE.
Ještě jeden menší příspěvek. Aby to u nás pak nedopadlo jako v Polsku....
Nesmysl. V autobusové dopravě je naprostý chaos a nikomu to nevadí. Stejně to může fungovat na dráze. V dnešní době internetu si každý může vyhledat spojení kam chce. Stačí když dopravci budou svoje data dávat do registru a oni to milerádi udělají, protože je to reklama zdarma.
takže se teď nemohou divit.....
a kdo zajišťoval obslužnost za x-leté vlády ods ???
Tento pán mě zaráží. Pro neschopnost ho vyhodili z Generální ředitelství ČD a obratem je u Jančury. No a jak to vypadá, co je Schmidt ve vedení Jetu? Vlaky jen na obrázku, a to už pár let Nechci se zastávat ČD, ale ví někdo z novinářů, co smlouvy obsahují??? Jaké jsou podmínky v modernizaci vozidel apod.? Ostatně na požízení regionálních autobusů se dostávají docela velké dotace, ale na pořízení nízkopodlažních vlaků ani koruna. A to, že z Karlových Varů do Mariánek jezdí Viamont o 10,-- kč víc za vlakový kilometr než ČD je fakt.
kolik novejch vlaků od ČD teda vyjede. Říkám novejch - ne repasovanejch typu Regionova, atd.
Za 30 Káčé (kterejm už taky pomalu odzvání) jste si zvolili oraanžgutanní sosany, tak teď laskavě držte své papulky nebo si nadávajte do poloprázdnýho půllitru v hospodě .....
Nečilte se, to samé by udělala i ODS kdyby byla u moci. Nebo si myslíte, že by donutili Jančuru podepsat papír, že bude vlaky kupovat jedině od Škodovky? Potom by možná měl i nějakou šanci.