- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A chtěl bych provozovat tratě na Vysočině. Banka v Dubaji mi, prý pučí několik miliard. Nevíte o nějaké vypsané soutěži???
Česká republika má velmi hustou síť železnice a bylo by škoda o ni přijít, jen kvůli blbosti a úplatnosti pár úředníků a politiků. Je jen otázkou času, kdy všichni pochopí, že velkokapacitní vlaky jsou lepší jak přecpané autobusy a že je možné aby vlaky provozovaly jiné společnosti než ty, které vlastní koleje.
vlaků nejen v regionech je příšerná. Třeba rychlík Praha - Brno: V celé soupravě jsou 2 zrekonstruované vagony. Zbytek jsou staré vagony v příšerném stavu - v tomhle sedět 3 hodiny je utrpení. Denně dojíždím do práce 1/2 hodiny vlakem, protože je to bohužel nejlepší možnost. V kupé skáčeme na výhybkách až nad sedačky, okna se sama otvírají a zavírají, teče jimi a topí vesměs jen v létě. jedinou změnu vidím, v čistších záchodech než před lety. Vzhledem k navýšení ceny je to opravdu minimální změna.
Praha - Brno vyuzivam pouze IC/EC a mohu jedine doporucit.
Nyní se již nemůže domlouvat s Péťou. U minulých tunelů to šlo, to ještě Péťa žil.
dodnes nemůžu pochopit, že to co funguje jinde, nemůže fungovat u nás.
Nechápu, proč by nemohla být i na železnici konkurence ?! Vždyť by z toho měl mít největší profit zákazník. Ovšem , ČD, polostátní firma a tak to krajští hejtmani "odklepli." Kdopak si asi naplnil soukromou pokladničku ??
Nedávno jsem jel po x letech vlakem a že by nastala nějaká změna ? Nějak jsem si nevšiml. Asi to byla nějaká retro-jízda.....
která by panu Jančurovi půjčila 15 miliard na nákup potřebných vozidel pro provozování přepravy v jednom kraji. A chtěl bych znát výrobce, který by mu ta vozidla vyrobil do roku 2011, jak sliboval.
To je neuvěřitelné jak jsou novináři naivní, stejně jako většina zdejší veřejnosti. Copak je tak těžké pochopit, že Jančurovi jde jen a jen o reklamu pro svojí firmu, pro svoje ostatní podnikatelské aktivity? A má jí vcelku zadarmo, stačí silácké řeči a ostatní už jde samo. Najednou je z něj bojovník proti byrokracii, vysokým cenám a dalším nešvarům, ale to je jen póza, marketingový nástroj. On umí využívat a manipulovat, v tomhle mu gratuluju...
Je to svinsto - je mi úplně jedno jestli p. Jančura má zájem o 1,4 nebo všechny kraje - chápu, že začít je třeba postupně.
Ale konkurence vždy přináší výhody por zákazníka. To, že si hejtmani vůbec dovolili bez patřičného tendru domluvit ČD je jen další důkaz, jak prohnilý a zkorumpovaný je český stát.....plivu na ně, i na ČD, které nejsou schopny za 20let ani udržet kvalitu spojů z dob před rokem 89. To je vizitka absolutní neschopnosti vedení ČD fungovat.
Ceske Drahy by jiste mohly fungovat lepe, jako v kazde statni instituci zde unikaji penize do predrazenych statnich zakazek, na druhou stranu je treba si uvedomit, ze drahy jsou dlouhodobe podfinancovane!
Kvalitni infrastruktura a vozovy park neco stoji, a penize na jejich udrzbu nejsou. V Nemeckunebo ve Francii sice muzeme jet supermodernim vlakem ICE nebo TGV, ovsem vnitrostatni jizdenka nas bude stat cca 100 Euro a to je zhruba 4x tolik co cesta Pendolinem - a zhruba stejne je to i u regionalnich vlaku. Nanestesti, postavit ty koleje a koupit vagony stoji uplne stejne v Nemecku jako u nas.... jadro problemu je treba hledat prave tady. Je to vec dlouhodobeho rustu CR, rustu platu, zhodnocovani koruny a tudiz i mozneho rustu cen za dopravu stejne tak jako rustu moznosti statu.
Takze vsichni kdo tady blaboli nesmysly, prilozte ruku k dilu protoze jinak se k lepsim zitrkum nedopracujeme.