- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Re: No a pak třeba sponzorují finále Davis Cupu...
Sponzorování není nic jiného, než reklama. Reklama se vrátí.
Relama je dneska stejne jen bouda na lidi. Navic tady neni koho lakat. Vsichni CD znaji a logo z Xset tisic v TV neprimeje zadneho cloveka aby svuj nazor na CD zmenil. V mych ocich je jedna nova souprava lepsi tisice reklam.
Timhle vlakem jsem jezdil kazdy den do prace z Uval do Prahy. Ovsem jake bylo moje zklamani, rikal jsem si ze za rok-dva to bude jezdit i u rodicu na Morave..
Ani nahodou, tam jezdi porad 30let stare pantaky. Mno a ted slysim ze se nakoupila dalsi varka techto Elefantu a zase jen okolo Prahy.
Ikdyz je fakt, ze ono to ma v hornim patre v masine 1.tridu a hadejte kdo tam vzdycky jezdil? Lidi co meli rezijky, prevazne z GRCD.
Těžko může jezdit na Moravě, když v okolí Prahy jezdí panťáky starší 40 let, do kterých nikdo léta nedal ani korunu, takže jsou navíc zdevastované a počmárané. A pořád jich je hodně. Na tratích do Benešova a Berouna jezdí v pracovní dny skoro výlučně a jezdí i do Kralup. Teprve pak se dá investovat jinam. Navíc na tratích do Berouna a Benešova jezdí víc cestujících než kolem Brna.
Pří výkonnosti českých drah, by mne zajímalo, jak bude uvedená investice financována, aasi si opět sáhneme do státního rozpočtu, ale tam není co brát, tak jak to bude?
Fondy EU, uvery od banky, uspory na provozu a snad planuji vydat i nejake dluhopisy.
Já to chci v Brně! Proč Škoda už dávno neudělala dvousystémový vlak...
A byť jsou žabotlamy žabotlamy, tak bych je i viděl raději v Brně místo těch pantografů a Bdmtee, který jsou vysokopodlažní.
Protože si ho nikdo(=ČD) neobjednal. Jak prosté.
Když se všechno celá léta cpalo na Moravu, tak to bylo v pořádku... Ale jednou se koupí něco i pro Prahu, a hned je oheň na střeše...
Co se kdy proboha cpalo na Moravu???? Priklady dalnice. Uz davno se jezdi do Liberce, Hradce, Plzne, skoro do Usti ale milionova severni Morava dostala dalnici az minuly mesic a to jeste jenom s jednim pruhem. A co takovy Zlin?? paneboze ...
... není nad to vytáhnout během cesty domů notebook a zapařit si Flat Out 2 - žabotlam tomu výborně dodá na realitě
Oproti starým pantografům mají vlaky City Elefant mnoho výhod. Jsou dvoupatrové a nízkopodlažní. Celkově jsou modernější, komfortnější, vybavené klimatizací (nejdou otevírat okna) a při jízdě nejsou slyšet.
To je asi jako napsat, že oproti embéčku má nová octavia mnoho výhod :-)
Mladá fronta cenzuruje tyto stránky, koupili ji ČSSD
v Praze a okolí budou nové vlaky jezdit, na Moravě se máme radovat, že sem budou občas "dokonce" zajíždět...
Buďme rádi, že koleje tady máme od c. k. Rakousko-Uherska, kdo ví, kdy bychom se jich dočkali v "moderní" České republice - možná by je nám v rámci "rovnosti" aspoň vozili na ukázku...
Buďme rádi, že nám tady budou jezdit aspoň ty panťáky - dostali jsme je na Moravě později než v Praze (Morava má vždy "přednost") - takže nám ještě nějaký ten rok jako "zánovní" vydrží...
No a když dráhy pak "náhodou" nebudou na další mít, pošlou nám sem aspoň ty staré z Prahy...
spolehni se, až je počmáráme a rozmlátíme, tak je tam máte jako na koni.... Samozřejmě, nejdřív ale dostanem nový...
cestuje tady s nimi spousta lidí. Pokud se ostatní s ním budou chtít svést, tak mohou využít příležitosti, až sem pojedou na nákupy....