Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šetřit musí i šéfové, z aut jim mizí masážní sedačky

Zatímco řadovým zaměstnancům kvůli krizi většinou neroste plat a nedostávají vánoční odměny, nejvyšší šéfové se musí vzdát některých nadstandardních výhod. Místo luxusního Audi A8 s masážními sedačkami si zvykají třeba na méně vybavené „á šestky“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

admiral666

audi A8

To se ty stavajici A8 odstavuji, nebo srotuji, kdyz se davaji jako sluzebni "jen" A6? Chapal bych, ze nove se kupuji jen levnejsi, ale stare luxusnejsi jeste deset let poslouzi.

0/0
7.12.2009 14:38

TATRA 613

až jim klesne plat na 23000 hrubého

a zruší jim benefity. jen stravenky bych jim ponechal,tak pak budu spokojený.oni si nezaslouží nic za tu svou špatnou práci.vím o tom své ve firmě.,

0/0
7.12.2009 11:58

individual

Re: až jim klesne plat na 23000 hrubého

No, stačí se tedy přihlásit a jít dělat tu jejich práci lépe. Co ti brání?

0/0
7.12.2009 12:48

laknaic

Re: až jim klesne plat na 23000 hrubého

známosti ?    ;-D

0/0
7.12.2009 13:21

Flipmode

Re: až jim klesne plat na 23000 hrubého

Hlava? Odvaha? Malo znalosti?;-D

0/0
7.12.2009 14:10

TATRA 613

Re: až jim klesne plat na 23000 hrubého

to je cizí firma a tam mají svého manažera ze své země

0/0
7.12.2009 23:05

Flipmode

Re: až jim klesne plat na 23000 hrubého

Vazeny pane, to, ze management ve Vasi firme nepracuje (podle Vas) dobre, neznamena, ze by meli mit lide stejne platy na vsech pozicich.

Vy, kdyz jste tak chytry - dokazal byste ridit firmu? Rozhodovat o zamestnancich a vzit na sebe tu zodpovednost? O strategii firmy na dalsi roky? O nutnych usporach? Mate poneti co znamena "cash flow"? Jake jsou odvody, co firma musi platit a zabezpecit kazdy rok, co auditori? Mate tuseni jak funguji smluvni zalezitosti, partnerstvi, odpisy a nebo jine financni zalezitosti?

Myslim, ze nemate absolutne tuseni o cem vsem prace managera je. Jste nejspis jen ukrivdeny pracovnik, ktery se neni schopen propracovat vyse a zavidi ta sluzebni auta, telefony a platy managerum. Ale kdyby Vam dal nekdo moznost, tak byste se z toho zblaznil a firma by zkrachovala. To Vam temer garantuji. Nebudte zatrpkly a snazte se aspon zjistit co ti lide delaji....cimz samozrejme nerikam, ze vsichni manazeri jsou skveli pracovnici, kteri drou 12hod. denne pro firmu....

0/0
7.12.2009 14:09

admiral666

Re: až jim klesne plat na 23000 hrubého

To je jen umele zvysovani poctu manazerskych mist, ze v kazde firme se musi resit strategie atd. V centralne planovanem hospodarstvi toho neni treba.

0/0
7.12.2009 14:37

Flipmode

Re: až jim klesne plat na 23000 hrubého

Tak Ty jsi dobry blazen. Centralne planovane hospodarstvi jiz prokazalo, ze nemuze fungovat. Mimochodem, centralne planovane hospodarstvi je hodne o strategii.

A strategie, smer jakym se firma bude ubirat atd je velmi dulezita vec - nic horsiho kdyz management nema tuseni co bude delat, jak to bude delat, kolik to bude stat, jaky je dalsi smer firmy atd.

0/0
7.12.2009 16:21

TATRA 613

Re: až jim klesne plat na 23000 hrubého

tak tohle náš maanžer nedělá vůbec o čem píšeš. já sám jsem před nějakou dobou pomáhal zakládat velkou fabriku ve které ted pracuji,tak vím něco o všech postech.

0/0
7.12.2009 23:06

miropiro

A bude následovat i pan Žaluda?

:-)

0/0
7.12.2009 11:57

Jiricek 1

Re: A bude následovat i pan Žaluda?

Zeptejte se Lašáka ;-D;-D!! Jak mu to "klesá"R^

0/0
7.12.2009 21:59

Lukke-Luk

Kriste pane

Kriste pane, to je ale závisti... To hrajete na levicově smýšlející čtenáře nebo co?! 8-o

0/0
7.12.2009 11:16

opinen

Re: Kriste pane

Nejsem levičák,ale to,co si dovulují někteří manažeři,nahrává extremistum.8-o

0/0
7.12.2009 11:30

laknaic

Re: Kriste pane

proto nekteri delnici chodi do prace s bouchackou R^

0/0
7.12.2009 13:24

danny44

O čem to je...

Panebože, kdo dokázal vyplodit a ještě k tomu pustit na veřejnost takovejhle závistivej  slintycanc

0/0
7.12.2009 11:09

metalovy duchodce

nepotřebují masážní sedačky

stačí jezdit na služebky škodofkama po D1 (kodrcka) do Brna a zpět, větší masáž od správy silnic nikde jinde nedostanete !! 

0/0
7.12.2009 11:05

reem

Stavbu dálnic ale ponechte.

Přesun z místa na místo musí být rychlý a dočasně bez masážní sedačky to jistě bude nepříjemné ale krize si nevybírá.

0/0
7.12.2009 10:59

Hanyz01

třeba ta krize ještě k něčemu bude...

...zaměstnancům dojde, že odbory jsou v krizi ještě škodlivější, než za konjunktury a že toho "zlého kapitalistu" co je tak děsně vykořisťuje, vlastně potřebují. No a manažerům by snad mohlo dojít, že masážní sedačku (nebo třeba nová litá kola) v autě opravdu, ale opravdu nepotřebují (koneckonců, z platu sto tisíc měsíčně(+další výhody) si tu sedačku mohou koupit sami. V krizi se mají soustředit na podstatné věci.

Co mě ovšem dojmulo je tvrzení personalistů o tom, že firmy přidají těm, kteří se v krizi tak osvědčili - což je jen jiný opis pro běžnou praxi, kdy se z firmy vyhází řadoví pracovníci, aby pak topíci dostali bonusy za snížené mzdové náklady (a příští rok se na tu samou práci outsourcuje externí firma, která bude dva a půlkrát dražší).;-€ Podotýkám, že nepracuji jako řadový zaměstnanec, ani se mě ve firmě žádné propouštění nedotkne.

0/0
7.12.2009 10:50

Martin Jirousek

Autobus s tykadlama

Aneb "manažer" na diskuzích iDnes. ;-D

0/0
7.12.2009 10:19

kimos

Tak jim nezavidte a budte taky sefove...:-)

pro ty hloupejsi, jestli si myslite, ze reditel firmy je stejne dulezity jako sekretarka, tak se jste na omylu

0/0
7.12.2009 9:41

Autobus s tykadlama

Re: Tak jim nezavidte a budte taky sefove...:-)

To  lůze , které 40 let tloukli do hlavy bludy o rovnosti všech a Paroubek v tom úspěšně pokračuje nevysvětlíte.

0/0
7.12.2009 9:46

Honza25

Re: Tak jim nezavidte a budte taky sefove...:-)

Nekteru lide u pasu (nemam nic proti tomu co delaji, kazdy sveho stesti strujcem) si mysli, ze sefove a management jenom sedi v kancelarich a piji kafe. Nechapou vsak, ze nekdo ten system musi nastolit, udrzovat a nekdo musi najit pro jejich zbozi odbyt.

0/0
7.12.2009 9:53

Katka B.K.

Re: Tak jim nezavidte a budte taky sefove...:-)

R^ to bohužel nepochopí

0/0
7.12.2009 10:01

kil

Re: Tak jim nezavidte a budte taky sefove...:-)

panove,

ale stejne jako je napln prace pro delnika makat u pasu, pak shaneni jobu a udrzovani podniku v chodu je zase napln prace manageru. Rekneme, ze tou praci stravi manageri vice casu a nervu nez delnici, budiz. Ale proc maji byt rozdily v platech 10 i vicenasobne???Rv

0/0
7.12.2009 10:06

individual

Re: Tak jim nezavidte a budte taky sefove...:-)

A proč by neměly?

0/0
7.12.2009 10:12

Spalovač šancí

Re: Tak jim nezavidte a budte taky sefove...:-)

protože v dnešní době není problém něco vyrobit, ale vyrobit něco, co lidé chtějí (což nemyslím zrovna nějak pejorativně) :-)

PS: Je to dělník a dělník - někteří, kteří se živí rukama, mají více než manažeři ;-)

0/0
7.12.2009 10:22

kimos

Re: Tak jim nezavidte a budte taky sefove...:-)

protoze ten sef je asi pro firmu 10 krat dulezitejsi, ted nemluvim o statnich firmach jako CEZ apod....

0/0
7.12.2009 10:48

TATRA 613

Re: Tak jim nezavidte a budte taky sefove...:-)

to je pěkná blbost,že manažera stojí práce více nervů.tys u pásy nikdy nerobil to jde poznat

0/0
7.12.2009 11:55

Flipmode

Re: Tak jim nezavidte a budte taky sefove...:-)

Zato Ty jsi jiste nedelal nikdy manazera....

0/0
7.12.2009 15:16

zoufalec1

Re: Tak jim nezavidte a budte taky sefove...:-)

v moderní společnosti ( nikoliv v této zemi, zde je kapitalismus devatenáctého století ) jistá rovnost mezi zaměstnavatelem a zaměstnancem existuje. Jsou navzájem partnery, jedna strana se zavazuje, že bude pro druhou vyvíjet nějakou činnost, druhá strana se naopak zavazuje, že za tuto činnost bude první straně platit dohodnutou sumu. Vaše řeči o lůze mi připadají nemístné i když do onoho devatenáctého století zapadají.

0/0
7.12.2009 10:11

kimos

tu luzu jste si mohl odpustit

ja manuelne pracujicimi nijak nepohrdam, jan si myslim, ze doktor, nabo reditel firmy ma byt vyrazne lepe ohodnocen nez manuelne pracujici. proc? treba proto, ze Oni jeho praci delat mohou on jejich ne....

0/0
7.12.2009 10:46

dezzo

Re: Tak jim nezavidte a budte taky sefove...:-)

to si myslim, ze nikdo normalni netvrdi. spise jde o "rovnejsi" (ne "rovne") rozdeleni zisku.

0/0
7.12.2009 10:06

vsamotar

Chudáci manažeři

Už ani příspěvek na bydlení ke svým statisícovým platům nedostanou, ani masážní sedačku... ;-D A sami si to ani nemůžou s těmi podprůměrnými platy koupit... ;-D

0/0
7.12.2009 9:30

KarelFCB

Re: Chudáci manažeři

8-o

0/0
7.12.2009 16:08

Honza25

Masazni sedacky nepotrebuji

protoze jejich funkci budou plnit zamestnanci pri snaze dostat pridano ;-D

0/0
7.12.2009 9:26

zcek

chudí

Tak ředitelé a vysocí manažeři nám zchudli. To mi připomíná už poměrně dávný rozhovor s Viktorem Koženým u něj v domě na Bahamách, Kožený říkal: "Já už teď nic nemám, jsem naprosto chudý, žiju z posledních 30 miliónů dolarů.";-D;-DTomu se říká rozdílné vnímání pojmu "chudý";-D Nicméně GPS v autě bych nesnesla, i když asi záleží, jak se to dělá - bráchovi dali do auta GPS a docela často mu někdo volá a ptá se ho, proč už 2hod parkuje tam a tam, nebo přijde v pondělí do práce a šéf se ho zeptá Tak jak bylo včera na fotbalu? Parkoval jsi u stadionu, ne?? Tomu říkám Velký bratr. Ale prý se na to dá zvyknout - buď jedeš autem, zaplatíš si soukr.km a všichni ví, kde jsi, nebo jedeš sockou...

0/0
7.12.2009 8:55

vsamotar

Re: chudí

A nebo jedeš vlastním autem a to služební necháš stát na odstavném parkovišti, aneb zásobárně bazarů. ;-)

0/0
7.12.2009 9:29

Autobus s tykadlama

Re: chudí

vy znáte někoho se služebním autem, kdo má soukromé?

Proč by živil soukromý vůz, když může firemní používat i mimo práci a o nic kolem se nemusí starat ( gumy, pojištění, havarijko, servis, etc,,,,)?

0/0
7.12.2009 9:36

dezzo

Re: chudí

ano, znam

0/0
7.12.2009 9:55

DaM

Re: chudí

Osobne jsem od roku 2000 mel ve vsech firmach sluzebaka a k tomu mam vzdy minimalne jedno soukrome auto. Nejen, ze z rodinnych duvodu proste 2 auta potrebuji, ale sluzebak je vzdy jen na presuny z A do B (pohodne velke auto), zatimco soukrome je vzdy sportovni (zejmna pro radost, nicmene v kazdiodenni permanenci). A nevidim na tom nic divneho.

0/0
7.12.2009 10:01

arnie_rimmer

Re: chudí

na Š120 mi nic sportovního nepřijde, ale budiž...;-D

0/0
7.12.2009 10:10

DaM

Re: chudí

Nebudete verit, ale fakt jste se skoro trefil :-) Jen misto Š je to S a misto 120 je to 2000 :-)) A ano, je to take zadokolka :-)))

0/0
7.12.2009 10:17

metalovy duchodce

Re: chudí

někdo třeba nezná větší adrenalin, než jízdu všelijak posvářenou a z větší části již dávno rozpadlou Š105/120. To je jak ruská ruleta, nikdy nevíš, kdy ti praskne poddimenzovaná a stářím zrezlá a utahaná poloosa, nebo se nevyse-re něco jinýho. Já si na tyhle škodofkový frajery-sebevrahy dávám pozor a objíždím je velkým obloukem.  

0/0
7.12.2009 11:11

Jiřik

Re: chudí

Aniž bych se chtěl bůhvíjak zastávat stodvacítek, tak právě nápravnice byly hodně předimenzované a nerezly zdaleka tak rychle jako samotná karosérie... Pár jsem jich odspoda viděl jak na stojanu, tak převrácených na šrotišti...

0/0
7.12.2009 17:14

Autobus s tykadlama

Re: chudí

pokud máte v rodinně druhé auto, ( manželka, syn ) tak to je něco jiného, to je dnes samozřejmost.

já mám na mysli člověka, který má i pro neomezené soukromé využití služební vůz ( tedy takový, který parkuje u sebe před domem, ne referentské auto, které se musí vždy odpoledne vrátit na firemní parkoviště - typicky kamarád pracující pro jednoho nejmenovaného mob. operátora) a přitom bu´d žije sám, a nebo manželka nemá papíry/ nechce řídit.

Potom je druhá soukromá Octávka celkem zbytečnost.

A auto pro radost? vy myslíte takové ty silně nepraktická spor´táky, které jsou rychlé, silné a krásné ale jinak absolutně naprd? No každý máme svoji úchylku. Nikomu to neberu ani nezávidínm, ale nechápu.

0/0
7.12.2009 11:32

Flipmode

Re: chudí

Ano ano, myslime takovou tu radost, kterou jste nikdy nepoznal...treba pri projizdeni vlhke zatacky po nejake osamocene okresce bokem. Kdyz si nekdo koupi Oktavku a ma sluzebni Oktavku, tak to nechapu. Ale jinak naprosto rozumim.

Copak nestaci, ze to je RYCHLE, SILNE a KRASNE? Oproti treba velmi PRAKTICKEMU, ale pomalemu, slabemu sluzebnimu autu? Proc se tomu tak divite? To je Vas pohled - je zbytecne se bavit na diskuzich idnes.cz o zalibach jinych lidi.....treba nekdo ma rad TV a pro nekoho je to plytvani casu.

Kazdy jsme jiny, mame jine zaliby a ja zase nechapu Vas jak omezeny pohled mate a NECHAPETE zaliby jinych. Co je na tom k nepochopeni?

0/0
7.12.2009 14:03

zoufalec1

Re: chudí

no nevím to jistě, mám ale dojem, že za používání služebního vozu pro soukromé účely je zaměstnanci strhávaná nějaká částka ze mzdy. Jinak bych ale pokládal za správné, aby zaměstnanec pro soukromé účely používal vlastní vůz. Ten služební získal zaměstnavatel za specifických podmínek, jsou na něm prováděny roční odpisy o které platí zaměstnavatel nižší daně atd

0/0
7.12.2009 10:05

individual

Re: chudí

"za používání služebního vozu pro soukromé účely je zaměstnanci strhávaná nějaká částka ze mzdy" - Ano. Zaměstnanci se zvyšuje daňový základ o 1% z pořizovací ceny vozu. V praxi to pak například znamená při základním platu 65 000 Kč hrubého a pořizovací ceně auta 600 000 Kč měsíční platbu 1966 Kč.

"Jinak bych ale pokládal za správné, aby zaměstnanec pro soukromé účely používal vlastní vůz." - Pokud má zaměstnanec služební auto i k soukromému užití, pak k tomu neexistuje žádný důvod.

0/0
7.12.2009 10:11

zoufalec1

Re: chudí

napsal jsem, že bych to pokládal za správné. Nikomu svůj názor nevnucuji. Tento vůz byl zakoupen za výhodnějších podmínek s předpokladem, že bude využíván pro firmu nikoliv pro soukromé cesty zaměstnanců. Víte připadá mi to, sice jako malý ale přece jen podvod. Ale to je myslím v naší "rozvinuté" společnosti jen bezvýznamná maličkost

0/0
7.12.2009 10:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.