Diskuze

Nový Boeing 787 má vzlétnout s tříletým zpožděním příští zimu

Letoun Dreamliner zdárně prošel nové zkušební testy a v Boeingu ožila naděje, že nové letadlo pomůže firmě v konkurenci s Airbusem příští zimu. V té době mají zákazníci dostat objednaná letadla. Přesto však by mělo nové letadlo tříleté zpoždění.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Sladek

13. 12. 2009 16:24
Jednou jsem se zeptal jednoho dosti znaleho leteckeho

mechanika.  S cim letet, kdyz ma clovek moznost si vybrat?  Boeing!!

0 0
možnosti

barbudo

13. 12. 2009 21:28
Re: Jednou jsem se zeptal jednoho dosti znaleho leteckeho

... ano, uvědomělý soudruh nám tu chyběl ...

0 0
možnosti

BedlamW

13. 12. 2009 8:37
hmm

To je clanek jak pod na mne z boku. A co tak info, ze prvni 787 ma poprve zkusebni let datovany na 22.12. a mozna vyleti i drive?! A taky si myslim, ze zkusebni 787 mel problem s upevnenim kridel a ne s trupemm, ale to si nejsem jisry.

0 0
možnosti

ceekorqa

13. 12. 2009 16:38
Re: hmm

byl tam problém s trupem, vyrobili celý letadlo a když ho skládali, tak zjistili, že maj půlku letadla někde o 2 mm vyšší...

0 0
možnosti

martanecek

12. 12. 2009 20:51
hmm

ach jo.. proc tyto clanky pisi redaktori co na tomto poli nemaji absolutne zadny prehled..  no nic.. jinak 787 nevzletne pristi zimu ale uz pristy tyden.. zalezi na pocasi

0 0
možnosti

swantawit

14. 12. 2009 15:26
Re: hmm

nebude to chybou překladu z francouzštiny 22 décembre prochaine, se občas přeloží jako 22 prosinec příštího roku, ale ve skutečnosti je to nadcházející (anebo nejbližší) 22 prosinec. (To znamená že překlad je správný jenom od 23.-31. prosince)

0 0
možnosti

free_seagul

12. 12. 2009 0:25
A 350

Nedej Bůh, aby taková letadla časem létala někde v Africe. Dnešní kompozitní materiály jsou skvělé, ale dokud se nic nestane. Běžné provozní karamboly se u těchto materiálů stanou obrovskými problémy vyžadující vysoce sofistikovaný zásah ... no a na to nějaký provozovatel v rozvojové zemi určitě nebude mít. Kdežto nýtovat se naučil každý imbecil i v té Africe.  Kličem jsou materiály, které teprve příjdou a budou blbovzdorné-samoopravující se .... pak to bude OK. Do té doby prosím používejte letecké společnosti jenom z rozvinutějších zemí. 

0 0
možnosti

tos42

11. 12. 2009 18:22
uhlikova vlakna?

"ostatni pouzivaji hlink"? .. co to je zase za novinare idiota? dyt uhlikova vlakna pouzil i Airbus a to uz pro A340 a A330, nemluve o A380... takze Boeing je s uhlikem pozadu, ne vepredu Rv

0 0
možnosti