- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
mechanika. S cim letet, kdyz ma clovek moznost si vybrat? Boeing!!
... ano, uvědomělý soudruh nám tu chyběl ...
To je clanek jak pod na mne z boku. A co tak info, ze prvni 787 ma poprve zkusebni let datovany na 22.12. a mozna vyleti i drive?! A taky si myslim, ze zkusebni 787 mel problem s upevnenim kridel a ne s trupemm, ale to si nejsem jisry.
byl tam problém s trupem, vyrobili celý letadlo a když ho skládali, tak zjistili, že maj půlku letadla někde o 2 mm vyšší...
ach jo.. proc tyto clanky pisi redaktori co na tomto poli nemaji absolutne zadny prehled.. no nic.. jinak 787 nevzletne pristi zimu ale uz pristy tyden.. zalezi na pocasi
nebude to chybou překladu z francouzštiny 22 décembre prochaine, se občas přeloží jako 22 prosinec příštího roku, ale ve skutečnosti je to nadcházející (anebo nejbližší) 22 prosinec. (To znamená že překlad je správný jenom od 23.-31. prosince)
Nedej Bůh, aby taková letadla časem létala někde v Africe. Dnešní kompozitní materiály jsou skvělé, ale dokud se nic nestane. Běžné provozní karamboly se u těchto materiálů stanou obrovskými problémy vyžadující vysoce sofistikovaný zásah ... no a na to nějaký provozovatel v rozvojové zemi určitě nebude mít. Kdežto nýtovat se naučil každý imbecil i v té Africe. Kličem jsou materiály, které teprve příjdou a budou blbovzdorné-samoopravující se .... pak to bude OK. Do té doby prosím používejte letecké společnosti jenom z rozvinutějších zemí.
"ostatni pouzivaji hlink"? .. co to je zase za novinare idiota? dyt uhlikova vlakna pouzil i Airbus a to uz pro A340 a A330, nemluve o A380... takze Boeing je s uhlikem pozadu, ne vepredu