- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak uz zbyva jenom Spyker. Tak maly vyrobce bude mit asi tezkosti postavit Saab na nohy.
Nevěřím, že by Číňani měli zájem o technologii z 50., 60. a 70. let, pane autore.
Nejspíš se jedná o prakticky dosud aktuální modely 9-3 a 9-5.
Taky nevím, proč mi byl smazán předchozí příspěvek.
"Nejspíš se jedná o prakticky dosud aktuální modely 9-3 a 9-5."
Smlouva o "vymene technickych zkusenosti" mezi Saab a Baic, jak to nazyvaji ve Svedsku se tyka lisu a jineho produkcniho materialu na stary 9-5 sedan a nekterou techniku, ktera existovala na starych 9-3 (pocatek vyroby 1998, tzn 900/9-3, nikoliv nynejsi sedan a kombi). Smlouva je vyhodna pro obe strany, jelikoz Saab dnes jiz tyto stroje a techniku nepouziva. Soucasne vsak mohou vytvorit zaklad pro Cinany pro vyrobu jejich aut, protoze podle cinskych meritek jsou tyto modely porad jeste "moderni" a "bezpecne".
Saabu je podobny obchodu MG Rover. Tam se spis jednalo o neco uplne jineho. Saab timto chtel pouze ziskat vice casu na to sehnat seriozniho kupce. Castka 1,4 miliard SEK za prodej starych technologii, ktera byla prevedena na konto Saabu uz v patek by mela stacit drzet automobilku v chodu dalsi tri mesice. GM dal Saabu cas pouze do konce roku. Saab timto krokem vsak presvedcil GM, aby mu dal vice casu. To je to o co v podstate slo.