- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To není ani 50 procent navýšení, 30 mld je blíž realitě
možná bylo lepší ji rozvětvit nebo některá místa vynechat....
Nebo to Áčko začít prodlužovat od letiště. Až by se napojilo na Dejvickou, tak by zavládla všeobecná euforie a všechno špatný by bylo zapomenuto.
Trasa D má být trasou 21. století. Mají na ní jezdit vlaky bez strojvedoucích.
taky si říkám na co se v metru potřebují strojvedoucí. Zrovna tam by to šlo ovládat naprosto perfektně počítačem.
...proto mě udivuje že se pouští pod zem.
Právě proto. Tam to nebude tak vidět
Kolik tím tunelem bude jezdit lidí? Tím posledním (a nejnovějších) do Letňan jezdilo tak málo lidé, že se musel zavést pásmový provoz.
Opravdu prodloužení trasy "A" povede až na letiště? Nebylo toto nedavno smeteno ze stolu, že se metro ukončí v motole a na ruyzn povede "jen" rychlodraha?
Taky mě to překvapilo. Nadruhou stranu. Jako nepražák se těším na jakýkoli nový kousek metra. Nevím proč, ale jsem tak na Prahu víc hrdej. A to že bych si mohl metrem sjet z nějkýho parkoviště v Praze až na letiště a valit si to za teplem, mě těší ještě víc. Ono od MC donalds na Šárce zaplatit Tágu 350 za to že jedu na letiště, to je na přesdržku!!!! :)
, prý máme ty nejlepší skutečné tuneláře, ne ty finanční, tady jednou někdo řekl.
Tak se zeptej soudružky Kolínské ze Zelených, proč její strana na Magistrátu léta prosazovala nepochopitelné ražení tunelu pár metrů pod parkem namísto hloubení. Tahle blbost nás stála peníze, čas i nervy a nedokázal by to vyrazit nikdo, poněvadž by to nikdo ani razit nechtěl.
To se nám to kecá, když jezdíme na pole na traktoru nebo dojdem pěšky !
je pitomost. Jedině že by jezdilo i v noci, tedy non-stop.
Když tam není tak v noci nejezdí. Až bude, snad někoho napadne, že musí jezdit non-stop.
Vydat ve steny den tento clanek i ten nasledujici:
za to vas asi soudruh Bem nepochvali