Diskuze

Rejdaři chtějí splavné Labe, stát však staví předražené mosty

Státní organizace Ředitelství vodních cest ČR (ŘVC) zvyšuje za více než miliardu korun čtyři mosty přes Labe, aby pod nimi mohly podplouvat více naložené lodě. Rejdaři považují investice za nesmyslné, Labe je totiž v Čechách po většinu roku pro nákladní lodě stejně nesplavné. Nejvyšší kontrolní úřad už začal zkoumat, zda ŘVC s penězi zbytečně neplýtvá.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

klokan.42

19. 12. 2009 14:13
koukám, že zdejší "odpůrci" čehokoliv

nemají ani páru o tom, o čem zde tak laicky blábolí...... Ale keců mají opět jako Palackej......

0 0
možnosti
SK

smycka

19. 12. 2009 13:09
A DALŚÍ TUNEL ŘEBÍČKA

0 0
možnosti
AO

anti ODS

18. 12. 2009 16:45
Dalo se čekat Viamont

Kdyby stavěli tunel tak to přijde levnější,státní zakázky alá ODS!!

0 0
možnosti

klokan.42

19. 12. 2009 14:15
Re: Dalo se čekat Viamont

miláčku, šéf té investorské organizace je sociální demokrat, víme???;-)

0 0
možnosti
N

neuman

18. 12. 2009 10:40
Obyčejná bouda na EU

Jak vyrazit pod pláštíkem pomoci vodní dopravě peníze z EU! Vodní doprava v ČR přestala existovat, tak proč pro ni zvyšují mosty? Nad vodou, na které žádné lodě nyní ani v blízké budoucnosti nepoplují! Mystifikace!

http://www.vodnidoprava.cz

Je to tam naprosto jasně řečeno!

0 0
možnosti
A

Anonym152

18. 12. 2009 10:46
Re: Obyčejná bouda na EU

No nevim jde videt ze u Labe nezijes... Netvrdil bych, ze lode pod tim mostem nepopluji...

0 0
možnosti
K

kladivar

18. 12. 2009 10:21
Miliardu za opravu? neni lepsi postavit novy?

0 0
možnosti
A

Anonym152

18. 12. 2009 10:26
Re: Miliardu za opravu? neni lepsi postavit novy?

A zastavit  zeleznicni dopravu? Navic ta trat slouzi jako zaloha, kdyz dojde k necemu na koridoru. Navic probiha stavba sanacni prujezd zeleznicmim uzlem Kolin - kde se tedka pracuje na ladeni zabezpecovaciho systemu, coz obcas zpusobi snizenou kapacitu trati na hlavni koridoru a je potreba cast vlaku posilat odklonem prave pres tento most a na  tom miste neni vubec zadne misto a ani jina moznost, kde to popr. postavit vedle...

0 0
možnosti
E

expat47

18. 12. 2009 8:51
Rejdaři

.......když se to dělá pro ně, tak by to měli rejdaři také zaplatit. Samozřejmě tu přehradu v Dolním Žlebu by měli také postavit za svoje. Snad s pomocí nízkoúkorové půjčky od státu....jo a zelené by mohli na té stavbě zaměstnat, aby konečně dělali něco užitečného........ 

0 0
možnosti
A

Anonym152

18. 12. 2009 8:58
Re: Rejdaři

No nevim, Rejdari by max. zaplatili o metr vyssi pilire, jinak je to vse investice do zeleznice:-D Myslis, jak dlouho by jeste vydrzel most v provozu z roku 1908? Do 5 let by se musel opravovat stejne a o moc levnejsi by to nebylo. Hodne se zapomina jak narocna to stavba je, aby se nezastavila zeleznicni doprava...

0 0
možnosti
XX

Xi Xao

18. 12. 2009 8:23
Jen tak mě napadlo

když se tady postaví předražený most o to víc nám stoupne HDP, ne? ;-D

0 0
možnosti
JS

Jan Sůra

18. 12. 2009 9:22
Re: asi soudruhům z redakce došel inkoust

tak se zkuste podívat, kdo a kdy o tomto psal jako první. inkoust nedošel, včera byla tiskovka rejdařů

http://ekonomika.idnes.cz/stat-chce-investovat-miliardy-do-projektu-splavneni-rek-pk5-/eko-doprava.asp?c=A090820_202016_eko-doprava_abr

0 0
možnosti
H

Helmut_Zazvorka_von_Pilsen

18. 12. 2009 8:20
Nebylo by lepší fakt vybagrovat dno z Ústí do Dolního Žlebu?

0 0
možnosti
E

expat47

18. 12. 2009 8:42
Re: Nebylo by lepší fakt vybagrovat dno z Ústí do Dolního Žlebu?

.........kamarád fajka...........bagrování nepomůže, je třeba zvednout hladinu. Bud řadou menších jezů nebo jednou vetší přehradou......ale to by jsi napřed musel postřílet všechny zelené hastrmany.......... 

0 0
možnosti
Z

zoufalec1

18. 12. 2009 8:13
je opravdu kontrolní?

"Investice do labské cesty už prověřuje Nejvyšší kontrolní úřad!

divím se, jak tento "úřad" může ještě něco kontrolovat. Není schopen zkontrolovat svého šéfa a vyvodit z toho závěry! Nebuďte směšní kontroloři.

0 0
možnosti