Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Nové sedačky, okna i toalety. Dráhy dají za opravu starých vagonů téměř miliardu

Kdo se vyhýbá cestě vlakem kvůli jejich nevábnému interiéru, čeká ho v budoucnu příjemná změna. České dráhy chtějí za 900 milionů korun zrekonstruovat 110 rychlíkových a 21 restauračních vagonů. Cestující se dočkají nových sedaček, obložení nebo toalet.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

12mmmm12

14. 5. 2010 15:20
Pokud budou dvaktá dražší než autobus

a dvakrát pomalejší nic se asi nezmění ;-)

0 0
možnosti

sappho21

13. 5. 2010 14:54
úklid

Pokud ČD nechají vlaky v takovém bordelu jako ty současné, je jedno jestli je na sedačce koženka nebo modrá látka. Špína a smrad bude brzo opět všude.

0 0
možnosti

AntiMultiKulti

13. 5. 2010 15:06
Re: úklid

ten bordel si tam dělaji cestující sami

0 0
možnosti

RATE

12. 5. 2010 9:22
Kdo se ještě nepraštil do hlavy v City Elefant?

Minulých 14 dní jezdily nové vlaky City Elefant na trase Děčín - Most a častým jevem bylo, kdo cestoval v patře, tak se praštil do hlavy, když vstal a zapoměl, že odkládací prostor nad hlavou je tak nízko. Hodně se o tom cestující bavili a vypadá to, že se tam praštil každý,kdo s tím vlakem cestova, někteří i vícekrátl. Znáte někoho, kdo jel touto soupravou a nepraštil se do hlavy?;-D

0 0
možnosti

Bery

12. 5. 2010 9:35
Re: Kdo se ještě nepraštil do hlavy v City Elefant?

U nas jezdi Elefant pravidelne a vetsina lidi se prasti jednou a priste si da pozor. Osobne se mi to ale jeste nepovedlo. ;-D

0 0
možnosti

Bery

12. 5. 2010 9:04
:o)

Je to sranda, cist nazory na teto diskusi... Tolik zasadne odlisnych nazoru. Nekdo je za planovany nakup novych posila do haje... a jiny nadava na latani starych a chce kupovat nove... ;-D

Viz napr. :

"myslím, že české STÁTNÍ dráhy nejsou na tom tak dobře, abychom museli furt jezdit v novém."

"takže místo toho aby se koupily nové komfortnější vagony tak budeme pořát látat ty staré."

Inu nelehky ukol. Zjevne nebude mozne zavdecit se vsem. ;-)

0 0
možnosti

kaiser_sozze

12. 5. 2010 8:33
Trošku problém....

.....trošku problém je ten,že sice to vypadá pěkně,ale ty vagony nejsou schopny pořádně jezdit ve vyšších rychlostech na koridorových tratích,zvládne to max. 120km/h. Pohodlí v osmisedačkových kupéčkách při plně obsazené soupravě je taky bídné,takže místo toho aby se koupily nové komfortnější vagony tak budeme pořát látat ty staré. Hlavně že bude modré prkénko na wc........

0 0
možnosti

srst

12. 5. 2010 8:14
nové versus čisté

za lepší bych považoval věnovat se čistotě. za stejné peníze může ve vlacích chodit komando, které bude dbát na čistotu po hodně let. myslím, že české STÁTNÍ dráhy nejsou na tom tak dobře, abychom museli furt jezdit v novém. Hl. nádraží v Praze už se opravuje 5 let a nic. Vlaky se ruší, pokud s nimi nejede více jak 5 lidí. Ale budeme mít hezky nové vagóny. Jděte do háje.

0 0
možnosti

jmhad

12. 5. 2010 7:01
jak dlouho to vydrží

když nebude mít nikdo zájem to udržovat.Po dlouhé době jsem jel vlakem s názvem IC.Procházející průvodčí uviděla na zemi zmuchlaný papír a - ne nezvedla jej a neodložila do odpadkáče -nakopla ho pod sedačky!!! Zářný příklad pro všechny cestující ,kteří v tom velkokapacitním kupé seděli.8-o

0 0
možnosti

109e

12. 5. 2010 8:26
Re: jak dlouho to vydrží

Takových příkladů najdu desítky v jiných oborech. Všude pracují lidé. Naštěstí naprostá většina průvodčích je jiná. Jezdím denně, tedy přehled mám.

0 0
možnosti

JTB

11. 5. 2010 20:41
hele, akorát neumíte číst...

Kdybyste trošku podrobněji četli, pochopíte, že ta "humanizace/sterilizace" 120 vozů řady B nestojí 7 milionů za kus, nýbrž něco přes milion.

"Na vylepšení rychlíků dají dráhy 170 milionů korun. Ve vagonech budou

nové podlahy, potahy sedaček, okna, částečně i obložení.

Měnit se budou také dveře, kompletní renovací projdou toalety a

umývárny." Zbytek tedy půjde na totální rekonstrukce, byť často v ceně zcela nových vozů.

0 0
možnosti

Murcielago

11. 5. 2010 19:53
DOCELA DRAHÝ TAPECÍRUNG

Nechtel jsem tomu verit, proto jsem to nekolikrat prepocital: 900 000 000 CZK deleno 131 vagonu rovna se 6,87 milionu na vagon. Muzete me nekdo opravit? Asi neumim pocitat.:-P Nebo se chce zase nekdo napakovat? [>-]

0 0
možnosti

Xladi

11. 5. 2010 20:03
Re: DOCELA DRAHÝ TAPECÍRUNG

Rekonstrukce vagonu neznamená jen potažení sedaček a natření zvenku i zevnitč, rekonstrukce se týká i podvozku.

0 0
možnosti

Scout_duck

11. 5. 2010 19:48
Kurz pozitivního myšlení

Podívejte, berte tohle názor člověka ne z praxe, ale trošičku z oboru, co o tom něco ví:

Nynější GŘ Žaluda je bezesporu schopný manažer. To co s ČD za ty dva roky udělal, to neudělal žádný z těch co tam seděli od revoluce 20 let. Posunul ČD o míle daleko. Od jeho nástupu neustále klesá počet zaměstnanců.

Žádné dráhy na světě nejsou ziskové, kromě vysokorychlostních. Neexistují žádné rozinky (a když, tak to nejsou dálkové tratě Praha - Brno - Ostrava). Jen tak to z fleku zprivatizovat by nebyl dobrý nápad. Dobrá cesta je to, o co se snaží Jančura. Získat nějaký podíl. A ČD se toho bojí a od té doby, kdy začal strašit, tak pořádně šláply na plyn co se týče modernizace.

Můžete nadávat na Černou Díru, Čekám Dlouho apod. Faktem je, že vlaky jezdí relativně včas, zpoždění málokdy je zaviněné zaměstnanci. Často třeba špatným stavem vozového parku, ale to si stěžujte jinde. Obnovuje se v poslední době dost. Tak zkuste myslet trochu pozitivně a nevidět vše černě.

Jo, a fandím Jančurovi.

0 0
možnosti

109e

11. 5. 2010 19:53
Re: Kurz pozitivního myšlení

S mnohým lze souhlasit. Pouze jedna poznámka. Počet zaměstnanců klesá  mnoho let, od nástupu Žaludy možná nejméně. Ono to už ani nejde.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?

13. dubna 2024

V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...

Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho

15. dubna 2024

Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové

16. dubna 2024  15:15

Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...

Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod

12. dubna 2024  17:58

Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec

17. dubna 2024  14:08

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...

Nejlepší letiště pro rok 2024 má Katar, Ruzyně se do top 100 nedostala

19. dubna 2024

Titul pro nejlepší letiště světa si pro letošní rok odneslo mezinárodní letiště Hamad v katarském...

Britské mléčné farmy chrlí hnůj do řek. Ochránci přírody volají po nápravě

19. dubna 2024

Mléčné farmy ve Spojeném království znečišťují životní prostředí a vylévají velké množství...

Česká pošta testuje nové stejnokroje. Dodá je do tří set poboček v Česku

19. dubna 2024  17:11

Zaměstnanci třech stovek z 2 900 poboček České pošty budou mít nové stejnokroje. Testování...

Investoři vyhlížejí půlení bitcoinu. Změnu jeho ceny teď odhadují jen stěží

19. dubna 2024  16:26

Investoři do kryptoměn s napětím očekávají sobotní tzv. půlení bitcoinu, takzvaný halving. Při něm...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!