Diskuze
Firmy nabízí státu, že budou stavět silnice na dluh
Děkujeme za pochopení.
liptoncz
Od kdy je Česká Lípa na severní Moravě?
Od kdy je Česká Lípa na severní Moravě? Viz. z článku. Už se nedivím, že Česká Lípa je s kvalitním silničním spojením s Prahou opomenuta. Cca 70 km do Prahy jedete skoro 2 hodiny.
Fungy
Re: Od kdy je Česká Lípa na severní Moravě?
taky na to koukám. .."Dostavět dva úseky u České Lípy na severní Moravě by stálo přes dvě miliardy korun.".. Taky co čekat od zdejších novinářů
libl3
Nakonec stavební firmy své peníze za dálnice dostanou
a jsem přesvědčen, že v součtu ještě víc. To je tak, když se bývalý policajt montuje do dopravy.
Xladi
Bártovy kroky neušetří nic
Jeho machrování se zastavením staveb možná bylo líbivé, ale konzervovat za 80 milionů silnici, která potřebuje k dostavení 140 milionů a obnova stavby bude stát dalších pár milionů, takže tato úspora mžná vyjde na nějakých 250 milionů, to je fakt super, navíc se zastavily stavby na mostních objektech, kde se musí dokončit určitá etapa. A některé stavby byly opuštěny ze dne na den, až se dá příkaz pokračovat tak se to bude moct strhnout a začít stavět znovu
navsteva po socialistovi kamenem
Jinymi slovy opet rozjet zadluzovani
jenom mimo bankovni sektor? At vlada poskrta nesmysly jako porodne, materkou, davky, podpory, duchody a bude se moci stavet na vsech planovanych dalnicich najednou.
mukr
Ale copak....
tece panackum do bot? Neni prodejni pipe? netecou penizky? Ze by zlevnit?
petris
Dostavět dva úseky u České Lípy na severní Moravě
.... že by zase vznikala Velkomoravská říše? Konekonců, proč ne....
liptoncz
Re: Dostavět dva úseky u České Lípy na severní Moravě
Strašný diletantismus autora článku. Asi by měl opakovat Zeměpis.
HrubesaMares
souhlasim
a zaplaceno by meli dostat na konci desetilete zarucni doby...treba by je to naucilo konecne stavet kvalitne.
A v opacnem pripade cinani...
mi_golem
ve spoustě názorů jsem s Bártou za jedno
Ceny oprav a výstavby silnic a dálnic jsou v ČR totálně předražené. Většina opravených silnic , připomíná PYRAMIDU, nanášením dalších vestev se silnice zužuje a vzniká naopak hluboká propast na okrajích. Vše souvisí s kvalitou odvedené práce . Činnost p. Bárty bych viděl právě na poli obnovy silnic a dálnic. Včera v diskusi s Jílkovou mě zklamal. Jeho návrh na převýchovu řidičů je zcela odtržený od reality. Srovnání se Švédskem je zcela irelevantní, protože tam téměř neexistuje korupce.Mají vysoké daně, vysoké platy a státní aparát funguje velmi dobře. To se o naší zemi říci nedá.Daleko jednodušší metoda je, že pokud někdo opakovaně způsobí nehodu, např. úmyslných blokováním jízdy jinému účastníkovi provozu by následovalo okamžité odebrání řidičáku, příp. auta. Podle Bárty , a.j. je auto zbraň . Jsem pro odzbrojení.
mi_golem
Re: ve spoustě názorů jsem s Bártou za jedno
Problém s nehodovostí souvisí s tím, jaká je kvalita dopravní infrastruktury a kvalita značení. Úzké, přeplněné silnice působí psychicky negativně a vedou až k nestandadrnímu chování některých řidičů. Velký počet nákladních aut, tirů, bagrů, nákladních vozů, autobusů způsobují dopravní kolapsy . Např. právě dokončený obchvat Prahy je ukázkou předraženosti a nedokonalosti. Celý okruh má jen 2x2 pruhy, aby se ušetřilo jsou úzké. Sjezdy nejsou dobudovány, takže vozidla nemají možnost odbočit a najedou zbytečně mnoho kilometrů tam, kde sjezd je. Nejhorší chybou je však napojení na D1. To musela vymyslet opravdu "skopová" hlava. Z dálnice D1, která disponuje až po odbočku na Benešov 2x3 pruhy má v místě napojení o pruh méně. Přitom všude okolo jsou kilometry nevyužité afaltové plochy.
radio_svobodna_evropa
...
ja se jen obavam, ze likvidace statniho rozpoctu predrazenymi zakazkami bude touto formou pokracovat. Alepson si navyseni ceny budou moci zduvodnit. ja bych je nechal stavet za cinske ceny se spatnosti 20let, uz si na to nahrabali dost ...
Bery
:o)
A ja uz se lekl, ze to chteji dostavet za sve, protoze jiz maji nahrabano z predchozich zakazek.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Čtyři jaderné bloky nestačí, bude třeba budovat další, říká exministr Grégr
Premium Kromě výstavby až čtyř jaderných bloků v Dukovanech a Temelíně by už Fialova vláda měla plánovat i...
Místo dvou lvů jen jeden. Minerálka Magnesia po jedenácti letech mění logo
Značka minerální vody Magnesia patřící do portfolia nápojářského gigantu Mattoni 1873 po jedenácti...
Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra
Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...
České dráhy hledají nové sídlo. Musí být v docházkové vzdálenosti od vlaku
Po tříleté pauze se České dráhy pokoušejí najít nové sídlo a vystěhovat se z ministerského podnájmu...