Diskuze
Deset tisíc železničářů změní zaměstnavatele, rozhodla vláda
Děkujeme za pochopení.
hasil.lokotka
Jsme zase pozadu
Vážení, nevím co vás na tom fascinuje.
Jsme akorát zase x let za opicema a děláme stejná chyby.
V Německu transformace již dávno proběhla, na Slovensku nedávno a obě organizace se rozhodli,
že se zase sjednotí, protože je to výhodnější. Jsem sice laik, ale opravdou dlouho řadu let se žel. dopravou ČR zabývám.
tarten
Re: Jsme zase pozadu
Nicméně přesto je přesun "živé dopravní cesty" od dopravce k SŽDC a vyjasnění finančních toků správný krok, i kdyby SŽDC jako celek nakonec skončila ve stejném holdingu.
k o z a k 5 2
to je snad v pořádku , ne?
nebo je lepší , když si jeden státní podnik pronajímá druhej státní podnik a jeden bez druhého nemůže stejně existovat ?
Typhoon
Re: Takhle vypadaji zestihleni a uspory v praxi!!!
a takhle v praxi vypadá ,když někdo nepochopí o čem je řeč
WIBA
dokončit odděleni cesty od přepravy
No ještě by to chtělo oddělit nádražní budovy od ČD k SŽDC.
tarten
Re: dokončit odděleni cesty od přepravy
To by sice bylo také šikovné, ale už ne tak nutné. Nutné bylo, aby SŽDC měla všechna nástupiště. A to má.
patriot1
s výhodami od ČD nezávislý stejně nebudou
Pokud je to děláno kvůli nezávislosti a rovnému přístupu všech dopravců na dopravní cestu, tak by ti zaměstnanci ale měli buď přijít o bezplatné cestování s ČD nebo by měli bezplatně cestovat se všemi dopravci, kteří na dopravní cestě jsou a do budoucna budou. V opačném případě jim budou ČD vždy tak trochu sympatičtější a popravdě řečeno, často je to o lidském faktoru. Např. dispečeři mají poměrně dost kompetencí na to aby alternativním dopravcům znepříjemňovali život.
Bery
Re: s výhodami od ČD nezávislý stejně nebudou
To je pak na dohode dopravcu... staci aby si navzajem uznavali rezijky a neni co resit.
Vendelín Nademlejnský mladčí 7
Super
Takže teď na drahách už nikdo za nic nebude moci, všechno se svede na SŽDC
Mychal.B.
Re: Super
Vždyť to dělají už teď. Kdy naposledy jsi slyšel ze strany ČD, že za zpoždění můžou oni a ne někdo jiný?
Vážný
Oddělení dopravce a kolejí
je dlouhodobě blbost, protože to takhle historicky nevzniklo. Ten kdo chtěl jezdit po kolejích si je postavil. Je to hloupá "evropština". Má smysl dělat antimonopolní zákroky vertikálně (rozdělit ČD, ČEZ na např.územní divize).Má smysl regulovat užití kolejí jiným dopravcem. Ale SDC nikdy už nepostaví "neplánovitě" metr kolejí, jen proto, že se někde rentujou...
jannes
Re: Oddělení dopravce a kolejí
Vážený pane vážný, historicky to takhle sice nevzniklo, ale holt je jiná doba... Co by podle Vás přineslo pozitivního rozdělení ČD na územní divize? Jakože by si každá divize hrála na vlastním písečku? Ohromný nápad! Vy jste svými fantaziemi kandidátem do vlády, dejte se na politiku. A jinak... chcete-li o něčem rádobyzasvěceně hovořit,nejdříve si ujasněte pojmy, např. co to je SDC a SŽDC
tevp
Ve "zlatých" 90s
"změnilo" zaměstnavatele (bylo propuštěno) cca 90 tisíc zaměstnanců býv. OKD v jednom regionu ... čeho se bojíte u 10 tisíc zam. ČD v celé ČR ?!!! :-D Proti vám vklidu povedu válku ! Jste pos. az za ušima a to se ještě nestřílí ! Che che che !!!
tevp
Ve "zlatých" 90s
"změnilo" zaměstnavatele (bylo propuštěno) cca 90 tisíc zaměstnanců býv. OKD v jednom regionu ... čeho se bojíte u 10 tisíc zam. ČD v celé ČR ?!!! :-D Proti vám vklidu povedu válku ! Jste pos. az za ušima a to se ještě nestřílí ! Che che che !!!
jannes
Re: Ve "zlatých" 90s
No nazdar... další čerstvě přibyvší z nálevny s potřebou veřejně se vyjadřovat k věcem, které jsou mu španělskou vesnicí... On se někdo někde něčeho bojí?
Jack111
Šup tam, šup sem
To jsem zvědav, co budete v diskusi psát, až se tu zase objeví článek, že se část sždc (a právě těch 10 000 lidí) bude zase vracet pod ČD. Tahle varianta je pořád ve hře.
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
To si děláte legraci. Mobilní operátor naúčtoval Američanovi tři miliony
Nemilého překvapení se po návratu do Spojených států dočkat muž z Floridy, který se loni v létě...
Každý je vítěz. Hra pomáhá nakrmit chudé Bangladéšany a baví sociální sítě
Obyvatele Bangladéše trápí vysoké ceny potravin, které si kvůli inflaci nemohou dovolit. Přesto...
Letiště v Česku odbavila o třetinu víc pasažérů. Většinu z nich z Ruzyně
Letiště v Česku loni odbavila téměř 15 milionů cestujících, meziročně zhruba o 29 procent více, ale...
Za zájezd jen čtvrtinu předem, navrhuje EU. Cestovky s tím mají problém
Premium Předem zaplaťte jen 25 procent a doplatek až čtyři týdny před odjezdem na dovolenou. Takový návrh...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!