- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pořád složité.
Když už si musím kupovat zbytečnou zákaznickou kartu, ok. Ale chci se přihlásit na web, zadat cestu a nechat si vyjet JEDNU nejvýhodnější nabídku. Kliknout na zaplatit a vytisknout a konec.
Žádných tisíc typů slev a kombinací, které platí jen o úplňku po obřadním tanečku u hřbitovní brány. A ve kterých se mám orientovat. Žádné "neumíme zpáteční jízdenku" na webu.
ale prd složité!
zákaznická karta existuje prakticky všude po světě stejně jako různé kombinace slev!
Proti železnici nic nemám, soukromým dopravcům přeju, historickou linkou soukromých spolků se občas svezu, ale tenhle nekale konkurující přežitek komunismu bojkotuju. Můžou za to ovšem především politici, na ně je třeba směřovat svoje snahy, management státního podniku jen maximálně využívá administrativně udělený monopol a nelze mu proto nic moc vyčítat.
jaká v této zemi panuje obrovská averze vůči železnici. ČD rozhodně nepatří mezi nejlepší železniční dopravce na světě, dělají spousty nesmyslů, z nichž mnohé odrazují zákazníky, o které v podstatě asi ani příliš nestojí, ale to je v této společnosti bohužel zcela běžný jev. Nejezdí příliš rychle ani příliš často, do vozidel téměř neinvestují. Ale na druhou stranu, chtělo by to kapku objektivity. Za další - kdo může s jistotou tvrdit, že například SA nemá dotované spoje nebo nějakou podporu shora? Už jen to, že za používání silnic a dálnic platí směšné poplatky, je samo o sobě citelná dotace. V západní Evropě je jednotlivé jízdné ve vlacích obvykle podstatně vyšší než v ČR, systém slev ještě komplikovanější, individuální doprava leckde i naopak levnější než v ČR, a přes to všechno jsou vlaky ve většině zemí západní Evropy hojně využívány. Možná je to tím, že je lidé předem neodsuzují, aniž by je vyzkoušeli.
Málokdo má něco proti železnici. Averze je proti vedení této železnice ... třeba POKUTA za jízdu bez lístku za 0 Kč ...
Jo takže za státní peníze budou dráhy ničit soukromou sféru železniční dopravy. TO SE MI ALE KUWA VŮBEC NELÍBÍ!!!!!!
Někomu třeba nejde o cenu, nechce se prodírat zácpami na D1, chce si třeba dát v klidu točenou Plzeň, přečíst si knížku a nestarat se o silniční provoz
Teď se tam navalej socky a jak to asi dopadne? Už ani Pendolínem se nebude dát jezdit
Slušné jsou také vlaky IC/EC.
Pokud se neprokážu místenkou za 0 Kč, dostanu pokutu ..... Dovolí si tohle nějaká slušná firma?
Každý primitiv chápe, že účelem místenky za Kč 0,- je, aby lidé nestáli v uličkách.
Ty nikoliv.
O jednom obchodníkovi který potřebovat za 1.světové války rozprodat sklad s obrazy císaře pána.Ale nikdo o ně neměl zájem,navíc byly mizerné a nekvalitní.Takže pořád slevoval,psal inzeráty a reklamy, slevoval.. Poslední reklama zněla "50Kč obětuje jistě každý aby si mohl u sebe v pokoji pověsit našeho milovaného císaře". Načež ho sebrali...
Tak ted koukam na web CD a cesta do Bratislavy Slovenskou strelou za 175 Kc mi prijde super. Akorat si nejsem jist zda je to vse co musim zaplatit?
místenku za 200, a pár míst ji teď bude mít za 0 kč aby nalákali lidi protože tím předraženým krámem nikdo nejezdil