Diskuze
Skanska vyměnila nekvalitní svodidla, D1 bude mít opět plnou rychlost
Děkujeme za pochopení.
da_kra
Jezdím úsek Hulín - Kroměříž denně
Tedy v pracovní dny. Nepozoroval jsem, že by kdokoliv svodidla měnil.
A poměrně zvláštní mi připadají nápisy "zde stavěla Skanska" a vzápětí "musíme to opravit" ve staveništi kolem vyústění tunelu poblíž TESCA v Brně KrPoli. Tam to fakt nedává smysl.
emkon
Re: Jezdím úsek Hulín - Kroměříž denně
Píšete že tudy jezdíte denně. Tak zřejmě to opravovali po nocích :)
prasák
ptám
Ptám se tedy Ředitelství silnic a dálnic a ministra dopravy. Jak je možné, že na R46 se jezdí 130 km/hod. když svodidla nemají dnes požadovaných 75 cm a poloměry zatáček jsou stavěny na 100 km/hod???? Nejsou ohroženy životy???
prasák
svodila jinde
JInde svodidla nevyhovují vůbec kvůli malé výšce a 130 km/hod. se tam jezdí vesele, třeba na R46.
ulkik
Re: svodila jinde
je trochu rozdil uplne nova dalnice (ktera by mela slouzit bez vetsich oprav rekneme 40-50 let), a u 40 let stare dalnice, stavene dle komunistickych norem pro R (ktere byli velmi mirne).
Trochu mi to pripomina, kdy v praze roku 18XX otevirali novy most (myslim smichovsky), tak se chlubili, ze je o 3 m sirsi nez Karluv. Nejak jim nedoslo, ze mezi obema stavbami ubehlo 400 let...
Echo44
Blamáž
Celá aféra údajně nekvalitních svodidel je vyvolaná nevypořádanými obchodními vztahy výrobce se svými subdodavateli. Výrobce svodidel vyrábí jen část záchytbného systému, zbytek si nechává vyrábět u různých subdodavatelů. Prvky záchytného systému, které jsou naprosto v pořádku v prosinci jednoho rouku, jsou dle generálního ředitele ŘSD najednou v lednu následujícího roku falzifikátem? To je přece řádná hloupost. Vzájemná náklonost ředitele ŘSD a výrobce svodidel ArcelorMittal umožnila vyvolat celou aféru a vyvinout nátlak na Skansku. Nějak pan ředitel ŘSD zapomněl říct, že mnohem víc tzv. špatně označených prvků záchytného systému jsou u jiných zhorovitelů jako je Metrostav, Eurovia nebo Strabag. Skanska zřejmě nepřispěla do nějaké stranické kasičky, proto musí být potrestána. Pokud měl výrobce podezření, že jsou montovaná svodidla, která nejsou jejich výrobky, proč se neobrátil na Policii ČR nebo na ČOI? Myslím, že by tyto orgány musely konstatovat, že je vše v pořádku.
bankerb
Blamáž
První část Vašeho příspěvku nedovedu posoudit. Ale s druhou bych nesouhlasit. Skanska zřejmě přispěla do kasičky, ale pořád té samé, kde je jí to momentálně naprd.
nesnašimlobisty
Trochu do mlýna
Skanska v televizi ukazovala certifikát výrobce který si ale může strčit za klobouk, dodavatel musí doložit atest neboli dokument kontroly dle EN 10204 který musí odpovídat 3.1 kdy výrobce uvede čislo tavby, chemické složení, mechanické zkoušky a nedestruktivní zkoušky. Ani jedno Skanska nepředložila nebot ocel pochybných vlastností použila na výrobu a tudiž nemůže tvrdit že svodidla jsou bezpečná. S pozdravem ostravský kecalista.
west
Re: Trochu do mlýna
Jo Skanska vyrábí svodidla. - tak to pak jo.Kecálisto ty dělají u vás v Ostravě v Mittalu...
Trupman
Zaraduji se až...
...bude nadpis znít "Skanska vyměnila nekvalitní rodidla..." Rozuměj rodidla jejich kvalitnípráceneschopných dělníků.
scenzorem k lepším zítřkům
Skanskadromy
jestli zase k něčemu pustili Skansku,. tak se to do roka rozpadne. SKANSKA - záruka mizerné, fušérské a předražené práce.
bejvoc4
Netvrdila Skanska, že doloží atest na každý metr
svodidel? Pak nemáme mít nejdražší dálnice v Evropě, když stavitel místo doložení atestu o jehož existenci je ochoten se pohádat do krve a hnát se až do Štrasburku, raději položí nová svodidla...
wrah
Re: Netvrdila Skanska, že doloží atest na každý metr
Něco to naznačuje. Možná, že by neuškodilo prohlédnout dokumenty od všech materiálů použitých firmou Skanska. Třeba se "náhodou" zjistí, že je více testů a "atestů" neplatných.
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
Odpor místních je v Česku racionální. Města z výstavby průmyslu nic nemají
Odmítání výstavby nových podniků a výrobních hal a další infrastruktury je v Česku podpořený ještě...
Mrazy zasáhly sady v Čechách. Škody na úrodě budou rozsáhlé, hlásí ovocnáři
Škody na úrodě ovoce budou kvůli nynějším silným mrazům rozsáhlé. Mrazy zasáhly zejména ovocné sady...
Reportáž od zářivě modrého bazénu. Místo lidí se v něm „koupe“ jaderné palivo
Seriál Silnice vede mírně zvlněným terénem. Levou stranu lemuje zeleň, v dáli se zvedají kopce. Na...
Výrobce sektů Freixenet bude ve Španělsku masivně propouštět. Révu deptá sucho
Španělsko-německá společnost Freixenet, které je známá pro svá šumivá vína, oznámila masivní...