Diskuze
Dopravcům se nelíbí přípravy na rozšíření mýta, zvažují blokády silnic
Děkujeme za pochopení.
danny47
A co se podívat k sousedům.....(do Evropy)
Stačí na začátek obce (resp. na sjezd z dálnice k ní) dát značku zakazující vjezd tranzitní dopravy (resp. vjezd náklaďáků s výjimkou "cíle nebo počátku").... Ale to by asi bylo řešení, které by pomohlo skoro všem, takže je nepřípustné.
Novotnéhodítě
Re: A co se podívat k sousedům.....(do Evropy)
Tam se koukáme dvacet let.Bohužel se zavřenýma očima.Dopravce chápu,protože jezdit po něčem co silnice připomíná je těžké nejen pro ně.
danny47
Proč od-orní journalisté nenapíšou
že malé nákladní automobily a AUTOBUSY (tj. ty do 12,5 tun) platí ale stejné sazby jako velké .... Rozlišení je JEN podle počtu náprav, ne podle hmotnosti.
ičmeka už potřetí smazali
nechápu, proč kvůli svýmu problému chtějí omezit druhé
a nechápu, kvůli čemu budou stávkovat? drtivá většina dopravců začala jezdit za vyšší ceny..aut je zatraceně málo a firmy rády připlatěj.
zrušený3x
vážení dopravci
Protestovat můžete, dálnice blokovat můžete, ale to je tak vše. Uvědomte si, že politici tohohle banánistánu potřebují další prachy na zvýšení svého blahobytu. Takže se bude co??? Bude se zdražovat.
ODSCSSD 5
Ja dopravce celkem chapu... ALE
ono kdyby jezdili po dalnici a ne pres vesnice, kde je jeste zakaz vjezdu Kamionu, tak verim ze se to myto zavadet nebude.
pomocný učitel Václav Poustka
Re: Ja dopravce celkem chapu... ALE
Žádný rozumný řidič vám do zákazu nevjede. Riziko otáčení se před mostem v havarijním stavu a následné mnohakilimotrové zajížďky je poměrně velké. A pokuta je taky vysoká.
matkoslav1
?
Tak mě napadá jedna otázka - je vůbec někdo spokojen s tím, co přináší tato vláda? Zaměstnanci ne, zaměstnavatelé ne, penzijní fondy ne, ekonomové ne, dopravci ne...
pomocný učitel Václav Poustka
Re: ?
Pár zmatených a nejistých jedinců se nejspíš najde, nicméně i jejich řady řídnou.
tmf
proč prostestují?
stejně to neplatí, zaplatím to já, Tonda, Franta, ta pěkná slečna z rána, prostě koncový spotřebitel, to je jen šikovně zabalená daň které občanstvo ještě tleská neb si myslí, že bojuje proti zlým kamionům.
109e
Re: proč prostestují?
Koncovému spotřebiteli je buřt, jestli má mlíko z Hamburku nebo z vedlejšího města. Člověku, který ztratil v místní mlékárně práci to buřt není. Zastavení nepotřebného převážení sem a tam rozhodně nemusí znamenat zdražení.
The Law in the Czech republic
na vlaky
Ať ty těžkotonážní krámy, které devastují silnice posadí na vlaky
Live_in_the_death
Nejlepší vtip je v tom
že náklady na mýtný systém budou ve stejné výši jako navýšení tržeb při rozšíření mýta, takže zisk státu nulový Jen všechno bude díky tomu dražší
wolf80
Re: Nejlepší vtip je v tom
To je blbost, kdyby od zacatku nechal stat budovat satelitni system, pak by se v podstate platilo jen za palubni jednotky a ty by mohly byt az od urcite vahy vozidla. Pod tuto vahu by se platil jen nejaky nizky pausal, podobne jako ted povinne ruceni.
fanda357
Ono to má ještě jeden aspekt,
že jakékoliv rozšíření mýta pro kamiony je jen krokem ke končenému stavu - mýto na všech cestách pro všechny vozidla (i osobáky) ....
wolf80
Re: Ono to má ještě jeden aspekt,
Pokud bude mytne zohlednovat to, jak dane vozidlo opotrebovava vozovku, tzn to, ze prumerny nakladak ji znici tak jako 15000 osobaku, tak nemam nic proti. At kazdy plati za to, co skutecne pouziva, aspon se budou moci snizit dane, protoze ubyde vydaj v ceskem rozpoctu. :) Jinak u osobaku by to byly tak male castky, ze by to nahradil nejspis nejaky pausal ve vysi radove 100Kc. :) Soucasny stav, kdy mame drahe nove silnice a za rok v nich jsou koleje od kamionu, me stve. Zkracuje se tim jejich zivotnost a hlavne se zvysuje nehodovost a to i u aut, ktera to nezpusobuji (napr. osobaky v zime)...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
Buď vysaďte nové stromy, nebo zaplaťte až půl miliardy, dozví se developeři
Premium Pokud nebude možné vysadit nové stromy ve městě do kilometru od pokácených, zaplatí developeři...
OBRAZEM: Přehršel techniky a stovky dělníků. Jak finišuje dálnice D4 do Písku
Tisícovka dělníků na stavbě v jeden moment. Během náročnějších prací jich ale na rozestavěných více...
Smutný konec slavné návrhářky: jde do vězení za pašování krokodýlích kabelek
Módní návrhářka Nancy Gonzalezová, jejíž doplňky nosila zpěvačka Britney Spears a také například...
Vlastníci luxusních bytů v Paříži úpí. Ceny pronájmů spadly o desítky procent
Letní olympijské hry v Paříži se blíží a s očekáváním zisku je vyhlížejí i místní podnikatelé....