Diskuze
Mýto se na silnice nižších tříd patrně rozšiřovat nebude
Děkujeme za pochopení.
danny47
A proč mýto?????
Stačíá dát na "okresky" zákaz vjezdu náklaďáků (s výjimkou "cíle") a psotavit tam "četníka"....
luban12
Pokud se nenajde rozumné řešení,
tak budou silnice stále poškozené.Určitě by bylo možno omezit jízdu těžkých aut zákazovými značkami.Výjimka pro vjezd těžkých vozidel by ale musela být řešena rychle,na počkání a eventuálně kontrolována policií.Jezdím poměrně dost a naposledy jsem viděl vážení náklaďáků přede dvěma roky.Proč nedají vážení na silnicích soukromé firmě? Stačily by přejezdové vážící prahy,které řidič ani nezaregistruje a kamera by zaznamenala RZ. U nás je asi lepší opravovat škody,než škodám předcházet.
doktorem-za-dva-dny-v-plzni
zas tak hrozné to není
byl jsem nedávno v Německu celý měsíc a jezdil jsem i po okreskách a řeknu vám, že i tam jsou silnice v hrozném stavu.
mazlikuzlik
Díry zakonzervujeme
A bude teda někdo se silnicemi nižších tříd něco dělat? Já bych klidně i tu tisícovku ročně oželel, kdyby se stav těchto komunikací aspoň trochu zlepšil...
Vždyť tam člověk kličkuje mezi dírama a mnohdy se dostává do zcela neřešitelných situací a ten výmol prostě vymete... Pořád se mi zdá, že servis a pokles ceny vozu je citelnější položka než nějaký ten roční poplatek.
Mira ze Zlína
Je to populismus
Tohle všechno je jen populismus přiživovaný médii. Ono je dokázáno, že mýtné objíždí jen nedelé 4% nákladních vozů, všechen zbytek má v dané lokalitě buď cíl a nebo sídlo. Velmi často vidím ve zprávách kamion s komentářem o objíždění dálnice a podobně a přitom se stačí podivat na jméno firmy v záběru, zadat do vyhledávače a během 20 vteřin vím, že o kousek dál má auto svoje parkoviště. já bydlín v kraji, kde ještě před dvěma lety byl jediný kilometr dálnice - no to je pak jasné, že se všechny kamiony na tenhle úsek nevejdou a musí jezdit jinudy, firmy co živí své zaměstanace nestojí jen u dálnic, v každě dědině je firma kterou je potřeba zásobovat a to bez kamionů - ikdyž se vám to nelíbí - už nikdy nepůjde.
Mýtné mělo být prodělečné, nakapsoval by se jen kapsh - Bárta to jasně řekl. kamionů by stejně neubylo, protože materiál do výroby dojet tak jako tak musí, jen se zdraží doprava a výrobky. ty miliardy nerostou na stromech, ty zaplatíme my - zákazníci co si kupujem výrobky.
zeitgeist
Re: Je to populismus
Naprosto souhlasim. Je to nesmysl...pro dopravce se absolutně nevyplatí jezdit po silnicích II a III třídy. Je to naprosto nesmyslná kampan proti podnikání v nákladní silniční dopravě. Zvyšovat mýto se může třeba o 1000% a kdo to zaplatí? Nakonec my všichni(další nepřímá daň a odčerpávání peněz od ovčanů). Jediný kdo by na tom vydělal je firma, která by opět velice draze stavěla a provozovalo mýtný systém.
A jak pomoci obcím a městům přes které jezdí nákladní auta, postavit konečně funkční dálniční sít, která je standardní v evropě.
Rikitin
Poplatky na silnicích I. II. a III. třídy
To myslí i pro osobní auta ?? Nejsou kapánek na hlavu ?? Ve Francii např. je před obcí TRANZIT zakázán. Já zapoměl, že naši policajti nemůžou být všude. Ve Francii si to hlídají. Český bordel kde se člověk podívá. Ale aby platili tranzitující kamiony jen po dálnici, aby zahraniční turisté platili, nebo byla možnost vybrat peníze za ošetření v nemocnici atd. to jde nějak mimo.proč asi? České ovečky to všechno zaplatí.
MaverikOne
Podivnosti
Banda korupčníků kolem KAPSCH je zpět. Mohl být tendr na logičtější hybridní systém, bez omezení působnosti a platnosti, teď budou ukrutně drahé brány od rakušáků. Proč mi pořád připadá, že on ten Bárta opravdu někomu vadil. Nový pan ministr nejprve vrátí kšefty SKANSKA, EUROVIA apod. pak kšefty KAPSCH a tak dále.... prostě jedeme ve starých kolejích, hlavně že je to nestraník...
vymrzovac2
Máme snad krátkou paměť ????
Nemluvilo se před lety, před zavedením silniční daně o tom, že vybrané peníze budou určeny na obnovu silnic ??? Zavedením mýta na těchto silnicích by se potom muselo jednat o dvojí zpoplatnění........
vzdor zrušení účtu nejsem ovcí
Re: Máme snad krátkou paměť ????
Blázníš? Z čeho by se kradlo? Vlády zavádějí pořád nové daně a zvyšují stávající a stejně jim to nestačí. Ale co, český volič zvolí znovu ty stejné zmetky nebo účelové mediální produkty na jedno použití, takže proč by to mělo být jinak.
cenzorovo lepší já
Ono to zase tak složité není,
jen chtít... Zpoplatnění silnic nižších tříd je už teď možné přes satelitní sledování pohybu vozidel a žádné nesmyslně drahé mýtné brány by se stavět nemusely... Jenže mýtné brány jsou obrovský kšeft... a dopravci se samozřejmě brání zvyšování svých nákladů... Takže budou těžkou nákladní dopravou definitivně zdevastovány okresky a banda tupců na ministerstvu se tomu bude divit...
LOLmaster
Re: Ono to zase tak složité není,
Jestli myslíš navigační systém Galileo, tak ten by vyšel ještě dráž.
bebíčko
Mýto se na silnice nižších tříd patrně rozšiřovat nebude
Stát přijde o peníze a lidé v malých obcích o zdraví.
Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům
Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...
Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou
Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit
Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...
Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci
Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Bankrot zažehnán, zatím. Saúdové nalijí do luxusních elektroaut miliardu dolarů
Americký výrobce luxusních elektromobilů Lucid získá od divize saúdskoarabského státního...
Průlomový lék na hubnutí dráždí cenou. Kúru za tisíce lze vyrobit za pět dolarů
Lék Ozempic od společnosti Novo Nordisk je jedním z hitů posledních měsíců. Ukázalo se totiž, že...
Divné kšefty za 1,5 miliardy dolarů. Nejvíc dílů pro ruská letadla dováží Gabon
Gabon se stal největším dodavatelem náhradních dílů pro ruská letadla, napsal server The Moscow...
Nezdravé pryč. Komika donutili stáhnout z londýnské dopravy plakát s hotdogem
V londýnském metru se nevyplácí utahovat si z hotdogů. Své o tom ví populární britský komik Ed...
Do dobíječek dá stát dalších šest miliard. Už jich je víc, než auta potřebují
Dalších šest miliard korun plánuje ministerstvo dopravy v příštích letech využít na výstavbu nových...