Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Lidé při nákupu auta připlácejí až desetitisíce za reklamu

Kdo si kupuje nové auto, zaplatí v ceně desítky tisíc korun za jeho propagaci. Vzhledem k počtu prodaných aut pumpují nejvíce peněz do reklamy asijské automobilky. Vede Toyota a Hyundai. Nejméně peněz vydá mladoboleslavská Škodovka.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mi_golem

19. 7. 2011 13:00
byl bych pro variantu

pokud vůbec kupovat vozidlo, tak kupovat z fabriky a dívat se přímo, jak se vyrábí, především v pasážích kde figuruje člověk(chybující člověk). Pochopitelně Kvalitu materiálu a kvalitu konstrukce již nikdo dodatečně neovlivní. Marketing , který je údajně potřebný je pro min. 50 % lidí nepotřebný.

0 0
možnosti

Šerlok Homeless

19. 7. 2011 19:09
Re: byl bych pro variantu

Řek bych, že kupující zajímá poměr cena/výkon, resp. cena/kvalita a ne kolik procent z té ceny jde na reklamu.

Byl bys pro variantu dívat se jak se vyrábí? Proč? Už jsi tu variantu vyzkoušel?

Vyrábí - myslíš jako montuje finální výrobek, nebo doporučuješ ostatním objet všecky fabriky, aby se podívali, jak se vyrábějí i komponenty? To by se nacestovali! Akorát jestli by je všude pustili - Většinou vidím cedule "nepovolaným vstup zakázán".

Apropos, i kdyby se tě nechali podívat do pasáží, kde figuruje chybující člověk: Jsi takový odborník, abys je našel, poznáš ty chyby a budeš na ně upozorňovat a kibicovat, nebo kupovat za slevu zmetky, nebo co jako tím chceš získat?

0 0
možnosti

Dukátštan

18. 7. 2011 17:59
pravda

Nejhloupější,nejvtíravější,doslova trapnou má KIA.To spíš lidi odrazuje .Taky se v jejich autosalonech nehýbe ani vzduch;-D

0 0
možnosti

l.g

18. 7. 2011 18:42
Re: pravda

Jo jo. Ten nagelovaný metrosexuál, co si při "emotivním" vyslovení slova 'sedm' poprská fiží je tak nechutný, že při pohledu na něj vás přestanou zajímat jakákoliv auta a běžíte si ublinknout.

0 0
možnosti

namestii

18. 7. 2011 16:09
10 % je základní minimum

Pokud stojí auto 400.000 Kč, na jeho propagaci by se "mělo" vynaložit min. 40.000 Kč.

0 0
možnosti

Rubik1

18. 7. 2011 17:40
Re: 10 % je základní minimum

Děkujeme za poučku z marketingu. Jen nevím, proč se jí neřídí například Porche.

0 0
možnosti

l.g

18. 7. 2011 16:06
PANE BOŽE!

Titulek mi úplně stačil. článek jsem ani nečetl. Rv

Reklamu platí VŽDY lidé v ceně výrobku. A to u veškerého zboží co se prodává. To vážně chybí místním redaktůrkům elementární marketingové znalosti? Asi jo. Rv

A u aut je to ještě celkem normální. U zboží z takového teleshopingu tvoří náklady na reklamu i 3/4 ceny.

0 0
možnosti

ramese

18. 7. 2011 16:23
Re: PANE BOŽE!

ty to vis, ale divil by ses co lidi si mysli ze to tak neni :) proto kupuji "levne" veci a slysi na akce typu jedna zdarma nebo zadarmo :) a pak se divi :)

0 0
možnosti

LaStrada

18. 7. 2011 14:35
Reklama

se zaplatí v každém výrobku, takže proč by auta měla být vyjímkou?

0 0
možnosti

lenoch07

18. 7. 2011 14:34
Škoda

Otázkou je jestli se do škodovky taky třeba počítají náklady na MS v hokeji a na Tour. Ona by pak ta cena na auto byla taky jiná.

0 0
možnosti

l.g

18. 7. 2011 16:07
Re: Škoda

Samozřejmě že počítá.

0 0
možnosti

Tajemný muž

18. 7. 2011 12:04
Korea

Nedivím se, že právě korejské automobilky vydávaj na reklamu nejvíce. Spousta lidí je považuje (je otázka, na kolik v dnešní době právem) za šunty (viz 7 let záruka apod.). Pak jsou Japonci, kteří to dělají, aby mohli lépe konkurovat domácím (evropským) automobilkám (tam kvalitu aut člověk zná). Čím horší image musíte napravovat, tím vyšší budou výdaje. Na druhou stranu Škodovka své odbytiště má a spousta Čechů považuje škodovku za dobré levné auto (dobré možná, levné ani omylem), takže nemusí tolik investovat. Máme to auto zkrátka zakořeněné v mysli, jako tradice.

0 0
možnosti

entony13

18. 7. 2011 12:13
Re: Korea

Dávám práci našim lidem, které slušně platí a ti možná koupí moje výrobky :-). Proto kupuji škodovky a hotovo. Když nechcete podpořit náš průmysl, tak napište, kde děláte a já také nebudu kupovat vaše výrobky :-)

0 0
možnosti

gumidos

18. 7. 2011 11:48
Kolik asi

obdržel redaktor za nenásilnou propagaci automobilky Škoda pomocí této úplně ujeté metodiky přepočtu propagačních nákladů?

0 0
možnosti

piErcE

18. 7. 2011 13:51
Re: Kolik asi

Kolik jsi obdržel ty za propagaci své blbosti?

0 0
možnosti

mysack

18. 7. 2011 11:30
hloupost

peníze vydané za reklamu nemůžete prostě rozpustit do počtu prodaných aut a kalkulovat s tím, že právě o tolik jsou jakoby "předražené". Každému, kdo někdy slyšel a pochopil výraz "úspory z rozsahu" to dojde.

0 0
možnosti

paiementenespeces

18. 7. 2011 11:17
Jakmile na cokoliv vidim reklamu

prestavam tento vyrobek kupovat.Samozrejme se to tyka denniho spotrebniho zbozi.Dobre zbozi se prodava samo,spatne potrebuje reklamu.Auto kupuju tak jednou za deset let a rozhodne ne uplne nove.To je ta nejhorsi investice.

0 0
možnosti

hrcprcsalala2

18. 7. 2011 11:49
Re: Jakmile na cokoliv vidim reklamu

"Dobre zbozi se prodava samo" = totální nesmysl. A jeden z důvodů, proč tuzemští výrobci skončili tak, jak skončili.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů

22. dubna 2024  15:55

Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...

Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí

15. března 2024  15:02,  aktualizováno  24.4 9:32

Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není

25. dubna 2024  11:25

Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....

Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko

23. dubna 2024  10:37

Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh

22. dubna 2024

Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...

Předat farmu potomkům má být snazší, s návrhem po letech přichází nový náměstek

27. dubna 2024

Před dvěma lety slíbil tehdejší ministr zemědělství Zdeněk Nekula, že připraví pro rodinné farmy...

Konec minikečupů i ovoce v plastu. EU chce snížit množství odpadů

27. dubna 2024

Premium Evropská unie v boji za co nejmenší množství odpadu zakáže minibalení majonéz, šamponů nebo...

Úspěšný zubař prodává „ražený český dějepis“, mince už vynesly 155 milionů

26. dubna 2024  22:04

V Praze se v pátek vydražila část celoživotní numismatické sbírky Václava Bruny. Vyšla na 6,15...

Čtyři jaderné bloky nestačí, bude třeba budovat další, říká exministr Grégr

26. dubna 2024

Premium Kromě výstavby až čtyř jaderných bloků v Dukovanech a Temelíně by už Fialova vláda měla plánovat i...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!