Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Slevové servery Slevomat a Zapakatel se spojují, chtějí ovládnout trh

Největší hráči na trhu se slevovými kupóny a hromadnými slevami se spojují. Slevový boom firmám generuje stamilionové obraty a po prudkém růstu se trh postupně konsoliduje. Nejznámější weby Slevomat.cz a Zapakatel.cz se proto rozhodly, že se spojí a zajistí si tak prvenství.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SP

stop populismu

2. 8. 2011 9:18
Skupina venujici se problematice

Slevoweby vetsinou podivnym zpusobem napali puvodni slevu a pak "slevuji". Vina v "puvodni" cene 900,- najednou stoji tretinu, prestoze se daji realne sehnat za tu samou castku i bez slevy.

Vice clanku k problematice je tady: http://cs-cz.facebook.com/pages/NECHCI-SLEVU-ZADARMO-aneb-slevoweby-v-praxi/201904533192448

1 0
možnosti
JJ

J.J.HOLKA

2. 8. 2011 9:03
Jak už psal někdo níže,

lepší kouknout do restaurace na jejich stránky, zvážit ostatní ceny versus nabízenou a "riziko", že to nabízené nebude až tak úplně "super". Zatím jsem však byla nespokojena (zčásti) s jedním voucherem asitak z 15 absolvovaných. Do některých restaurací bych se i vrátila, ale je tu tolik možností, že jsme to zatím "nestihli". Byla jsem i na masáži a jeden (na cvičení) mi propadl. To považuji za velkou nevýhodu - hlídat "pořád" platnost.

0 0
možnosti
MB

Buffalobill navrat

1. 8. 2011 15:41
pozor na server Pepa.cz

otřesné jednání, peníze nevracejí a reklamace neuznávají. Hrozná zkušenost.Rv;-O

0 0
možnosti
EN

EMS

1. 8. 2011 14:46
Slevo weby

Sranda je, že všechny tyhle weby za nic neručí. Oni jen přeprodávají, zprostředkují obchod mezi dvěma stranama a už je jim fuk, jak to dopadne. My takhle byli v hotelu Rosa na Šumavě, hnus a špína a děs oproti nabídce na kterou jsme se chytli, ale s reklamací na naás na slevo webu udělali dlouhý nos......

0 0
možnosti
ŠKP3

švarný kapitán pazneht 3.

1. 8. 2011 15:17
Re: Slevo weby

no tak hlavně že jste ušetřili ne? O to přece jde především. ;-D

0 0
možnosti
J

JBrix

1. 8. 2011 12:23
DOBRÁ restaurace nepotřebuje slevy ani reklamu :-)

Co znám dobré restaurace, tak ty nepotřebují ani hromadné slevy ani nějakou reklamu. Podobně to je se všemi těmi různými penzióny, co nalákají někoho na slevu (z předražené ceny), jinak by tam měli prázdno. Mnozí z těch poskytovatelů slev si totiž neuvědomují, koho vlastně lákají a že se ti lidé již bez slevového kupónu neobjeví ;-D

-

Lidi ale potřebují utrácet a láká je každý nesmyslný nápis s nápisem SLEVA, tak to utrácení všem přejme. Možná někdy vyrostou a budou se věnovat něčemu jinému, než neustálému výběru slev ;-D

2 0
možnosti
P

p_n_2

1. 8. 2011 13:02
Re: DOBRÁ restaurace nepotřebuje slevy ani reklamu :-)

Jo jasně :-D Lidi přijdou sami, nové podniky nepotřebují žádnou reklamu, že? Docela naivní představa.

0 0
možnosti
PP

TomasZa

1. 8. 2011 11:20
Jak to funguje

Spousta lidí si stěžuje na kvalitu obsluhy v restauracích nebo jiných zařízeních, která nabízejí kupony. Problém je podle mě zcela zřejmý. Majitelé restaurací jsou "marketingově nezkušení", osobně neznám restaurace, které by dříve provozovali nějaký marketing. Maximum je cedule na silnici s šipkou restaurace. A potom jejich marketing řídí spíš kvalita kuchaře a prostředí, aniž by to restauratér měl uplně pod kontrolou.

Pro většinu firem je samotný voucher ztráta, protože slevy jsou 40% a více a k tomu je třeba ještě připočítat 20-25%, které si nechá slevový server. A náklady na uvaření jídla jsou v průměru 50% z ceny. Pokud restaurace nemá u voucheru pití, může se díky prodeje pití za normální cenu dostat maximálně na nulu. Hlavní účel voucheru má být přilákání zákazníka i v budoucnosti. Jenže do hospod se špatnou obsluhou lidi prostě nechodí a chodit nebudou ani po voucherech.

0 0
možnosti
D

dudlop

1. 8. 2011 11:30
Re: Jak to funguje

Obávám se, že si mnozí na sebe upletli bič... I ty dobré restaurace se v budoucnosti budou potýkat s nízkou návštěvností. Lidi si tak navykli na slevy (vouchery), že bez nich už pomalu nikam nejdou:-P. Takže s nějakým návratem (i když jinak spokojených) zákazníků to kdovíjak nevidím.. Myslím návrat platících-ne opět s vouchery. Prostě půjdou jinam, se slevou..a tak stále dokola.

0 0
možnosti
J

jasan1

1. 8. 2011 11:05
Slevomat

.... pro zákazníky SUPER , pro firmy ZTRÁTA   , pro slevové servry ZISK  !

1 0
možnosti
ZB

Sjuzzzz

1. 8. 2011 11:13
Re: Slevomat

Kdyby jste věděl, jak je velký zisk pro firmu z jednoho prodaného kuponu, tak byste zas o tak VELKÉM zisku nemluvil. Firma by do takové akce nešla, pokud by věděla, že si to nemůže dovolit, jen pár jich jde na cenu nákladů či pod náklady, takže ta ztráta je jen u jedné firmy ze sta.

0 0
možnosti
DD

Damik

1. 8. 2011 10:57
filtr

on se ten trh trochu profiltruje. Nejdřív to byla novinka a lidi kupovali všechno, teď už se to trochu rovná. Podvodníci jako "svět piva" už i přes své nabídky na 90% slevu neprodávají ani pětinu voucherů co dřív. Další restaurace už pochopily, že voucherakce znamená  ukázat lidem "máme tu dobrou hospodu, přijďte zas" a ne "zkásneme vouchery a odflákneme to, jak se dá"

0 0
možnosti
S

sovetsky_okupant_bez_prace

1. 8. 2011 10:52
dají se najít vynikající ceny za pobyty

3 dny pro dva s polopenzí za 900,- kaček. Když si člověk spočítá, že bydlí jinde, a přepočte si to,  tak výsledek je ten, že jí a bydlí levněji než doma.

0 0
možnosti
S

sovetsky_okupant_bez_prace

1. 8. 2011 10:44
ten kdo je chytrý, tak si zjistí

do jaké hospody slevu kupuje. Tzn. jde na jejich stránky, podívá se na recenze pokud jsou a hlavně se také podívá na ceník nápojů, pokud nejsou v ceně slevy. Jen trouba potom jde tam, kde pivo stojí 40,- a stěžuje si zde na diskusi, že vlastně neušetřil. Dobrý hospodský, si spočítá, jestli se mu sleva vyplatí, protože počítá s určitým obratem. A je jasné, že když si dám jídlo, tak si také dám i pití. Pochybuji, že někdo přijde, nahází do sebe jen jídlo ve slevě a peláší domů se napít...

0 0
možnosti
D

dudlop

1. 8. 2011 10:49
Re: ten kdo je chytrý, tak si zjistí

Přesně;-D

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů

22. dubna 2024  15:55

Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...

Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí

15. března 2024  15:02,  aktualizováno  24.4 9:32

Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není

25. dubna 2024  11:25

Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....

Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko

23. dubna 2024  10:37

Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh

22. dubna 2024

Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...

Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí

26. dubna 2024

Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....

Jižní Korea sází hlavně na jádro, nic jiného jí nezbývá

26. dubna 2024

Seriál Energetický sektor Jižní Koreje zůstává závislý na dovozu fosilních paliv. Postupně je však hodlá...

Zahraniční pracovníky nejvíc láká Austrálie, z měst vede Londýn, říká průzkum

25. dubna 2024

Nejoblíbenější zemí pro zahraniční pracovníky je Austrálie, za ní se umístily Spojené státy a...

Více než polovina britských dětí pod třináct let pila alkohol, zjistila studie

25. dubna 2024  16:19

Více než třetina britských chlapců a dívek v letech mezi 11 a 13 lety má zkušenosti s konzumací...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!