Diskuze
Slevové servery Slevomat a Zapakatel se spojují, chtějí ovládnout trh
Děkujeme za pochopení.
stop populismu
Skupina venujici se problematice
Slevoweby vetsinou podivnym zpusobem napali puvodni slevu a pak "slevuji". Vina v "puvodni" cene 900,- najednou stoji tretinu, prestoze se daji realne sehnat za tu samou castku i bez slevy.
Vice clanku k problematice je tady: http://cs-cz.facebook.com/pages/NECHCI-SLEVU-ZADARMO-aneb-slevoweby-v-praxi/201904533192448
J.J.HOLKA
Jak už psal někdo níže,
lepší kouknout do restaurace na jejich stránky, zvážit ostatní ceny versus nabízenou a "riziko", že to nabízené nebude až tak úplně "super". Zatím jsem však byla nespokojena (zčásti) s jedním voucherem asitak z 15 absolvovaných. Do některých restaurací bych se i vrátila, ale je tu tolik možností, že jsme to zatím "nestihli". Byla jsem i na masáži a jeden (na cvičení) mi propadl. To považuji za velkou nevýhodu - hlídat "pořád" platnost.
Buffalobill navrat
pozor na server Pepa.cz
otřesné jednání, peníze nevracejí a reklamace neuznávají. Hrozná zkušenost.
EMS
Slevo weby
Sranda je, že všechny tyhle weby za nic neručí. Oni jen přeprodávají, zprostředkují obchod mezi dvěma stranama a už je jim fuk, jak to dopadne. My takhle byli v hotelu Rosa na Šumavě, hnus a špína a děs oproti nabídce na kterou jsme se chytli, ale s reklamací na naás na slevo webu udělali dlouhý nos......
švarný kapitán pazneht 3.
Re: Slevo weby
no tak hlavně že jste ušetřili ne? O to přece jde především.
JBrix
DOBRÁ restaurace nepotřebuje slevy ani reklamu :-)
Co znám dobré restaurace, tak ty nepotřebují ani hromadné slevy ani nějakou reklamu. Podobně to je se všemi těmi různými penzióny, co nalákají někoho na slevu (z předražené ceny), jinak by tam měli prázdno. Mnozí z těch poskytovatelů slev si totiž neuvědomují, koho vlastně lákají a že se ti lidé již bez slevového kupónu neobjeví
-
Lidi ale potřebují utrácet a láká je každý nesmyslný nápis s nápisem SLEVA, tak to utrácení všem přejme. Možná někdy vyrostou a budou se věnovat něčemu jinému, než neustálému výběru slev
p_n_2
Re: DOBRÁ restaurace nepotřebuje slevy ani reklamu :-)
Jo jasně :-D Lidi přijdou sami, nové podniky nepotřebují žádnou reklamu, že? Docela naivní představa.
TomasZa
Jak to funguje
Spousta lidí si stěžuje na kvalitu obsluhy v restauracích nebo jiných zařízeních, která nabízejí kupony. Problém je podle mě zcela zřejmý. Majitelé restaurací jsou "marketingově nezkušení", osobně neznám restaurace, které by dříve provozovali nějaký marketing. Maximum je cedule na silnici s šipkou restaurace. A potom jejich marketing řídí spíš kvalita kuchaře a prostředí, aniž by to restauratér měl uplně pod kontrolou.
Pro většinu firem je samotný voucher ztráta, protože slevy jsou 40% a více a k tomu je třeba ještě připočítat 20-25%, které si nechá slevový server. A náklady na uvaření jídla jsou v průměru 50% z ceny. Pokud restaurace nemá u voucheru pití, může se díky prodeje pití za normální cenu dostat maximálně na nulu. Hlavní účel voucheru má být přilákání zákazníka i v budoucnosti. Jenže do hospod se špatnou obsluhou lidi prostě nechodí a chodit nebudou ani po voucherech.
dudlop
Re: Jak to funguje
Obávám se, že si mnozí na sebe upletli bič... I ty dobré restaurace se v budoucnosti budou potýkat s nízkou návštěvností. Lidi si tak navykli na slevy (vouchery), že bez nich už pomalu nikam nejdou. Takže s nějakým návratem (i když jinak spokojených) zákazníků to kdovíjak nevidím.. Myslím návrat platících-ne opět s vouchery. Prostě půjdou jinam, se slevou..a tak stále dokola.
jasan1
Slevomat
.... pro zákazníky SUPER , pro firmy ZTRÁTA , pro slevové servry ZISK !
Sjuzzzz
Re: Slevomat
Kdyby jste věděl, jak je velký zisk pro firmu z jednoho prodaného kuponu, tak byste zas o tak VELKÉM zisku nemluvil. Firma by do takové akce nešla, pokud by věděla, že si to nemůže dovolit, jen pár jich jde na cenu nákladů či pod náklady, takže ta ztráta je jen u jedné firmy ze sta.
Damik
filtr
on se ten trh trochu profiltruje. Nejdřív to byla novinka a lidi kupovali všechno, teď už se to trochu rovná. Podvodníci jako "svět piva" už i přes své nabídky na 90% slevu neprodávají ani pětinu voucherů co dřív. Další restaurace už pochopily, že voucherakce znamená ukázat lidem "máme tu dobrou hospodu, přijďte zas" a ne "zkásneme vouchery a odflákneme to, jak se dá"
sovetsky_okupant_bez_prace
dají se najít vynikající ceny za pobyty
3 dny pro dva s polopenzí za 900,- kaček. Když si člověk spočítá, že bydlí jinde, a přepočte si to, tak výsledek je ten, že jí a bydlí levněji než doma.
sovetsky_okupant_bez_prace
ten kdo je chytrý, tak si zjistí
do jaké hospody slevu kupuje. Tzn. jde na jejich stránky, podívá se na recenze pokud jsou a hlavně se také podívá na ceník nápojů, pokud nejsou v ceně slevy. Jen trouba potom jde tam, kde pivo stojí 40,- a stěžuje si zde na diskusi, že vlastně neušetřil. Dobrý hospodský, si spočítá, jestli se mu sleva vyplatí, protože počítá s určitým obratem. A je jasné, že když si dám jídlo, tak si také dám i pití. Pochybuji, že někdo přijde, nahází do sebe jen jídlo ve slevě a peláší domů se napít...
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí
Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....
Jižní Korea sází hlavně na jádro, nic jiného jí nezbývá
Seriál Energetický sektor Jižní Koreje zůstává závislý na dovozu fosilních paliv. Postupně je však hodlá...
Zahraniční pracovníky nejvíc láká Austrálie, z měst vede Londýn, říká průzkum
Nejoblíbenější zemí pro zahraniční pracovníky je Austrálie, za ní se umístily Spojené státy a...
Více než polovina britských dětí pod třináct let pila alkohol, zjistila studie
Více než třetina britských chlapců a dívek v letech mezi 11 a 13 lety má zkušenosti s konzumací...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!