Diskuze
Zkrachovala cestovka Vivamonde, turisty přiveze z Turecka pojišťovna
Děkujeme za pochopení.
valášek
Jenom blázni
si mohou koupit zájezd u cestovky, která vznikla 1.5.2011 a stejně tak jsou blázni ti, kdo s takovou cestovkou spolupracují a kooperují na místech v letadle. A nebyl majiteli náhodou Turci? Kolikátý je to už případ krachu cestovky se zahraničním vlastníkem, přičemž někteří z nich díky našim super zákonům podnikají v klidu dál.
K dřívější diskuzi o zadržování peněz obchodními zástupci jen tolik, že je to trestný čin s velmi slušnou sazbou a to nepodmíněnou.
Katjuša
Re: Jenom blázni
k tomu trestnému činu bych řekla asi tolik, že nemáme trestnost právnických osob, že. což většina těchto agentur bude a to bys musel prokázat konrétní osobě což cha cha
Rtzky
scryper
...
Autor by si měl ověřit veškeré údaje, než něco napíše - ale co... CK Vivamonde obhajovat nehodlám, protože jejich jednání jsem poznal i z jiné stránky.
Nicméně - nevím, proč by měla nová CK fungovat pouze jako čistička. Trh je sice "zahlcen" z hlediska počtu CK a občas se sám divím, kdo všechno dostane koncesi, ale to neznamená, že každá nově vznikající CK je podvod. Mnohdy se stane, že člověk, který se v cestovním ruchu pohybuje delší dobu už nemá ambice pracovat pro svého chlebodárce a se svými zkušenostmi je schopen zřidit a řádně provozovat novou CK. Existují i maličké CK, které mají velmi specifický produkt a ten je schopen je uživit dle jejich potřeb. To, že se dramaticky zvýšil počet CK je dáno i platnou legislativou, kdy by se část dnešních CK uživila i jako CA a v pořádku by svůj produkt mohla prodávat, ovšem z hlediska zákazníka je koncesovaná CK samozřejmě důvěryhodnější a proto si mnohé CA zařídily koncesi CK.
chachar58
Jsem taky "z branže", ale musím přiznat, že mne
šokovala skutečnost, že z cca 950 cestovních kanceláří z asi ? 2009, jich je dnes přes 1 400.. Ať se na mne nikdo nezlobí, ale trh byl obsazen již cca v roce 2000 - od vzniku zákona 159/99 Sb.. Každá další "nová" cestovka, mi proto připadá jako "čistička" nebo ..- nechci napsat tunel..- ale stačí se podívat na vlastníky - tunisan, egypťan, turek..- hledejte pak své peníze v těchto zemích.. Sice to je i proti mě - ale českému majiteli alespoň můžete dát přes.. a získáte peníze snad v exekuci.. Pošlete ale exekutora na adresu "kaddafí tunel levá odbočka"..Už ten nadpis - Turecká pojišťovna přiveze klienty..- tak kdo? Generali nebo turci? Bude mi skoro 60, provozuji tuto činnost již cca 17 let - klient byl a je u mě vždy na prvním místě.. Není to o zbohatnutí, ale o živnosti..- ať si přebere každý sám.. Žádné ručení není dostatečné u leteckých dovolených..
chachar58
Re: Jsem taky
jedna oprava - přiveze "naše" Generali..- přehlédl jsem to "z"..
Katjuša
Je to spíš jinak
Sama v oboru pracuju, tak vím jak to chodí. Různé cestovní agentury prodávají zájezdy cestovky ( i přes web) a last momenty jako zprostředkovatel. Klient hradí peníze tomuto zprostředkovali. Ale dostat peníze od těchto zprostředkovatelů je velmi těžké, drží to dluží a dluží. A pak jak má taková cestovka zaplatit letenky, že či jiné, když vytlouct vlastní peníze je obtížné.
Jasně klient si zaplatí zájezd a chce odjet, to je jasné. Ale než začnete soudit něco o tunelu a podobně, zkuste se zamyslet i nad tím, co jsem napsala.
richu_ch1
Re: Je to spíš jinak
Takže je to problém špatného cash managementu cestovky.
marat12345
Tunel
1.Května jí založí, vyberou peníze a pak bankrot....to hodně smrdí!
Nevím, kolik stojí to pojištění, ale každá nová cestovka by měl složit jistinu na účet banky nebo pojišťovny...aspoň 10 mega, at jsou pak peníze na škody!
hrcprcsalala2
Re: Tunel
A proč zrovna cestovka a ne každý jiný podnikatel?
jiri@brebera
Cestovní kanceláře
A pak věřte cestovním kancelářím. Proč vůbec lezou na trh když je evidentní, že jak rychle začaly, tak taky rychle skončí.
bily medved
Divim se,
ze se najde jeste nekdo,kdo cestuje s nejakou cestovkou !
hrcprcsalala2
Re: Divim se,
A proč by nejel s cestovkou? Barák si má taky stavět sám?
nikas123
To je zajivamy
Vzdycky zkrachujou az kdyz tam ty lidi odvezou
Vendelín Nademlejnský mladčí 11
Re: To je zajivamy
proč je to zajímavý?
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Místo dvou lvů jen jeden. Minerálka Magnesia po jedenácti letech mění logo
Značka minerální vody Magnesia patřící do portfolia nápojářského gigantu Mattoni 1873 po jedenácti...
Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra
Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...
České dráhy hledají nové sídlo. Musí být v docházkové vzdálenosti od vlaku
Po tříleté pauze se České dráhy pokoušejí najít nové sídlo a vystěhovat se z ministerského podnájmu...
Akcie autopůjčovny Hertz rekordně klesly. Může za to i rozlučka s teslami
Společnost Hertz Global Holdings, která po celém světě provozuje síť autopůjčoven, vykázala téměř...