Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Autobusy z Karosy se dostávají do pozadí, jedničkou jsou ty z Libchav

Na náměstí v Chrudimi stálo v pondělí šest nových autobusů, které budou vozit lidi po městě. Ještě před pár lety by byly nejspíš z Karosy, Mercedesu nebo jiných proslulých firem. Výběrové řízení však vyhrála automobilka SOR Libchavy, jejíž autobusy se objevují čím dál častěji. Poráží i bývalou Karosu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pteryx

2. 9. 2011 12:29
Jsem rád že se jim daří

Není tak jednoduché udělat aspoň trochu konkurence-schopný výrobek. Jedna z cest, je zaměření na specifické požadavky našeho trhu, což se firmě SOR očividně daří. Místní společnosti prostě zákazníkům udělají "co jim na očích vidí", pokud je to v jejich možnostech. Možná to není takový "hi-tech", ale to není to nejdůležitější. Vývoj blízko zákazníka je obrovská výhoda.

0 0
možnosti

Qesospi Cobigan

2. 9. 2011 17:32
Re: Jsem rád že se jim daří

Hm, bohužel argumentace "trhem" nemá vůbec žádnou souvislost s kvalitou. Daří se i prodejcům šmejdů, taková je doba. A znovu opakuji že SOR - je na úrovni třeba indických TATA Motors, a nemá to ve střední Evropě co dělat.

0 0
možnosti

plukovnikoneill

1. 9. 2011 7:23
Ani se nedivím

Srovnání v Pražské MHD - Stará Karosa - dobré větrání, otevřou se okna a střešní dvířka a jde to. Irisbus - hrůza , i když seotevřou ta malá okýnka,tak tam člověk stejně kolabuje, no a SOR - opět to co u staré Karosy - otevřou se okna i ty střešní poklopy a dáse tam být. Takže jsem jednoznačně pro SOR.[>-][>-]

0 0
možnosti

J i ř í

31. 8. 2011 13:13
Větrání

Jsou ty autobusy aspoň lépe větratelné, než ty hrůzy z Karosy? Jezdit v létě v MHD v novějších autobusech z Karosy je opravdu za trest.

0 0
možnosti

njuska

31. 8. 2011 9:09
Hezké čtení... až na...

Hezké čtení. Obdivuju, když se nějaká česká firma dokáže takhle solidně vypracovat od "píky" - bez zlodějen, okrádání a korupcí. Zamrzela mě jenom zmínka o majiteli J&T :-/

0 0
možnosti

kenx

31. 8. 2011 14:05
Re: Hezké čtení... až na...

U nás a vypracovat od "píky"? To urkitě.

0 0
možnosti

bongo

31. 8. 2011 4:49
Další hloupé PR

Jedna firma dobrá, druhá špatná, po lokomotivách další ze série hloupých jednostranných článků :-(

0 0
možnosti

kenx

30. 8. 2011 20:56
postřehy z terénu

Jezdím skoro každý den NB18 v pražského DP. Jízdní komfort dobrý, pokud s busem nejede hlupák. Jízdu brzda plyn bus zvládá překvapivě dobře, motor je silný, pro cestující je ale jízda utrpením. Designově z venčí velmi pěkný bus. Chválím i troje dveře před kloubem, dobrá věc do Prahy. Ovšem interiér, to je otřes. Obecně, nízkopodlažnost za každou cenu si vybírá svou daň, důchodci nezvládají sedačky v patře, v zastávkách jsou pak zbytečně dlouhé prostoje. Nesnesitelná pro delší jízdu je pro lidi s delšími nohami většina sedaček, ať už je před nimi jiná sedačka nebo bariéra z plexi - navíc z podlahy trčí cca. 5 cm vysoké kryty asi nějakých megašroubů (opět nízkopodlažnost za každou cenu) a aby toho nebylo málo, ani chodidla nemůže člověk dát rovně. Důchodci si poradili po svém, i když se vejdou, kvůli pohyblivosti zásadně sedí do uličky a místo u okna je prázdné. Dostáváme se k tragedii největší, v buse není kam si stoupnout...

1 0
možnosti

kenx

30. 8. 2011 21:03
Re: postřehy z terénu

Ve starých harmonikách bylo místo za kloubem, tady prostor pro 4 lidi blokují dvě sedačky. Navíc je před dvojsedačkou tato sedačka opět v patře, kvůli kterému opět není kam z dvojsedačky dát nohy. Zmatení jsou pejskaři, nemají se jde usídlit a blokují uličku. Velmi úzkou uličku, ve které stát ... je opět za trest a to opět především kvůli umístění sedaček do pater. Prostor pro stojící cestující chybí v přední části, tam kde byl dřív prostor pro kočárky jsou nyní výklopné sedačky, které po objevení principu sklápění důchodci prostor znepoužitelnili. Ambice v těchto místech stát už nemám, ale ozvu se, aby aspoň uvolnili místo kočárkům - což je často heroický výkon. Nemám nic proti důchodcům, tady to nezvládl dopravní podnik. Bus není vhodný na jak říká sám DP dopravu s nižším komfortem jízdy - jinými slovy, tento bus není vhodný pro roli dobytčáku. Výsledkem budou dlouhé prostoje v zastávkách, rozlobení cestující a naštvaní řidiči nestíhající přestávky.

0 0
možnosti

jerymaker

30. 8. 2011 20:29
Tak ještě aby ne...

Lobisti z JaT to tenkrát tak skvěle domluvili na Polu v Tatrách, tam byl položen začátek úspěchu SOR.

0 0
možnosti

wolf80

30. 8. 2011 22:09
Re: Tak ještě aby ne...

Myslis si, ze Iveco nebo Mercedes lobbisty nemaji? :o) Budiz Ivecu utechou, ze do SORu dodava sve motory ...zatim... :) Osobne jsem rad, Iveco/Karosa ma ceskou konkurenci. Jeste, aby se SORu zacalo darit na ostatnich trzich SK, PL, HU...

0 0
možnosti

Hondoušek

30. 8. 2011 20:29
Tak si ty SORy užijte,

ale v zadních sedačkách tohohle autobusu, pokud to neni odlišné od těch pražských, se člověk s nohama nemá šanci posadit

2 0
možnosti

sempervivum

30. 8. 2011 20:37
Re: Tak si ty SORy užijte,

Přesně!R^

0 0
možnosti

doktorem-za-dva-dny-v-plzni

30. 8. 2011 20:06
Karosa je drahá,

ale zas vydrží 20 let vzápřahu.

0 0
možnosti

Ardan

30. 8. 2011 19:32
PR

Tak kolikpak zacálovalo SOR za tuhle reklamu ?

1 0
možnosti

rados100

30. 8. 2011 19:50
Re: PR

Hlupáku! Právě by tu mělo být více takových článcích o českých společnostech a podnikatelích! Vždyť to jsou lidi, kteří něco dokázali a jsou naší společnosti užiteční. Na rozdíl od tebe.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?

13. dubna 2024

V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...

Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho

15. dubna 2024

Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové

16. dubna 2024  15:15

Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...

Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod

12. dubna 2024  17:58

Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec

17. dubna 2024  14:08

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...

Nejlepší letiště pro rok 2024 má Katar, Ruzyně se do top 100 nedostala

19. dubna 2024

Titul pro nejlepší letiště světa si pro letošní rok odneslo mezinárodní letiště Hamad v katarském...

Britské mléčné farmy chrlí hnůj do řek. Ochránci přírody volají po nápravě

19. dubna 2024

Mléčné farmy ve Spojeném království znečišťují životní prostředí a vylévají velké množství...

Česká pošta testuje nové stejnokroje. Dodá je do tří set poboček v Česku

19. dubna 2024  17:11

Zaměstnanci třech stovek z 2 900 poboček České pošty budou mít nové stejnokroje. Testování...

Investoři vyhlížejí půlení bitcoinu. Změnu jeho ceny teď odhadují jen stěží

19. dubna 2024  16:26

Investoři do kryptoměn s napětím očekávají sobotní tzv. půlení bitcoinu, takzvaný halving. Při něm...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!