Diskuze
Autobusy z Karosy se dostávají do pozadí, jedničkou jsou ty z Libchav
Děkujeme za pochopení.
pteryx
Jsem rád že se jim daří
Není tak jednoduché udělat aspoň trochu konkurence-schopný výrobek. Jedna z cest, je zaměření na specifické požadavky našeho trhu, což se firmě SOR očividně daří. Místní společnosti prostě zákazníkům udělají "co jim na očích vidí", pokud je to v jejich možnostech. Možná to není takový "hi-tech", ale to není to nejdůležitější. Vývoj blízko zákazníka je obrovská výhoda.
Qesospi Cobigan
Re: Jsem rád že se jim daří
Hm, bohužel argumentace "trhem" nemá vůbec žádnou souvislost s kvalitou. Daří se i prodejcům šmejdů, taková je doba. A znovu opakuji že SOR - je na úrovni třeba indických TATA Motors, a nemá to ve střední Evropě co dělat.
plukovnikoneill
Ani se nedivím
Srovnání v Pražské MHD - Stará Karosa - dobré větrání, otevřou se okna a střešní dvířka a jde to. Irisbus - hrůza , i když seotevřou ta malá okýnka,tak tam člověk stejně kolabuje, no a SOR - opět to co u staré Karosy - otevřou se okna i ty střešní poklopy a dáse tam být. Takže jsem jednoznačně pro SOR.
J i ř í
Větrání
Jsou ty autobusy aspoň lépe větratelné, než ty hrůzy z Karosy? Jezdit v létě v MHD v novějších autobusech z Karosy je opravdu za trest.
njuska
Hezké čtení... až na...
Hezké čtení. Obdivuju, když se nějaká česká firma dokáže takhle solidně vypracovat od "píky" - bez zlodějen, okrádání a korupcí. Zamrzela mě jenom zmínka o majiteli J&T
kenx
Re: Hezké čtení... až na...
U nás a vypracovat od "píky"? To urkitě.
bongo
Další hloupé PR
Jedna firma dobrá, druhá špatná, po lokomotivách další ze série hloupých jednostranných článků
kenx
postřehy z terénu
Jezdím skoro každý den NB18 v pražského DP. Jízdní komfort dobrý, pokud s busem nejede hlupák. Jízdu brzda plyn bus zvládá překvapivě dobře, motor je silný, pro cestující je ale jízda utrpením. Designově z venčí velmi pěkný bus. Chválím i troje dveře před kloubem, dobrá věc do Prahy. Ovšem interiér, to je otřes. Obecně, nízkopodlažnost za každou cenu si vybírá svou daň, důchodci nezvládají sedačky v patře, v zastávkách jsou pak zbytečně dlouhé prostoje. Nesnesitelná pro delší jízdu je pro lidi s delšími nohami většina sedaček, ať už je před nimi jiná sedačka nebo bariéra z plexi - navíc z podlahy trčí cca. 5 cm vysoké kryty asi nějakých megašroubů (opět nízkopodlažnost za každou cenu) a aby toho nebylo málo, ani chodidla nemůže člověk dát rovně. Důchodci si poradili po svém, i když se vejdou, kvůli pohyblivosti zásadně sedí do uličky a místo u okna je prázdné. Dostáváme se k tragedii největší, v buse není kam si stoupnout...
kenx
Re: postřehy z terénu
Ve starých harmonikách bylo místo za kloubem, tady prostor pro 4 lidi blokují dvě sedačky. Navíc je před dvojsedačkou tato sedačka opět v patře, kvůli kterému opět není kam z dvojsedačky dát nohy. Zmatení jsou pejskaři, nemají se jde usídlit a blokují uličku. Velmi úzkou uličku, ve které stát ... je opět za trest a to opět především kvůli umístění sedaček do pater. Prostor pro stojící cestující chybí v přední části, tam kde byl dřív prostor pro kočárky jsou nyní výklopné sedačky, které po objevení principu sklápění důchodci prostor znepoužitelnili. Ambice v těchto místech stát už nemám, ale ozvu se, aby aspoň uvolnili místo kočárkům - což je často heroický výkon. Nemám nic proti důchodcům, tady to nezvládl dopravní podnik. Bus není vhodný na jak říká sám DP dopravu s nižším komfortem jízdy - jinými slovy, tento bus není vhodný pro roli dobytčáku. Výsledkem budou dlouhé prostoje v zastávkách, rozlobení cestující a naštvaní řidiči nestíhající přestávky.
jerymaker
Tak ještě aby ne...
Lobisti z JaT to tenkrát tak skvěle domluvili na Polu v Tatrách, tam byl položen začátek úspěchu SOR.
wolf80
Re: Tak ještě aby ne...
Myslis si, ze Iveco nebo Mercedes lobbisty nemaji? :o) Budiz Ivecu utechou, ze do SORu dodava sve motory ...zatim... :) Osobne jsem rad, Iveco/Karosa ma ceskou konkurenci. Jeste, aby se SORu zacalo darit na ostatnich trzich SK, PL, HU...
Hondoušek
Tak si ty SORy užijte,
ale v zadních sedačkách tohohle autobusu, pokud to neni odlišné od těch pražských, se člověk s nohama nemá šanci posadit
doktorem-za-dva-dny-v-plzni
Karosa je drahá,
ale zas vydrží 20 let vzápřahu.
rados100
Re: PR
Hlupáku! Právě by tu mělo být více takových článcích o českých společnostech a podnikatelích! Vždyť to jsou lidi, kteří něco dokázali a jsou naší společnosti užiteční. Na rozdíl od tebe.
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
Nejlepší letiště pro rok 2024 má Katar, Ruzyně se do top 100 nedostala
Titul pro nejlepší letiště světa si pro letošní rok odneslo mezinárodní letiště Hamad v katarském...
Britské mléčné farmy chrlí hnůj do řek. Ochránci přírody volají po nápravě
Mléčné farmy ve Spojeném království znečišťují životní prostředí a vylévají velké množství...
Česká pošta testuje nové stejnokroje. Dodá je do tří set poboček v Česku
Zaměstnanci třech stovek z 2 900 poboček České pošty budou mít nové stejnokroje. Testování...
Investoři vyhlížejí půlení bitcoinu. Změnu jeho ceny teď odhadují jen stěží
Investoři do kryptoměn s napětím očekávají sobotní tzv. půlení bitcoinu, takzvaný halving. Při něm...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!