- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nevíte někdo kolik nejrůznějších takovýhle "SVAZŮ" tady máme To je po svazu pacientů svaz cestujících ve veřejné dopravě .....
Kdo tu jejich činnost a jejich šéfy vlastně platí
Je to ten pan Ondrůj, který byl kdysi u ČD, a.s.? Inu, prachy vládnou světem....
jo, je to on........A proč odešel z ČD ? Hledejte Googlem....
...pokud někdo z řad zákazníků řeší, že musí platit o nějakou kačku víc za to, že jezdí autobem a on ten autobus delší dobu nezlevňuje, tak to je jen ubožák. Já nedávno jel takhle z Tanvaldu do Prahy - napřed jsem počítal, že mě to vyjde asi na kilo, nakonec jsem zaplatil asi 120 - 130 kaček a absolutně jsem to neřešil... Je pod mojí důstojnost řešit pseudoproblémy. Byl jsem naopak rád, že jsem se mohl krásně, pohodlně i celkem rychle svést, neboť jsem chodil částečně po Krkonoších a částečně po Jizerkách a přitom jsem ušel 25 kilometrů...
Moje zkušenosti s veřejnou dopravou jsou spíš sporadické, ale každá další mě opět přivádí zpátky do auta.
Úroveň služeb českých drah, kdy nádraží znamená fronty, extrémě nepohodlné protihomelessové vandaluvzdorné lavičky, nedostatek klidu k čemukoli, v porovnání s autobusem drahé jízdné plus místenka pokud si člověk chce sednout. Následuje zpožděný vlak, který jede kvůli kolejím a spotřebě elektřiny výrazně pomaleji než by mohl. O službě jako elektrická zásuvka nebo WiFi si můžeme nechat jen zdát.
Autobusy obvykle jezdí na čas, (a to na rozdíl od vlaku jedou po veřejných komunikacích plných aut a kamionů) ale v případě že jedete po už zmiňované trase Praha Brno, tak si užijete dvě hodiny panelového drncání a málo místa pro nohy pokud máte víc jak 180cm.
Souhlasím se slevněním mýtného pro autobusy, protože na rozdíl od kamionů mají asi třetinovou hmotnost, takže nemají šanci dálnici rozbít, a ani poský autobus nejde na rozdíl od polského kamionu přeložit. Takže přecejen auto.
Roční úspora dopravce 15.000.000 Kč, to by znamenolo snížení ceny o 1 Kč/osobu... přoč to někdo řeší????
Proto že zde žije naprostá většina lidí která je degenerovaná rychlou změnou režimu.
Autobus je o dost mene ekologictejsi dopravni prostredek nez osobni auto. Stejne jako kamion poskozuje silnice, je velice hlucny a v mnoztvi vyfukovych splodin je na tom stejne jako kamion . Nevidim duvod jakekoliv slevy, spise bych na ceskych silnicich nasel dost duvodu, proc zdrazit.
Jenze u nas to nefunguje z pohledu logiky, ale z pohledu lobbingu.
Nebylo by lepší jim neúčtovat nic a kamionům to zvýšit třeba o 5 halířů (příklad)? Cenově aby se to vyrovnalo, a odpadla fakturace a vyúčtování a vůbec "řešení" celého slavného mýta pro autobusy...
Silně by mě zajímaly náklady na výběr těch 80 halířů na kilometr...
To by ale prepravci s kamiony dotovali prepravce s autobusy.
A čekal někdo něco jiného?
hihi, taky me to zaujalo To by me zajimalo, zda jsou tam nejake placene funkce a kdo dostal tenm uzasny napad tenhle svaz zalozit
Žijeme ve "specifickém" tržním prostředí! Když se mají ceny zvýšit(kulantně řečeno sjednotit), tak se to vždy nějak dá zdůvodnit. Ale pokud by se měli ceny snižovat, tak se k tomu skoro nikdo nemá. Tento případ je úplně stejný např. jako s čerpacími stanicemi nebo našimi mobilními operátory. Když se zvedalo DPH, tak to všichni operátoři odůvodnitelně promítli do koncových cen. Když ale DPH nepatrně kleslo, nebo výrazně klesaly propojovací poplatky, tak to žádný z mobilních operátorů nepromítl do cen!
Motas dohromady trh a oligopolni prostredi. Jinak ti nemuzu nez doporucit, aby ses vrhnul na podnikani a poradne jim to natrel