Diskuze
RegioJet začal prodávat jízdenky na žluté vlaky. Propojí je s autobusy
Děkujeme za pochopení.
kamaradka1
Prosím, nevíte někdo bude možné přijít na nádraží a rovnou
Prosím, nevíte někdo bude možné přijít na nádraží a rovnou koupit jízdenku do vlaku? Nebo nastoupit do vlaku bez jízdenky a dokoupit ji až v něm? Bude možné brát do jeho vlaků kolo? Kočárek? Psy? Nikde jsem na jeho stránkách o tom nic nenašla.
salinka
Konkurence zatím nic moc
Pro mě zatím Jančura pasé. Praha - Brno nepoužitelné. Kdyby alespoň autobusy jezdily, ale ani to! Což nechápu, hlavní tah v Vých. Čech. Pardubice - Praha cena srovnatelná, zato spoje 3x denně, děkuji nechci.
djbeat
Zukfíra
Tady jde hlavně o to, že ČD vyrostla konkurence a nechávat nadále zadělané záchody a špinavá kupé by se už nemuselo vyplatit. Co kdyby lidé přešli k p.Jančurovi
OLINKOLIN
hmm zadnej rozdíl
hmm teda ceny jizdenky zadnej rozdíl u čd s in kartou 329 kč nehlede na to že na jizdenku čd mohu koupit jakejkoli dalši přípoj treba az do plzne coz u SA budu muset nejen na hlavnim z vlaku vylést a přstoupit ale jeste koupit jizdenku dál coz u čd odbydu jedním nakupem
dále vraceni jizdneho za zpoždeni k smíchu přectete si smluvni podminky SA )))
wena.cb
Re: hmm zadnej rozdíl
s kreditní jízdenkou SA je cena 230 (doufám, že i tak zůstane)... měl by jste si to přečíst znovu... u SA se jízdenky kupují přes internet nebo mobil... nemusíte nikam chodit a vše nakoupíte jednoduše a nemusíte čekat na hlavní nádraží... nekrmíte hromadu hladových krků jako ČD... to dělá ten hlavní rozdíl, že SA vydělávají... a jízdní komfort je nesrovnatelný
sobak
čas
možná 5 minut, ale pokud bude jezdit přípoj každé 2 hodiny, tak jsou to 2 autobusy na linku navíc, protože přerov, předmostí - olomouc bude při problémech v krčmani a kokorech min. 30 min, to zn. že náklady denně několik desítek tisíc vč. započtení platu personálu a opotřebení bus, zlín - přerov, pokud bude zastávka v otrokovicích a kroměříži pod 1:15 nepůjde, to zn. v součtu s přestupem v olomouci 2 hodiny, za tu dobu z olomouce stihnu pomalu zlín vlakem tam i zpátky i s přestupem v otrokovicích
kotec
NJ, FM a KI z Olomouce??
Tak to je nonsense, za prvé to nemůže být ekonomické a za druhé to musí být časově mnohem náročnější, když už tak by ten bus měl jezdit z Hranic na Moravě, tam dojede vlak z Olomouce za necelou půlhodinu a autobus to zdaleka nedá, navíc bus z Olomouce do NJ stejně musí přes Hranice jet, takže jsou to zbytečné paralelní km navíc.
sobak
Re: NJ, FM a KI z Olomouce??
tak nějak i do zlína je to nesmysl, kdyby radši zřídili zastávku přerov - předmostí, něco by to je i šždc stálo, ale časově i nákladově by se to zdaleka oplatilo
Gróf
Pendolina jsou rychlejší o 40 minut.
Není tedy co řešit. Vedle toho Jančurovy osobáky nemají šanci.
Lucass
Re: Pendolina jsou rychlejší o 40 minut.
40 minut za příplatek 400 korun... Díky, nechci
vransen
Takže naklápěcí skříně končí
Technika za stovky milionů, která sice - čistě na papíře - projede oblouk o 20% rychleji, ale na celé trati je ten přínos minimálmí. Mnohem horší zkušenost udělal Siemens, který od Italů koupil tuhle technologii, na níž postavil naklápěcí ICE-T. Po problému s osami byly jednotky staženy z provozu, případně jezdí, ale bez naklápění. Prostě vyhozené prachy...
TigerM
Re: Takže naklápěcí skříně končí
O cem to mluvite?
naklapeni se na trati Praha-Ostrava skutecne nijak moc nevyuzije, ale treba Praha-Brno je to uz docela znat... na druhou stranu, pendolina pro CD nejsou zrovna moc pohodlne a vybavenim zrovna nehyri, v tom je vetsi problem...
kniga_sitara
Bojkotuju RegioJet a StudentAgency
Pevnwe doufam, ze nebudou tak uspesni a ze jeste jim CD vydrzi nejakou dobu konkurovat...
vransen
Re: Bojkotuju RegioJet a StudentAgency
No tak ČSAD s jejich Karosami už asi podporovat nemůžeš, ale jezdit dobytčákem v režii ČD není problém. Doufám, že si to užíváš. Až budeš jako poslední vystupovat, nezapomeň za jejich vlakem zhasnout světlo...
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
MerkurXtip dává bonus 200 korun. Sázejte na své oblíbené sporty
Advertorial Sportovní sázení má dlouhou historii a je stále populárnější. Sázková kancelář MerkurXtip přitom...
Přísné a drahé. Na přílišnou regulaci už upozorňují i špičky české železnice
Premium Nářky nad složitostí železnice, kterou prodražují přísné normy, nejsou v tuzemsku novinkou. Ozývají...
Žádný personál ani jiný zákazník. V Česku roste síť bezobslužných obchodů
Minute Shop je nový koncept automatizovaných prodejen s nonstop provozem, kam zákazník vstoupí...
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...