- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Každý den nám nad hlavami létá množství vojenských stíhaček a vrtulníků. Provoz těchto strojů stojí stovky tisíc korun denně. Jak má stát posílat do Pardubic ještě další peníze? On nám je sem už poslal a bohužel byly spáleny v letadlech. Prostě život nás všech byl obohacen o spaliny, přece byste nechtěli ještě peníze na silnice!.
V jiných městech, především na Moravě, takovéto výdobytky (myšleno letiště) nemají a tam se pak tam může investovat do silnic.
Tady se to jenom flikuje a letadla ne- lítají, transportéry ne- jezdí, padáky se ne - otevírají !!!
politici přes 20 let jen tlachají. A místo obchvatu si postavíme špunt uprostřed města. A při čekání v koloně si můžeme prohlédnout zámek.
Je těžké být hrdý na to, že jsem Pardubák
Ale tak zase muzes na hokej, do plavecaku nebo do prumyslove zony, hahaha
chtělo by to vyřešit, jen se bojím, jak vlastně to chtějí udělat...? jinak souhlasím s tím vyřešením přímého vlakového spojení HK-PA-CR, které je taky v plánu na neurčito... to by se pak ten nadjezd mohl zbourat a udělat normální úrovňová křižovatka (přes kterou může klidně vést vlečka)
proč nevyřešit tenhle uzlík komplexně: vlaky od HK vést přes PCE do CR po Medlešické spojce a u Parama využít místo po zrušeném úseku..?
A proč rušit tu kolej co tam vede???(Teda kromě faktu ,že vlaky do Chrudimi musej jet přes Rosice).Vždyť ta silnice se může rozšířit na druhou stranu směrem k nádraží.Místa tam je dost
..... a kolikátý mistr to slibuje ????? A co naši radní ???? Radnice jako kraj.
Já tedy chápu tu citaci v článku: "Řadu regionálních staveb, jako třeba nadjezd u Parama v Pardubickém kraji nebo silnice I/11 v Moravskoslezském kraji, ale i další stavby, by nebylo dobré začít stavět a pak je zase zakonzervovat do doby, než na ně finanční prostředky opět najdeme,"
Spíše jako vyjádření"Nejsou peníze, nemá cenu se stavbou začínat" - ale samozřejmě se mohu mýlit.