- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdyby se v článku nepsalo, že mají spojovat ČR s Německem či Rakouskame, tak bych si myslel, že je nasadí proti Jančurovi.
Ono jde v podstatě o to, že jen na území ČR se tyhle vlaky asi rentabilně provozovat nedají. To, co udělal Jančura, tedy modernizace postarší techniky, je na naše poměry naprosto postačující.
na odborníky kolejové dopravy v současné ČR:
Opravdu máte dojem, přesvědčení ale hlavně tvrdá ekonomická data , že na takto mrňavém území je nutno provozovat vlaky s rychlostí nad řekněme 100 km/h notabene při zdejší hustotě osídlení??? Vždyť ta republika je tak malá, že doprava osob jak ve směru V-Z , neřkuli S-J musí být z principu vždy zcela neekonomická a při dnešních kvalitách busů splnňující EURO 6 či kolik vlastně již i neekologická? Nebo se stále počítá s tím , že buide potřeba přepravovat na frontu tanky, OT, kanóny a d.?
Ach jo. Zkuste nejprve vy podložit daty to, co říkáte. A zavolat to do Švýcarska.
jako spíš Pendolíno, které tímhle může jít s rentabilitou úplně do kytek. Další vyhozené peníze budou spřažení se 109e, protože Taurusy k tomu evidentně nekoupili.
Taury k tomu těžko mohli "koupit", že. Připravuje se výběrové řízení na lokomotivy na 230 km/h. Tipněte si proč.
1. Kdo to jmenovitě podepsal
2. Kdo se jmenovitě zaručí za plné využití výhod nových souprav ( hlavně těch 230km/h, řídící vůz ) 3. Kolik byla provize pro zprostředkovatele 4. Kde seženou lokomotivy, aby to vůbec jezdilo ( předpokládám další super výběrko na předražené lokomotivy SIEMENS pač jiné to určitě nebou moci být) 5. Možnost odstoupení od smlouvy v případě nesplnění avizovaných kriterií.
Děkuji Daňový poplatník.
...a neni to nahodou vc. lokomotivy!?
to maj všichni kecy. Když drahy koupi novy vlaky tak stejně polovině lidí tady se to nelíbí. I kdyby najednou nakoupily novy vagony a nezustal by jedinej starej vlak tak lidi budou dal remcat at se udela co se udela.Když jste tak chytry tak jste si ty vlaky měl koupit někdo z vas z vlastního a nemuseli by jste remcat že to všichni zaplatí z daní
Dráhy bohužel poněkud zaspaly dobu. Je to velká škoda, protože železnice má obrovské možnosti, které ostatní typy dopravy nemůžou nabídnout.
Zpráva o Jančurovi visí na titulce půl dne a když je zpráva o ČD a není to nějaký průs*r, tak to tam není ani vteřinu.
problem je, ze tohle prave pruesr je. myslim ze dali slevu 200k € (to by bylo penale kteroy by tak jako tak rakusaci od siemensu dostali), to je cca 5 milionu tzn. 0,1% a jeste myslim ze prehanim, ta sleva nebude velka jako hrozici penale.
a obchod za 5 mld. podle me nejde delat bez VŘ...
mně jako koncovému zákazníkovi-tedy cestujícímu jsou tyhle spory mezi čd-regoijet , siemens-škoda... u pr.ele
pro mně je podstatná cena, kvalita a rychlost a je mi šumák kdo bude provozovat a čím.
Jančura je rozhodně přínos, jelikož donutil ČD k obměně vozového parku. Bohužel je to zatím jeho jediný přínos