Diskuze
Největší reklamace v historii: ostravská dálnice za čtyři miliardy
Děkujeme za pochopení.
Petrolin3
Jak to vlastně bylo?
Jsem sklerotik tak si vše nepamatuji.Když tak mne opravte.Zemanova socialistická vláda s min.dopravy Šlinkem(?) rozhodla,že ostravskou dálnici budou stavět izraelské firmy ve vlastní režii.Za to měly vybírat určitou dobu mýto.Nastupující min.dopravy lidovec Šimonovský spolu s dalšími pravicovými politiky si uvědomili,že by jim tak unikl zdroj dalších vedlejších příjmů.Prohlásili Šlinka(je Žid) za zkorumpovaného blba a prosadili,že se smlouvy s Izraelci zruší(je možné,že jsme dokonce platili smluvní pokutu) a zakázku získaly naše firmy.Vybrali firmy korupcemi neposkvrněné, stavebních prací znalé a zaručující splnění veškerých napnutých termínů.Jak se jim to povedlo vidími v reálu.Co den to průšvih.To bylo řečí jak to dobře rozhodli.
Volejbalové kladivo
Re: Jak to vlastně bylo?
tak to si pamatuješ opravdu špatně. Zeman chtěl postavit ty dálnice za neuvěřitelný peníze. Proto se z toho vycouvalo. Byl to jeden velkej průšvih a čistě Zemanův průšvih.
bskoupy
Jen vypovězení "šíleně nevýhodné" vládní smlouvy
s Housing&Construction na výstavbu D47 stálo "pouhých" 660 miliónů. Dálnici D47 si přece postavíme laciněji a rychleji.
Čisté stavební náklady na D47 budou 38 miliard korun (http://ihned.cz/c1-12870500-ciste-stavebni-naklady-na-d47-budou-38-miliard-korun)_30. 5. 2003: Výstavba dálnice a její údržba během 30 let podle Šimonovského
nepřesáhne 85 miliard Kč. Kromě 50 miliard na náklady na stavbu dálnice
přijde na 6,5 miliardy údržba a oprava dálnice. "Zbytek je časová
hodnota peněz," řekl. Celá 80,2kilometrová dálnice by měla být v provozu do konce roku 2008.
Velkej chytrak
někdo ze soudruhů satrapů nedostal svůj desátek
v tom vidím problém - tak to tady prostě chodí ...
rqmark
Proč dnes dělají kritiku naprosto neschopní
a profesně nekompetentní lidé?
- hodnota sedání okolo 30mm není absolutně nijak mimo normový rozsah. Pokud se to někomu nelíbí, pak je to o obecné diskuzi. Ať už vezmu ČSN 73 1001 nebo ČSN EN 1997-1 tak pro danou konstrukci je limitní sedání do 10cm!!
Bohužel, a to se opakuji, dnes kdejaký pisálek, bez jakýchkoliv vědomostí vypouští do světa nesmysly, které mu nadiktuje např. jedna zaintersovaná strana. Panu Sůrovi, když už nic jiného doporučuji , aby se častěji obracel na některý vysokoškolský institut k erudovanému komentáři zjištěných faktů ...
Gróf
Re: Proč dnes dělají kritiku naprosto neschopní
Ale zde to není o normách. Je to článek k prostému faktu, který objednatel veřejně prohlásil.
poloprajz
MOTT MC DONALD
a jsme doma,
tato společnost, která dělala revizi je známa, respektive její představitelka odporem vůči použitému materiálu - patinující ocel (ATMOFIX), která se díky tomu, že má v sobě příměs mědi nemusí natírat a když je někdo svázán natěračskýma firmama tak ty tisíce metrů chybí...
No a až pojedete na slovensko po mostech za Jablunkovem, nemyslím nový obchvat, tak ta hrůza zvlněná, stokrát opravovaná je zase výsledkem odborného dozoru výše uvedené firmy.
takže člověk si nevybere. A divit se na poddolovaném území poklesům ? dyť zadání na ty mosty už řešilo jejich možnou výškovou rektifikaci. takže to spíš bude po linii komár - vůl.
tím neomlouvám ten zbytek housenkové dráhy.
Petrolin3
Z médií se toho člověk moc nedoví.
Ukázali na mostě nějaké rezavé šrouby u sloupku zábradlí,prý nefunkční mostní dilatační závěry a 30mm sedání mostu prohlásili za katastrofální.Rezavé šrouby jsou prkotina a dají se lehce vyměnit.Dilatační závěry vždy byly nejchoulostivějšími prvky zvláště u dlouhých mostů na poddolovaném území.Je to most na mostě.Buď se deformují nebo zasekávají.Údržba případně jejich rektifikace je nutná a musí se pravidelně kontrolovat.A co sedání?To co víme nic neříká.Každá stavba sedá.Sedne li celý most pravidelně třeba o 150mm nic se neděje(upraví se nájezdy). Horší jsou velké rozdíly v sedání.Některé z pilířů sedají více než sousední.Také nevíme zda novináři nezaměňují průhyby konstrukce se sedáním.Myslím,že v současné době je nejlepší mít chladnou hlavu nohy v teple,neplést do toho novináře a nechat to odborníkům.Jak jsem se dozvěděl, tak most projektoval jeden z našich nejlepších mostařů.Není jeho zvykem dělat zásadní chyby.
vytal
Re: Z médií se toho člověk moc nedoví.
projektovat a následně fušersky postavit nějakou firmou je rozdíl. Pan projektant asi chybu neudělal, ale jak je to se samotnou stavbou a jejím šizením všude , kde se jen dá již dlouhodobě víme. Takže se necháme překvapit.
Walker-W3
Všichni budou neviní. Nikdo nic nezavinil
vinu odnesou občané, tím , že opravu budou muset zaplatit a možná znovu vydělá firma, která tak špatnou práci odvedla.
username
ne reklamace
jen pro info - reklamaci jako termín obchodní zákoník nezná
adidoska
Re: ne reklamace
reklamace a záruční doba se řeší pomocí smlouvy o dílo, která je sepsaná dle obchodního zákoníku
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Reportáž od zářivě modrého bazénu. Místo lidí se v něm „koupe“ jaderné palivo
Seriál Silnice vede mírně zvlněným terénem. Levou stranu lemuje zeleň, v dáli se zvedají kopce. Na...
Výrobce sektů Freixenet bude ve Španělsku masivně propouštět. Révu deptá sucho
Španělsko-německá společnost Freixenet, které je známá pro svá šumivá vína, oznámila masivní...
Tesla hlásí pokles tržeb i zisku, urychlí výrobu cenově dostupnějších vozů
Čistý zisk amerického výrobce elektromobilů Tesla v prvním čtvrtletí letošního roku klesl o 55...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!