Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Že vlaky nejedou? To je mi jedno, jsme jiná firma, odbyla lidi výpravčí

Spadlé trakční vedení, požár pantografu, stojící soupravy plné uvězněných lidí. Tak vypadala v sobotu trať v úseku Beroun - Karlštejn. Lidé, kteří čekali ve stanicích, na tom však nebyli o moc lépe. V Berouně jim nikdo ze zaměstnanců stanice nedokázal říci, kdy vlaky opět pojedou, s odkazem, že nepracují pro České dráhy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J@J

25. 6. 2012 14:14
Problém je ve struktuře

Zajímavá diskuze. Ale podstatu problému nehledejte v tom jak fungují jednotlivci, ale celek. SŽDC spravuje koleje, ovšem nádražní budovy vlastní ČD. Tedy pokud se stane problém někde na trati, tak v nádražních budovách ČD se nemusíte dozvědět vubec nic.

Problém je stejný jako vždy. Co je státní a jsou tam peníze, tak se rychle prodá a na funkčnost se nehledí. Vlastní snad dopravci u jiných druhů osobní přepravy budovy určené k odbavení?

Ryba smrdí od hlavy. A pokud není snaha situaci řešit, tak u nás na železnici zdravé konkurenční prostředí fungovat nebude.

0 0
možnosti

taktaktak

25. 6. 2012 14:08
V článku

V článku klidně mohlo zaznít,místo jsme jiná firma,odbyla lidi výpravčí klidně i věta,že konstatovala výpravčí.Jak změna slov změni význám věty.

0 0
možnosti

taktaktak

24. 6. 2012 15:15
Nebylo

Nebylo levnější a úspornější když vše bylo zastřešeno jednou firmou?Tak každá odnož chce tvořit zisk na úkor druhé a tím i stoupají výdaje.Dřív jeden ředitel dnes několik a provázanost,odpovědnost a informovanost dostala na frak.Taktéž to bylo při zvyšování počtů krajů a předávání kompetencí.Obavy,že naroste počet úředníků byly různými grafy a tabulkami zpochybňované a co je výsledek všeho,že prostě státní aparát se nám rozrůstá,bobtná a předražuje.To samé se pomalu a jistě děje s dráhami.Počet s nepřiměřenými příjmy pracovníků nám narůstá.

0 0
možnosti

johnny.age

24. 6. 2012 16:19
Re: Nebylo

Představ si, že by třeba Student Agency vlastnila a spravovala silnice, mohla by si tak rozhodovat, kdo na nich pojede a kdy.

Ta odluka správce železniční sítě a dopravce je logická, jen se s tím tam musí zaměstnanci naučit fungovat, aby se takhle nehádali, kdo za co může.

0 0
možnosti

jmhad

24. 6. 2012 6:23
dříve kolegové

dnes rivalové.kterým chybí jakákoliv spolupráce a smysl pro dřívější aiziboňáckou čest;-(

0 0
možnosti

Hind

22. 6. 2012 16:36
Info od výpravčího?

Člověk jde dnes po ulici a 80% lidí si pěkně patlá prstem po displeji na jejich novém smartphonu. Když má dojít na získání nějakých informací, raději se zeptají výpravčího (a pak nadávají), než aby vyťukali http://www.cd.cz či zjistili informace třeba na twitteru. Smutné.

0 0
možnosti

Alfie

23. 6. 2012 13:57
Re: Info od výpravčího?

Vy si opravdu myslíte, že České dráhy jsou instituce, která podává aktuální informace na svém webu???

No, ten twitter - možná by tam některý ze zaměstnanců soukromě zprávy psal, ale to není oficiální informace, na kteoru by se bylo možné spoléhat (a osobně spíš pochybuji, že někdo z pracovníků ČD takovou věc jako twitter vůbec zná... :-)

0 0
možnosti

Kefalín5

21. 6. 2012 19:26
ČD rozpustit ! ! §

Už dnes je pozdě...

0 0
možnosti

Leinad

21. 6. 2012 20:51
Re: ČD rozpustit ! ! §

Proč? Ono by stačilo chovat se k ČD jako k běžné akciovce, která pokud chce jezdit ZDO musí vyhrát konkurz, pokud chce štvát své zákazníky tak může zkrachovat,...

0 0
možnosti

Baywatchnights

21. 6. 2012 18:40
Výpravčí SŽDC, držitelka režijky ČD

Výpravčí SŽDC, držitelka režijky ČD - jasně, takováto žena není s ČD absolutně nijak spojena, není na ní nijak zainteresována. :-) Úplně jiná firma. :-)

6 0
možnosti

rrhr

24. 6. 2012 20:10
Re: Výpravčí SŽDC, držitelka režijky ČD

Vy režijku ČD nemáte co? Muuuu Ha Ha Ha Ha!

Já teda také ne ale nerad bych byl tak prožranej závistí jako vy! Děláte mi radost! Muuuu Ha Ha Ha Ha!

0 0
možnosti

Quodor

20. 6. 2012 19:39
Trochu reality k tématu

Takže vážení ! Jsem pravidelným zákazníkem a dotčeného dne jsem byl na "místě činu" Přiblížím Vám trochu situaci, která se v Berouně toho dne odehrávala (těch informací jsem přece jen získal víc než prostoduchý čtenář Michal, nebo autor NEVYHOŠTĚNÝ (který by zasloužil být minimálně VYHOŠTĚNÝ z redakce za neprofesionalitu) Závadu údajně způsobilo vysokonapěťové vedení ČEZu, které padlo na troleje (takže NE vina ČD, SŽDC atd.). Protože byla trať mezi Berounem a Karlštejnem neprůjezdná, vlaky zůstaly stát v Berouně. Také jsem se ptal paní výpravčí na peroně (asi jako stovky cestujících), jak to vypadá. Chovala se naprosto profesionálně, přestože sama neměla dostatek informací. Když dáte auto do servisu, také Vám neřeknou, kdy přesně to bude hotové. Prostě to někdo opravoval a čekalo se, až to dodělá. Pokračování bude následovat!!

5 0
možnosti

Gemars Moše Dajan

20. 6. 2012 21:52
Re: Trochu reality k tématu

Netřeba nic dodávat. Tady totiž argumenty jiných lidí moc neobstojí.

1 0
možnosti

Vodník+

20. 6. 2012 16:57
S KŘÍŽKEM PO FUNUSE

"Případy, kdy personál nádraží odmítne informovat cestující, by podle mluvčího měli lidé oznámit Českým drahám a ty poté problémy s kolegy z SŽDC projednají, aby byl příslušný servis cestujícím zajištěn"

Mluvčí však neporadil co má cestující dělat právě v tom daném okamžiku kdy informaci nejvíce potřebuje zatímce nádražáci na něj vesele dlabou. Pokud se stane popisovaný případ tak si má cestující jít stěžovat na Hlavní nádraží. tam se jistě vše vyřeší. Sice v době kdy danou informaci již dávno nebude potřebovat, ale koho by na dráze zajímali cestující, že?

Takhle vypadá úroveň železniční dopravy v praxi. nikdo nic neví, nikdo za nic nezodpovídá, nikdo nikomu neporadí, protože nemusí.

0 0
možnosti

Leinad

21. 6. 2012 16:25
Re: S KŘÍŽKEM PO FUNUSE

R^ asi tak. Proč by odboráři měli nést odpovědnost?

0 0
možnosti

MIR80

20. 6. 2012 13:57
Normalka

cimdal vetsi bordel v kotline

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho

15. dubna 2024

Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....

Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů

22. dubna 2024  15:55

Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové

16. dubna 2024  15:15

Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...

Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh

22. dubna 2024

Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec

17. dubna 2024  14:08

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...

ČNB může ještě snížit sazby. Pak už bude velmi opatrná, uvedl guvernér Michl

23. dubna 2024  11:56

Česká národní banka (ČNB) příští týden možná ještě sníží úrokové sazby. Poté ale bude k dalšímu...

Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko

23. dubna 2024  10:37

Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...

Portál iDNES.cz čte od nepaměti. Petr je dalším výhercem týdenní Megahry

23. dubna 2024  8:28

Jarní Megahra o peněžní prémie na portálu iDNES.cz pokračuje a po pondělím losování má již pátého...

Buď vysaďte nové stromy, nebo zaplaťte až půl miliardy, dozví se developeři

23. dubna 2024

Premium Pokud nebude možné vysadit nové stromy ve městě do kilometru od pokácených, zaplatí developeři...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!