Diskuze
Podívejte se: průběh rekonstrukce dálnice D1 krok po kroku
Děkujeme za pochopení.
Krokodyl1
Nějak nechápu ....
argumenty, že "beton musí schnout" apod. Když to srovnám s tímto: http://byznys.lidovky.cz/nejdelsi-most-sveta-dlouhy-165-kilometru-staveli-v-cine-ctyri-roky-p90-/ln-doprava.asp?c=A120628_112801_ln-doprava_rka Tak se mi zdá oprava těch pár kilometrů opravdu nějaká pomalá
yenkee
Slováci udělali tři pruhy hned a jednoduše.
Z Branislavy téměř do Trnavy jsou tři proudy v každém směru. Není středový travnatý pás a odstavný pás,sřed tvoří betonové svodidla. Jednoduché řešení.Jezdím tam často a funguje to. Je to podobné řešení jako v Itálii severojižní dálnice Adriatika.
nepetr
Re: Slováci udělali tři pruhy hned a jednoduše.
A jak je celá dálnice stará?
Sieg1
dopravní zpravodajství
to je k smíchu,skoro všechna rádia ho mají jednou za hodinu a potom zpráva visí až do zblbnutí.
No a ty vysílačky ,už vidím jak si dispečeři cvičí cizí řeči,třeba rumunsky,bulharsky ,madarsky,litevsky........
nepetr
Re: dopravní zpravodajství
Stačí to říct anglicky. Řidič který chce jezdit mezinárodku si bez angličtiny / němčiny ani neškrtne.
Sieg1
Zase ušitá zakázka
pro stavitele bran.Chytře je postavili těsně za vodidly ,ted se musí rozmontovat a půjde-li to staticky prodloužit tak si pěkně namastí kapsy a když stávající brána rozpětí neunese ,tak se namastí pořádně.No a ten človíček na ministerstvu samozřejmě taky.
To stejné plati pro všechny info tabule které jsou úplně naprd,nic se nedozvíte a když tak už je pozdě.
j.kotlin
foto 15/33
hlavně si tam zadělejte ty ostré hrany na odmontovaných svodidlech - jinak bych vsadil svoje plochý nohy na to, že se vám tam nějaký borec v noci napíchne a budete mít průůůůůůůůůů
Stephane Margelle
Mohl by mi nejaky odbornik nebo specialista
prozradit, jaky ma vyznam rozsireni dalnice o 75cm, kdyz zůstanou zachovany 2 pruhy Argument typu, ze je to k vůli tomu, az bude uricty usek jednou za rok uzavren, tak aby pri svedeni do protismeru byla sirsi, je diletanstvi. Bud meli udelat tri pruhy nebo zachovat soucasnou sirku. Takze by me zajimal relevantni důvod.
j.kotlin
Re: Mohl by mi nejaky odbornik nebo specialista
to je jednoduché - zakázka by potom byla menší a tím by se na ní dalo zpronevěřit méně peněz. Takže rozšíření je více "zkousnutelné", než nesmyslně velké přechody pro zvěř na místech, kde jelena naposledy viděly táhnoucí německé jednotky
m-karr
Doufám že k "A" bude i "B"
Že až se nová dálnice zprovozní, budou na všech úsecích které se obtížně objíždějí zabudovány váhy v pravém pruhu a zákaz vjezdu nad náklaďáků do levého. podklad i beton budou takové kvality, aby sme se nedočkali reklamace za pár let jako na Ostravsku. Že smlouva bude sepsaná tak aby bylo za každý průser koho zavřít, protože to je jediná věc co vadí maníkovi co už si nahrabal. pamatujme si kdo u čeho byl a kdo co prosazoval, abysme ty nejhorší už nikdy nepustili ani ke kalkulačce.
mak1_re
Re: Doufám že k
no jestliže na ostravsku postavili šmejd za 2 násobek ceny co to má stát teď tak se po těch 6ti letech budou moct vrátit na ty první úseky a začít znova
domivran
6 LET
Proboha co na tom bude trvat 6 let???? To si zase někdo uměl napsat zakázku za naše prachy. To je hnus. Na takové důležité "dálnici" by měli makat v třísměnném provozu a do dvou let by bylo hotovo. Je to vážně k zblití tady v té zemi!
tor11
Re: 6 LET
to jaksy nejde, kdyz se ma delat usek po useku... pokud by se to delalo zaraz v cely delce, tak je dalnice nepouzitelna.. no a pak jsou tu tehnologicky prestavky.. jen podkladni beton musi tuhnout v radu tydnu.. kdyz si spocitac 21 useku, dva smery tak to mas 42 etap.. beton pokladas nekolik dni a pak musi zrat.. to mas 3 tydny beronovani na jednu etapu.. betonovat nemuzes tak 8 mesicu v roce takze jen beronarsky prace se rozprostrou do 3 - 4 let.. a to je tam spousta dalsich praci
mrmmrm
radši jinak
Nebylo by lepší nejdřív soustředit veškeré úsilí a peníze na dostavbu souběžné dálnice z Prahy přes Hardec až na Moravu? Vždyť i do Ostravy se jezdí přes Brno. Dálnice přes Hradec by odvedla hodně provozu z D1 a byla by alternativou při zácpách na D1.
Fungy
Re: radši jinak
ty snad chceš, aby někdo použil mozek? Nezdá se ti toho trochu moc? Odpověd na vše přeci je, nejsou peníze.
kyk
Re: Btw.
ano, také se bude instalovat, včetně modernizace nebo doplnění SOS hlásek
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí
Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....
Jižní Korea sází hlavně na jádro, nic jiného jí nezbývá
Seriál Energetický sektor Jižní Koreje zůstává závislý na dovozu fosilních paliv. Postupně je však hodlá...
Zahraniční pracovníky nejvíc láká Austrálie, z měst vede Londýn, říká průzkum
Nejoblíbenější zemí pro zahraniční pracovníky je Austrálie, za ní se umístily Spojené státy a...
Více než polovina britských dětí pod třináct let pila alkohol, zjistila studie
Více než třetina britských chlapců a dívek v letech mezi 11 a 13 lety má zkušenosti s konzumací...