Diskuze
Ve Škodě Auto roste nervozita. Firma přesouvá zaměstnance na jinou práci
Děkujeme za pochopení.
Nečasjennačas
Očesané auta za cenu s plnou výbacou nemají čeští zákazníci
rádi.To by si měli Němci jednou uvědomit.
pavel.n
a co dělají manažeři ???
Také přešli na horší práci za horší peníze ???
.
Já jen , že dělníci za tento stav skutečně nemohou
jarafara
Re: a co dělají manažeři ???
Manažeři můžou za nižší poptávku na trhu, za to že lidi šetří? Zajímavé...
petrajana
Kdyby existoval ve Škodě švarcsystém, tak by žádný problém nebyl.
i-vet
Re: Kdyby existoval ve Škodě švarcsystém, tak by žádný problém nebyl.
a jaký je rozdíl mezi švarcem a námezníma agenturama??? Snad si nemyslíte, že škodovka bude jednat s každým člověkem jednotlivě
Radny neplatic999
Nedavno tady byl clanek o tom, jak
kvuli nejake fabrice na vrtulniky Skodovka nemuze rozsirit areal a presunuje vyrobu na Slovensko, nebo kde. Tyhle problemy muzou zpusobit, ze firma ztrati duveru v tamni podnikatelske prostredi a presune dal na vychod i ten zbytek co tam zustal. Coz dodavam pro ty frajery co si mysli, ze Skoda bude v CR vyrabet do nekonecna..
i-vet
Re: Nedavno tady byl clanek o tom, jak
už si poradila, stavbu posunula o pár metrů vedle a pozemky toho pána již nepotřebuje. Potřebné pozemky již jsou na stavbu vykoupené.
Jurassick
Pro všechny co tady říkají něco o přesunu výroby jinam
Pokud se budou podniky chtít přesunout tam, kde je levnější pracovní síla, protože tady si ti "šmejdi" zaměstnanci a odobory dovolují už chtít až moc za svou práci, tak si nepomůžou. Pokud se do menší chudé země X přesuně třeba 10 větších podniků, tak i ti "nejhloupější" budou chít pracovat u toho, kdo jim nabídne nejvíc. A tak to bude pokračovat pořád, dokud cena lidské práce nebude téměř na stejné úrovni jako tady a chudáčci kapitalisté budou zase tam kde byli.
naroznej
Re: Pro všechny co tady říkají něco o přesunu výroby jinam
Přesně tak . Čínský dělník dnes také pracuje za daleko lepší peníze než před deseti lety. Dnes již řada firem i opouští Čínu díky drahé pracovní síle a jdou do zemí jako Laos,Vietnam...atd. Ale to není řešení. Přijdou doby , kdy si nevyberou .
Navíc... u plně automatizovaných výrob je cena lidské práce marginální záležitostí. U nás jsou dodavatelé , kde pracuje 400 zaměstnanců a 1500 robotů. Kdyby měli takovou firmu přemístit někam do Asie , nadělají si do bot. To , co ušetří na zaměstnancích zase vyhodí za logistiku.
xjiran
no
trochu nerozumim nekterym komentarum. Co je za problem presun zamestnancu v ramci firmy, kdyz v te firme nabihaji nove projekty (rapid, octavia 3, seat....). Ano, problem je to pro zamestnance kteri jiz nebudou treba, ale pro zbytek je to prilezitost. Ty hlouposti o odborarich a jine sejckovani o presunu na vychod ani netreba komentovat..... :)
katano
snad to Škoda v pohodě ustojí >>>>>>>>
>>>>>>>>> třeba Rumunská Dacia prodala minulý rok 980 tisíc automobilů a letos Dacia plánuje prodat 1, 2 milionů automobilů a nestačí vyrábět ty Logany a Dustery..
PS : když se daří Dacii tak si myslím, že Škodovce se povede stejně dobře.
Jerry Fletcher
Re: snad to Škoda v pohodě ustojí >>>>>>>>
Za rok 2011 Dacia 980 tisíc aut? Letos 1,2 milionu??? Když v roce 2010 to bylo 342 tisíc (http://www.daciagroup.com/sites/default/files/raport_de_gestiune_al_consiliului_de_administratie_al_automobile_dacia_sa_31.12.2010.pdf)?
Zkuste si nejdřív zjistit veřejně dostupná fakta.
intago
rád bych podpořil škodováky
jezdil jsem 1000MB i S100, ale co koupit dneska? Jsme dva, někdy víc. Valibuk Fabka se mi nelíbí, Rapid je moc dlouhý a Citigo malé. Takže mám Clio.
MatX
Kde je vlastně problém?
Tady se evidentně někdo snaží předbíhat událostem a hledat či možná vytvářet problémy, které ještě neexistují. Zaměstnanci mají nějakou pracovní smlouvu a ta je závazná pro obě strany. Pokud není porušována, tak se nic neděje. Zrovna v případě Škody Auto jsem zatím nezaznamenal nějakou velkou nespokojenost zaměstnanců. Jsou jiné velké firmy, které obchází zákony a snaží se zaměstnance odírat, jak to jde.
Konec nadvlády programátorů. Pozic ubývá, na jednu se hlásí stále víc lidí
Premium Ochota firem splnit uchazečům skoro jakýkoli požadavek a velmi nízká konkurence. Tak by se ještě...
Výrazně zpomalte rychlovlaky, vzkazují obce k nové trati. A koleje chtějí skrýt
Postavte rychlotrať v tubusu, a nebo na ní výrazně snižte rychlost. Tak by se daly zjednodušeně...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pořád Big Mac, ale už spíše Big Tech. Co ukázal výpadek u fastfoodového obra
Když McDonald’s ve 40. letech minulého století poprvé otvíral, zákazníci vybírali menu z papírových...
Soláry, kam se podíváš. Elektrárnám dochází místo, musí být kreativní
Elektřina ze slunce bude podle Mezinárodní agentury pro energii (IEA) v příštích několika...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kofola sáhla do svého loga. Nově v něm bude hranaté srdce
Nápojářská skupina Kofola po devíti letech sáhla k úpravě loga. Ikonický lísteček lékořice na svých...
Japonsko už nemá záporné úroky. Centrální banka po 17 letech zvýšila sazbu
Japonská centrální banka (BOJ) v úterý podle očekávání jako poslední na světě upustila od záporných...
Cena elektřiny bude příští rok nižší než letos, říká analytik Matoušek
Premium Dobrá zpráva: v příštím roce bude celková cena elektřiny nižší než v tomto roce. Ta méně dobrá zní,...
Irové svolili k nemyslitelnému. Na trh začali dodávat whiskey s příchutěmi
Ochucené whisky vyrábějí palírny ve Spojených státech i Kanadě již několik desítek let a nejsou tak...
Musk přiznal užívání ketaminu. Je v zájmu investorů, abych pokračoval, tvrdí
Miliardář Elon Musk v rozhovoru s bývalým moderátorem CNN Donem Lemonem přiznal, že užívá ketamin....