Diskuze
Ve Škodě Auto roste nervozita. Firma přesouvá zaměstnance na jinou práci
Děkujeme za pochopení.
Nečasjennačas
Očesané auta za cenu s plnou výbacou nemají čeští zákazníci
rádi.To by si měli Němci jednou uvědomit.
pavel.n
a co dělají manažeři ???
Také přešli na horší práci za horší peníze ???
.
Já jen , že dělníci za tento stav skutečně nemohou
jarafara
Re: a co dělají manažeři ???
Manažeři můžou za nižší poptávku na trhu, za to že lidi šetří? Zajímavé...
petrajana
Kdyby existoval ve Škodě švarcsystém, tak by žádný problém nebyl.
i-vet
Re: Kdyby existoval ve Škodě švarcsystém, tak by žádný problém nebyl.
a jaký je rozdíl mezi švarcem a námezníma agenturama??? Snad si nemyslíte, že škodovka bude jednat s každým člověkem jednotlivě
Radny neplatic999
Nedavno tady byl clanek o tom, jak
kvuli nejake fabrice na vrtulniky Skodovka nemuze rozsirit areal a presunuje vyrobu na Slovensko, nebo kde. Tyhle problemy muzou zpusobit, ze firma ztrati duveru v tamni podnikatelske prostredi a presune dal na vychod i ten zbytek co tam zustal. Coz dodavam pro ty frajery co si mysli, ze Skoda bude v CR vyrabet do nekonecna..
i-vet
Re: Nedavno tady byl clanek o tom, jak
už si poradila, stavbu posunula o pár metrů vedle a pozemky toho pána již nepotřebuje. Potřebné pozemky již jsou na stavbu vykoupené.
Jurassick
Pro všechny co tady říkají něco o přesunu výroby jinam
Pokud se budou podniky chtít přesunout tam, kde je levnější pracovní síla, protože tady si ti "šmejdi" zaměstnanci a odobory dovolují už chtít až moc za svou práci, tak si nepomůžou. Pokud se do menší chudé země X přesuně třeba 10 větších podniků, tak i ti "nejhloupější" budou chít pracovat u toho, kdo jim nabídne nejvíc. A tak to bude pokračovat pořád, dokud cena lidské práce nebude téměř na stejné úrovni jako tady a chudáčci kapitalisté budou zase tam kde byli.
naroznej
Re: Pro všechny co tady říkají něco o přesunu výroby jinam
Přesně tak . Čínský dělník dnes také pracuje za daleko lepší peníze než před deseti lety. Dnes již řada firem i opouští Čínu díky drahé pracovní síle a jdou do zemí jako Laos,Vietnam...atd. Ale to není řešení. Přijdou doby , kdy si nevyberou .
Navíc... u plně automatizovaných výrob je cena lidské práce marginální záležitostí. U nás jsou dodavatelé , kde pracuje 400 zaměstnanců a 1500 robotů. Kdyby měli takovou firmu přemístit někam do Asie , nadělají si do bot. To , co ušetří na zaměstnancích zase vyhodí za logistiku.
xjiran
no
trochu nerozumim nekterym komentarum. Co je za problem presun zamestnancu v ramci firmy, kdyz v te firme nabihaji nove projekty (rapid, octavia 3, seat....). Ano, problem je to pro zamestnance kteri jiz nebudou treba, ale pro zbytek je to prilezitost. Ty hlouposti o odborarich a jine sejckovani o presunu na vychod ani netreba komentovat..... :)
katano
snad to Škoda v pohodě ustojí >>>>>>>>
>>>>>>>>> třeba Rumunská Dacia prodala minulý rok 980 tisíc automobilů a letos Dacia plánuje prodat 1, 2 milionů automobilů a nestačí vyrábět ty Logany a Dustery..
PS : když se daří Dacii tak si myslím, že Škodovce se povede stejně dobře.
Jerry Fletcher
Re: snad to Škoda v pohodě ustojí >>>>>>>>
Za rok 2011 Dacia 980 tisíc aut? Letos 1,2 milionu??? Když v roce 2010 to bylo 342 tisíc (http://www.daciagroup.com/sites/default/files/raport_de_gestiune_al_consiliului_de_administratie_al_automobile_dacia_sa_31.12.2010.pdf)?
Zkuste si nejdřív zjistit veřejně dostupná fakta.
intago
rád bych podpořil škodováky
jezdil jsem 1000MB i S100, ale co koupit dneska? Jsme dva, někdy víc. Valibuk Fabka se mi nelíbí, Rapid je moc dlouhý a Citigo malé. Takže mám Clio.
MatX
Kde je vlastně problém?
Tady se evidentně někdo snaží předbíhat událostem a hledat či možná vytvářet problémy, které ještě neexistují. Zaměstnanci mají nějakou pracovní smlouvu a ta je závazná pro obě strany. Pokud není porušována, tak se nic neděje. Zrovna v případě Škody Auto jsem zatím nezaznamenal nějakou velkou nespokojenost zaměstnanců. Jsou jiné velké firmy, které obchází zákony a snaží se zaměstnance odírat, jak to jde.
Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům
Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...
Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou
Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit
Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...
Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci
Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Bankrot zažehnán, zatím. Saúdové nalijí do luxusních elektroaut miliardu dolarů
Americký výrobce luxusních elektromobilů Lucid získá od divize saúdskoarabského státního...
Průlomový lék na hubnutí dráždí cenou. Kúru za tisíce lze vyrobit za pět dolarů
Lék Ozempic od společnosti Novo Nordisk je jedním z hitů posledních měsíců. Ukázalo se totiž, že...
Divné kšefty za 1,5 miliardy dolarů. Nejvíc dílů pro ruská letadla dováží Gabon
Gabon se stal největším dodavatelem náhradních dílů pro ruská letadla, napsal server The Moscow...
Nezdravé pryč. Komika donutili stáhnout z londýnské dopravy plakát s hotdogem
V londýnském metru se nevyplácí utahovat si z hotdogů. Své o tom ví populární britský komik Ed...
Do dobíječek dá stát dalších šest miliard. Už jich je víc, než auta potřebují
Dalších šest miliard korun plánuje ministerstvo dopravy v příštích letech využít na výstavbu nových...