Diskuze
Železnice dostane peníze na úpravu nepřehledných přejezdů, ty brzdí vlaky
Děkujeme za pochopení.
taktaktak
Hrozné
Hrozné zjištění.Některé aukce jsou levnější než původní záměr počítal tak akce musela být odložená.To je jen výsměch celé této společnosti,která živi tento nenasytný,neodpovědný a nefunkční moloch.Neví si rady se zjištěním,že může být něco levnější než si vypočetli a naplánovali jak budou udávat miliardy!
Leinad
Re: Hrozné
Spočetli si, že konkurz vyhraje firma s akciemi na doručitele a peníze se vrátí zaměstnancům SŽDC.
Martin Soušek
dvě miliardy?
Není lepší posadit ke každému takovému přejezdu nezaměstnaného s mobilem, který když pojede vlak, položí přes silnici dva klacky?
Leinad
Re: dvě miliardy?
Ne. To by bylo moc logické a levné. Navíc když sou SŽDC kritizovány za přezaměstnanost, řeší to ne vyhozením nanagementu, ale vyhozením provozních zaměstnanců.
Pattr
Rušení nebezpečných přejezdů
bude asi nejúčinnější (pokud řidiči budou muset objíždět po delší trase, tak třeba některý i přesedlá na vlak). ale asi to dopadne jak s přechody pro chodce. U nás po několika smrťácích (průjezd 14 000 aut za den, omezení 40 km/hod) zaviněných v 90% nepřiměřenou rychlostí aut nebo opilostí chodců byl přechod i omezení rychlosti zrušeno. Šlo o jediný přechod mezi dvěmá částmi obce, výstavba obchvatu se odkládá pro nedostatek financí posledních 15 roků (začalo to převedením na neodkladné nákladú na odstranění škod po povodních)! V současné době už tento přechod nezhoršuje výkazy a provoz (až na vyšetřování nehod z chodci) plynulý, účel splněn.
zkopce
Re: za 2 miliardy se poseká křoví u tratí
za ty 2 miliardy mola ta hrstka cestující vlakem jezdit taxikem zadarmo dalších 10 let
jamming
ZA NEHODY MUZOU RIDICI AUT
neni prejezdu, kde kdyz clovek zastavi nebo prijizdi tak aby nevidel 50m na obe strany. a pokud existuje prejezd veeeelmi blizko zatacce, tak staci aby vlak jen zatroubil. pokud tohle nekdo nechape, nech ho na tech kolejich smete vlak. 99,9 % nehod je zpusobeno ridici aut. ten zbytek necham na spatnych signalizacnich zarizeni. i kdyz vidim bile(modre) svetlo tak se stejne periferne rozhlednu. a nijak me to nezbrzduje
FerdaMravenecaBroukPytlik
Re: ZA NEHODY MUZOU RIDICI AUT
Tady jde ale o to, aby ten vlak nemusel zpomalit a troubit a mohl jet dál svojí stálou třeba 100km rychlostí.
Max - třetí nick
Soudruzi
že nemůžete konkurovat už ani automobilové dopravě, to nebude přejezdama Automobily jednak většinou jezdí rychleji než i těch vašich slavných 50km/h, ale jezdí se i v nesrovnatelně vyšší čistotě, jezdí se na čas, jezdí se LEVNĚJI (), zkrátka celková kultura cestování je někde úplně někde jinde. Že opravíte (za naše) několik přejezdů je moc hezký, ale absolutně nic to neřeší.
Majkyho_pupik
Re: Soudruzi
tou automobilovou dopravou je minena hlavne autobusova a tam rozdil v prumerne rychlosti nebude nijak zavratny ani ted a natoz az se zrusi zbytecne zdrzovani rychlosti opravou prejezdu... a kultura cestovani u Regionov nebo jakykoliv novych jednotek a beznych autobusu je zcela stejna nebo mozna jeste lepsi ve vlaku
Pravda stojí dukáty
Skvělá zpráva
Podle mě je to dobrá zpràva. Konečně to někoho napadlo, jen se s tím mělo začít tak o 10 let dřív a nedošlo by na tak masivní rušení tratí. Vlaky by byly rychlejší a plynulejší i na lokálkách a tím pádem by nevozily vzduch.
naroznej
Re: Skvělá zpráva
Já jsem nezaregistroval žádné masivní rušení tratí.
A v oblastech , které se vylidňují není smysluplné uržovat železniční dopravu
dneska.taky.lidi.věří.všemu
WTF
tak jestli ten vlak jede od počátku max. rychlostí 50 km/h tak se o nějakém konkurování automobilové dopravě vůbec nedá mluvit. A zpomalení na 10km/h je jen výmluva. Kolik se tím ztratí času? Minuta? A ta má jako hrát roli? Kolik takových přejezdů, že se musí opravdu zpomalit, na jedné trati je?
Pravda stojí dukáty
Re: WTF
Ztratí se hodně času, protoze minutu ti zabere jen popojizdeni na tom prejezdu a houkani. Leckde mas zpomalebi i z 80kmh. Nemluve o cestovnim komfortu, ktery pri neustalem cukani a houkani je uplne jinde nez pri plynule jizde. Bydlim na trati Liberec - Tanvald a uplne mi ty prejezdy rvou vlasy. Ty nove jednotky to nezachrani, kdyz se to cuka jak dulni vlacek.
ulkik
Stejně to jsou vyhozené peníze
Hlavně ať zapnou nebo opraví světelnou signalizaci, která nesvítí, a u které tedy člověk neví, zda je vypnutá nebo rozbitá. Snad polovina přejezdů se světelnou signalizací má vypnutá nebo rozbitá světla, lahůdka je silnice 38 mezi Chrudimí a Havl Brodem, tam z asi 5 přejezdů mají vypnuté či rozbité jsou všechny přejezdy. Podobně za HK u Smiřic je přejezd se světly, ale ta světla jsem v životě neviděl svítit. Neboli, pokud ministerstvo bude investovat do drahých světel, aby je pak odboráři vypnuli, jsou to vyhozené peníze od začátku.
Bery
Re: Stejně to jsou vyhozené peníze
Odborari vypinaji svetla ? Hmm...
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Německý Thyssenkrupp prodá pětinu ocelárny Křetínského investiční skupině
Německá společnost Thyssenkrupp prodá 20procentní podíl ve svém ocelářském podniku investiční...
Kvůli fotce na střechu. Japonci staví bariéru, aby turisté nemohli fotit Fudži
Japonské úřady znepokojené davy nevychovaných zahraničních turistů rozhodly, že nainstalují na...
Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí
Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....
Jižní Korea sází hlavně na jádro, nic jiného jí nezbývá
Seriál Energetický sektor Jižní Koreje zůstává závislý na dovozu fosilních paliv. Postupně je však hodlá...