Diskuze
Mattonky se po 15 letech vrací na koleje. Vlaky je začnou vozit na Moravu
Děkujeme za pochopení.
Leinad
Absurdita
Evropští železniční dopravci provozují auta, protože nejsou koleje (DB linku z Prahy, nákladní auta,.. ČD linky okolo Frenu)
a silniční dopravci jezdí po kolejích, protože na kolejích není konkurence(Student Agency,... a občas dokonce ve spolupráci s ČD Cargo)
poznamka
Objevuji ameriku, ne?
Pred par lety se vetsina zbozi vozila po kolejich a nikoho nenapada takova ptakovina, aby honil po silnicich kamiony v takovym mnozstvi. Kdo chce transfer, tak zaplat.
Jablkon
obraz ceske spolecnosti
je fakt ubohy, kdyz se neco, ceho se mezi danymi dvema misty preveze 15 kamionu denne, vozi kamiony. pak to na ceskych silnicich vypada jak vypada. jeste ubozejsi je Hanzalikovo konstatovani, ze to nevyjde levneji!!!
jasne reseni: zvednout mytne aspon na petinasobek a zavest ho VSUDE. silnicim by se ulevilo a ministerstvo dopravy by konecne nevychazelo jako pitomec, ktery na poplatcich za dalnice dostava radove desetinu toho, co do nich investuje...
Mira ze Zlína
Re: obraz ceske spolecnosti
Viděl ste přepravu "vlakem" reálně? Sám navážím kamionem zboží na vagony, ale ty se posílají do řecka, po republice je to hloupost která tak jako tak brzy zkrachuje. K tomu vagonu totiž zboží dovezou KAMIONY a z vagonu jej zas odvezou KAMIONY, než se ten vagon naloží, tak yb byl ten kamion na druhém konci republiky, protože jsme plivátko, takže jediné čeho se dosáhne že vy jako zákazník platíte kamiony i vlaky :-) ty vagony půjdou přes republiku tak 2-3 dny (ze slovenska chodí i týden), jednoduchou matematikou jde spočítat, že čím déle je zboží na vagonu, tím více vagonů potřebujete... a na všechnu matonku nikdy hanzalík vagony mít nebude :-) prostě je to celé vtip :-) nehledě na to, že mám zprávy od řidičů a všichni trnou, j vakém stavu budou matonky na konci cesty.
jmhad
s minerálkama jsem se vyvztekal
rozbité,zmrzlé,rozkradené.Největší fór byl,když v zimě odesilatel naložil minerálky do chladícího vozu,nedal tam vytápění a zavřel dveře s minerálkami i mrazem. Ale dnes už je to v plastech a tak budou škody nižší.
mexikore
Konečně se ekonomika pohne.
Ke každému Hypermarketu nové koleje a Nečas částečně splní předvolební slib,160000 pracovních míst.
kmotrs
Mýtné
že by první výsledek zpoplatnění dálnic? Moc jim nevěřím že po železnici se jim přeprava prodraží.
tarten
Re: Mýtné
Záleží na tom, jak drahé "mýto" nastavuje stát na železnici. Teď je dost drahé. Uvidíme.
Arnie
Snad to dopadne jinak...
Proti preprave vlakem nic nemam, ale toto asi nedopadne dobre kvuli SZDC a podobnym molochum, ktere z toho delaji temer nepouzitelnou prepravu. Dodavali jsme pro jednu obrovskou cementarnu, ktera vypravi par vlaku denne. A nadrzo rikali, ze se na to asi vybodnou, ze dochvilnost a spolehlivost vlakove dopravy je otresna. A ze uvazujou naopak o kamionech. Ze to vyjde cenove podobne a nebude kolem toho tolik problemu. Zeleznicni preprave fandim, snad budou uspesnejsi nez nejmenovana cementarna.
lusmir
Reklama
Ještě by mě zajímalo kolik u IDNES stojí vytvoření takového reklamního článku?
wrah
Re: Reklama
Celostránková reklama v celostátním deníku bývá tak 30-40 tisíc. toto asi nebude o moc odlišné. Na druhou stranu, toto je jednoznačně ekologické jednání a mělo by se podpořit. Ani ta dieslová lokomotiva nesežere na 100 km tolik nafty co 15 kamionů a většinu cesty to poveze elektrika. A ano, i ta elektrárna smrdí, ale narozdíl od jednotlivého kamionu má odsíření a buhvíkolik filtrů na snížení emisí a navíc alespoň o nepatrnou trošku lepší účinnost. (tuším spalovací motor max tak 35%, tepelná elektrárna 40-42%)
Ko12
Dobré řešení.
Je to jednoduchý na vlak se naloží v KV několik kamionů vody a pojede se do centrálního skladu na Moravě v Prostějově. Aspoň se trochu odlehčí D1, nákladáků je tam až až, a jenom brzdí.
wrah
Re: Dobré řešení.
Na vlak se naloží jen palety s vodami, nikoliv celé kamiony. Ale ano, pokud to takhle začne dělat víc firem (a zrovna sodovky a limonády nevidím důvod, proč by nemohly dost velkou část cesty urazit po železnici), tak by se mohlo té ubohé D1 ulehčit alespoň o pár set kamionů deně.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra
Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...
České dráhy hledají nové sídlo. Musí být v docházkové vzdálenosti od vlaku
Po tříleté pauze se České dráhy pokoušejí najít nové sídlo a vystěhovat se z ministerského podnájmu...
Akcie autopůjčovny Hertz rekordně klesly. Může za to i rozlučka s teslami
Společnost Hertz Global Holdings, která po celém světě provozuje síť autopůjčoven, vykázala téměř...
Mráz v Německu hubil švestky, třešně i vinice. Skepse svírá i moravské pálenice
Dubnové noční mrazy nezlikvidovaly úrodu ovoce jen v Česku, ale i v sousedním Německu. Zasažené...