Diskuze
Šéfové Českých drah budou mít nové platy, návrh počítá s 15 miliony ročně
Děkujeme za pochopení.
Dudlik12
klus zpívá
bože pane bože za co... tak už to vím za nikdy nekončící ztráty 15 mega to je výsměch kdyby měli ředitelé a manažeři plat 300 tisíc/měsíčně hrubého ve státních podnicích včetně ČEZU tak jsou přeplacení a to je 3.600.000,- Kč ...,
doufám že až se lidi proberou tak to budou oni první kdo budou vlát na stožárech za velezradu a rozkrádání státního rozpočtu (národního - je-li ještě něco národního" rozpočtu) ...
avulsed
Přístup k zákazníkovi
Jel jsem na služební cestu do Belgie.Cesta tam proběhla vlakem klidně - byla plánovaná, vlakem ze Vsetína do Brna, v pohodě. Zbytek cca 1200km jsem absolvoval služebním autem. Zpět jsem jel opět autem, s tím, že do Brna jsem dorazil po půlnoci. Vlak do Vsetína nejel přímo, přesedání v Hranicích na Moravě - odjezd z Brna v 5:03 - ale ouha - v Hranicích žádný přípoj - čekal jsem ještě asi 1,5 h. Mezitím dorazil další vlak z Brna. Ohradil jsem se u poklady a paní mi doporučila,že když mi to vadí,ať nejezdím vlakem. A takovým lidem s takovým přístupem ke své profesi máme platit? Já kdybych něco takového řekl svému šéfovi, tak letím na hodinu.Takže výsledek je 1200 km autem za 12 hodin i s čekačkou v koloně u Frankfurtu a téměř 8 hodin cestování ČD v délce asi 140km na trase Brno - Vsetín. Smutné. A za tohle chce brát šéf ČD prachy?
turista-
Re: Přístup k zákazníkovi
K tomu mám dvě poznámky.
- myslím, že požadavek "chci do nějaké díry vlakem, vyjet o půlnoci, přijet ve tři ráno" byste i ve vyspělejších státech řešil poměrně těžko. A Vsetín je díra. Ve dne se tam normálně dostanete za 2h 37 minut.
- neumíte použít IDOS, že jste byl tak překvapený? Vlaky přece jely včas dle jízdního řádu objednaného státem a krajem, ne?
Máte ale pravdu, že i k tak "zvláštním" lidem jako vy se měla pokladní chovat uctivě.
P. S. možná narážíte na to, že v Hranicích opravdu je od toho vlaku v 5:03 "nepřípoj". Ujede to o 10 minut. Pak ale vězde, že za toto nemohou ČD, právě naopak. ČD samotné mají pravidelný ("taktový") jízdní řád s připoji velmi rády - podle tohoto jízdního řádu se dobře celý den jezdí, dobře se plánují směny atd. A takový jízdní řád tam platí. Ta ranní vyjímka je podle mě typické vyhovění místním požadavkům, prostě nejaký starosta otravoval na kraji tak dlouho kvůli 10 dětem/dělníkům, až kraj vlak dal posunout.
kloch
v cem je tento clovek vyjimecny ze musi brat tolik
nezavidim ale z techto cifer uz je cloveku zle
Draggo
Re: v cem je tento clovek vyjimecny ze musi brat tolik
no chodi prece skvele obleceny a to neco stoji!
kloch
Re: zprivatizovat a hned
Jancura jezdi OV -PHa levneji a s normalnim vlakem jen o neco pomaleji a to stavi ve vice zastavkach, v lazdem vagone stevard, pifko za 20, kafe se zakuskem za 9
Ivcule2
Vtip roku
Dosáhnout vyšší obsazenosti vlaků? Podívejte se jen na to, kolika středočeským obcím proškrtali nebo úplně zrušili autobusové spoje do Prahy. Čili lidi nahnali do vlaků. Další lidi jim tam dostane stále se zvyšující cena benzínu. Takže tenhle panák proto nemusí hnout ani prstem (né teda, že by proto dosud něco dělal). Jó nebude to mít lehký, aby na ty bonusy dosáhl
turista-
Re: Vtip roku
Máte konkrétní příklad? Nemysím si, že by v okolí Prahy byly výrazné souběhy dotovaných busů a vlaků. To už bylo zrušeno před lety.
babysek
plat
Teď jsme se vrátili z výletu. Jeli jsme vlakem z 60.let. Přilepeni ke kožence jsme si užili. Tak bych je nechala, jezdit manažery každý den. Každý si vozí zadek v autě a vlaky mají jen na prachy.
cod
Re: plat
vlaky nemají na prachy, tam mají jen dluhy, na ty svoje platy mají státní dotace z našich daní, takže aby neschopný managment měl na svůj luxus, musí nám topka zvednout dph
dlz25
To jsou zase vtipy
Vůbec nerozumím tomu, proč by měl šéf ČD mít až 15 mil Kč ročně. Jančura bere nějakých 160 tisíc Kč a stáčí mu to. To je zase rozhazování od vlády rozpočtové odpovědnosti. Možná by snad bylo i lepší, kdyby kalousek daně zvedl o něco více, aby měl z čeho rozdávat.
škovras
Re: To jsou zase vtipy
Jančura 160 tis./MĚSÍČNĚ, ne ročně . I tak se mi zdají manažerské platy u ČD přehnané. Kdyby to alespoň byla ÚSPĚŠNÁ firma, která produkuje zisk. Ale, pokud vím, jsou pořád ve ztrátě. Vlakem sice nejezdím, ale pokud někdo ze známých jede vlakem, kupuje si jízdenku do těch Jančurových. U ČD se prý nic nezměnilo - špína, binec atd..
aldik7
-
Dát si tolik Jančura, tak jeho SA během pár měsíců krachne :D
Levicovy.Pravnik
předchozí šéf státních drah (SŽDC)
měl 500000 kč měsíčně hrubého
Bery
Re: předchozí šéf státních drah (SŽDC)
Tak na tom se v podstate nic moc nemeni. Pul mega hrubeho je zaklad a ostatni jsou bonusy, ktere dostava nejspis i ted...
Lizupsizadky
Tunel
Další tunel z našich daní. Ztráta 10 miliard, tak zvedáme platy. Dejte jim třeba 50 mega, ale nejprve nechť generují významný zisk v řádu miliard. Nevolte už současné parlamentní strany.
malý červ
Re: Tunel
kdyby generovali zisk, taky se vám to nebude líbit, otestujte se, líbí se vám plat ředitele ČEZu, no vidíte a generuje zisk
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
Horkovod dodá Brnu teplo a zbaví ho závislosti na plynu, říká ředitel Tepláren
Premium Projekt horkovodu vedoucího z Jaderné elektrárny Dukovany do Brna byl po desetiletích přerušení...
Každá pátá firma v Česku je nefunkční. Povinnosti mají stejné jako ty živé
Zombie firmy. I tak se v Česku nazývají společnosti, které jsou zapsané v obchodním rejstříku, ale...
Nejlepší letiště pro rok 2024 má Katar, Ruzyně se do top 100 nedostala
Titul pro nejlepší letiště světa si pro letošní rok odneslo mezinárodní letiště Hamad v katarském...
Britské mléčné farmy chrlí hnůj do řek. Ochránci přírody volají po nápravě
Mléčné farmy ve Spojeném království znečišťují životní prostředí a vylévají velké množství...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!