Diskuze

Stát na mýtném loni vybral 8,7 miliardy. Čekalo se mnohem více

Autodopravci loni v Česku na mýtném zaplatili rekordních 8,7 miliardy korun. Je to sice meziročně o 6,8 procenta víc, zároveň ale méně než očekávaných 10,2 miliardy korun. Od roku 2007, kdy byl systém mýtného zaveden, stát vybral 40,6 miliardy korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PR

nevím, možná někde se ty miliardy ztratily, což už [>-]

0 0
možnosti
JH

J44a36n 67H47l46e92d90í32k

2. 1. 2013 10:48

prostý lid je mazanější než študovaní státní úředníci, nic víc !

0 0
možnosti

Neco se rozbilo, at nase vlada dela co chce, porad vybira mene a mene a schodek roste a roste. Jestli ono by to nechtelo nekoho kdo rozumi tomu jak vydelat penize a pak nekoho kdo zabrani tomu je rozkrast.

0 0
možnosti
VK

V85í93t 77K98u20č25e19r72a

2. 1. 2013 10:19

Já to vloni psal panu ministrovi. Pokud byla známka za 1000,- kupoval jsem dvě (máme dvě auta) - čistě jen pro to pohodlí, abych abych nemusel neustále počítat kterým autem můžu tam nebo tam a kterým ne. Po zdražení na 1300 (bez jakéhokoliv pozitivného dopadu na stav silnic) jsem prostě koupil  jen jednu a "musím" po dálnici jezdit jen jedním nebo tím druhým po dálnici nejezdit. A  ono to není zas tak omezující. V podstatě mi nejde o těch 1300 Kč za rok, ale vadí mi že si stát dělá z lidí dojnou krávu a nic k tomu nepřidává... To je jednochuchý "zvýšit" výnos daní tím že budou vyšší. Na neplatiče si stát dupnout neumí a tak se hojí na těch co poctivě platí...

5 0
možnosti
LN

A CO KAPSCH?

V článku postrádám informaci o tom, kolik "zbylo" pro p. Kapsche.

;-€

I po letech mi připadají ty ocelové brány OHYZDNÉ!

4 1
možnosti
RK

Nepočítal jim to Kalousek?? ;-D;-D;-D;-D

4 0
možnosti
ZH

Bodejť by se nevybralo málo. Na trase Plzeň-Písek-Tábor a dále na Brno se nedá kvůli kamionům skoro projet! Kamiony jezdí všude jinde, jen ne po dálnicích!

10 0
možnosti
JK

A kudy by jste chtěl do Brna jet? Přes Prahu? Je to o nějakých 100 km dále, mýtné nepočítaje... Podnikatel se prostě musí chovat ekonomicky. A to že není vybudovaná odpovídající dálniční síť není jeho problémem.

1 0
možnosti
VF

Zajímalo by mne o kolik je to výnosnější než prodej obyčejných papírových známek na sklo, které jsou na výrobu i správu laciné a jednoduché. Když jsou kamery které dokážou přečíst RZ tak by mohly být nastaveny aby kontrolovali dálniční kupony, nebo by to bylo jako ve Švýcarsku, kde přijíždějící kamion zaplatí na hranici poplatek a může projet jak chce.

5 1
možnosti
JK

J38a50n 29K80r36k

2. 1. 2013 9:35

znamky nezohlednuji intenzitu pouzivani dalnice. Potom zase lidi remcaji, ze kdyz jedou po dalnici jednou, tak plati stejne jako kdyz jezdi kazdy den

1 0
možnosti
MS

"Účinnost výběru mýta podle měření auditora Logica loni dosáhla průměrné hodnoty 99,6."

Takze v prvnim kontrolnim vzorku byla ucinnost vyberu myta 50%, ve druhem vzorku 49,6%. To nám tedy dava dohromady celkove 99,6% ucinnosti vyberu myta :-/ [>-] Rv

17 0
možnosti
RZ

Že vybrali málo? Já se ani nedivím, když Turci a Poláci jezdí vesničkou mou střediskovou, aby ušetřili za mýto. Policajtů se bát nemusí, ty nepotkají jak je rok dlouhej, ti musí řešit závažnější věci jako je parkování na invalidech pět centimetrů předním kolem přes čáru... v Přerově jsou na to kadeti... koho by zajímal nějakej přetíženej kamion ničící novou silnici...

9 0
možnosti