- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nevím, možná někde se ty miliardy ztratily, což už
prostý lid je mazanější než študovaní státní úředníci, nic víc !
Neco se rozbilo, at nase vlada dela co chce, porad vybira mene a mene a schodek roste a roste. Jestli ono by to nechtelo nekoho kdo rozumi tomu jak vydelat penize a pak nekoho kdo zabrani tomu je rozkrast.
Já to vloni psal panu ministrovi. Pokud byla známka za 1000,- kupoval jsem dvě (máme dvě auta) - čistě jen pro to pohodlí, abych abych nemusel neustále počítat kterým autem můžu tam nebo tam a kterým ne. Po zdražení na 1300 (bez jakéhokoliv pozitivného dopadu na stav silnic) jsem prostě koupil jen jednu a "musím" po dálnici jezdit jen jedním nebo tím druhým po dálnici nejezdit. A ono to není zas tak omezující. V podstatě mi nejde o těch 1300 Kč za rok, ale vadí mi že si stát dělá z lidí dojnou krávu a nic k tomu nepřidává... To je jednochuchý "zvýšit" výnos daní tím že budou vyšší. Na neplatiče si stát dupnout neumí a tak se hojí na těch co poctivě platí...
A CO KAPSCH?
V článku postrádám informaci o tom, kolik "zbylo" pro p. Kapsche.
I po letech mi připadají ty ocelové brány OHYZDNÉ!
Nepočítal jim to Kalousek??
Bodejť by se nevybralo málo. Na trase Plzeň-Písek-Tábor a dále na Brno se nedá kvůli kamionům skoro projet! Kamiony jezdí všude jinde, jen ne po dálnicích!
A kudy by jste chtěl do Brna jet? Přes Prahu? Je to o nějakých 100 km dále, mýtné nepočítaje... Podnikatel se prostě musí chovat ekonomicky. A to že není vybudovaná odpovídající dálniční síť není jeho problémem.
Zajímalo by mne o kolik je to výnosnější než prodej obyčejných papírových známek na sklo, které jsou na výrobu i správu laciné a jednoduché. Když jsou kamery které dokážou přečíst RZ tak by mohly být nastaveny aby kontrolovali dálniční kupony, nebo by to bylo jako ve Švýcarsku, kde přijíždějící kamion zaplatí na hranici poplatek a může projet jak chce.
znamky nezohlednuji intenzitu pouzivani dalnice. Potom zase lidi remcaji, ze kdyz jedou po dalnici jednou, tak plati stejne jako kdyz jezdi kazdy den
"Účinnost výběru mýta podle měření auditora Logica loni dosáhla průměrné hodnoty 99,6."
Takze v prvnim kontrolnim vzorku byla ucinnost vyberu myta 50%, ve druhem vzorku 49,6%. To nám tedy dava dohromady celkove 99,6% ucinnosti vyberu myta
Že vybrali málo? Já se ani nedivím, když Turci a Poláci jezdí vesničkou mou střediskovou, aby ušetřili za mýto. Policajtů se bát nemusí, ty nepotkají jak je rok dlouhej, ti musí řešit závažnější věci jako je parkování na invalidech pět centimetrů předním kolem přes čáru... v Přerově jsou na to kadeti... koho by zajímal nějakej přetíženej kamion ničící novou silnici...