- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Lafferova křivka. V jednu chvíli je daň tak vysoká, že zvýšení sazby daně bude znamanat podles částky na dani vybrané. Asio Otus tohle provedl s každou daní, na kterou šáhnul - a znova a znova.
Když je potrubí děravé, musí se do něj pumpovat stále více vody, aby aspoň něco doteklo tam, kam má!
To se divím, že se ještě neprodává domácí krakovací jednotka. Do roka by byla zaplacená. A v kombinaci s kotlem na směs olejů, mazutu a všeho co po destilaci ropy zbude tak i dřív.
A tak si říkám, proč se někdo diví, že jezdíme pro palivo do Polska... Vivat
Co to rikal Kalousek o svedskych dani a rumunskych sluzbach?
kdyby měli všichni průměrnej plat tak by to tolik nebolelo
Nebolelo, umřít nicneděláním na gauči je totiž snadné..
HHO generátor je zařízení, které vyrábí plyn (směs vodíku a kyslíku z vody), který se pouští do sání motoru a snižuje spotřebu běžného paliva až o 40%. O praktických zkušenostech více na http://www.ceskatelevize.cz/ct24/kultura/126678-on-line-duse-k-z-divadla-kampa/
Omluva všem, ale protože diskuze k tomuto tématu v neprávním státu nebude možná a komu to vadí, tak ať nereaguje.
Děkuji za pochopení.
Pan Kalousek podvedl daňové poplatníky a orgány EU fiktivními výdaji za dar církvím ve formě majetku nás všech a financí za rok 2012, když nevydal v tomto roce ani jednu Kč a kopíruje tak ŘECKO se vším všudy.
Skutečný schodek roku 2012 tak je historicky katastrofálně rekordní okolo 200 miliard Kč (5%HDP, Kalouskův původní plán byl 3%HDP).
Důkaz manipulace:
Rok 2012 (k 10. 10. 2012)………………….1 652, 32 miliard Kč Rok 2013 (k 1. 1. 2013, 7: 30 hod.) ……....1 470, 00 miliard Kč
A redaktoři I-Dnes opět objevili Ameriku
Pracuji v mezinárodní dopravě a docela pravidelně vydáváme nařízení o zákazu tankování v ČR a při překročení určité ceny když se započítá i naše předražené mýtné a stav a hlavně každodenní neprůjezdnost našich dálnic z důvodu počasí,oprav na kterých se nepracuje-pracuje 8 hodin denně,a podobně volíme klidně i zajížďku 200-300km.
Osobně už několik let jezdím jak pro naftu tak benzín do Rakouska-pokud není cena stejná tak je i levnější o kvalitě nemluvě.Stačí najít správnou pumpu.
Kdyz k tomu pouziji zdaneny prijem, tak to bude kolem 75%.
Fuj, chce se mi zvracet.
Pokud z celkově zdaněných peněz /všechny daně i nemovitosti atd/ zaplatíte jen naftu, tak je zdanění 95%.