- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ve Francii je tarif na 1 km 0.561 €, v ČR 3,60 km - to je fakt směšné. Přitom servis a cena vozu jsou +/- stejné
od ledna tratím oproti roku 2012 jen na cestě do Brna a zpět cca 50 Kč. Sice stravné se mi zvýší o 3 koruny, ale cesta se mi prodraží opět o 0,10Kč na kilometru. Tak si to propočítejte.
Koukám,že ti na tom fotu jsou vysmátí.Jsem zvědav jak budou vysmátí řidiči kamionů.Dopravci stejně najdou způsob jak s šoféry vykejvat.Podepíší že dostali 100%plus kapesné a nakonec o výplatě hořce zapláčí.Někde se jezdí za kilometry a to se rozepíše na základní nejnižší plat a zbytek do "diety".Zajímalo by mne kdy dopravcům konečně někdo zarazí aby mohli laborovat s výší diet.Je to jejich způsob jak si pěkně napakovat kapse na úkor šoférů.Jednou je za stát daný tarif ,ak žádný snižování a čachry.
Na Západě to funguje tak, že si šofci založí vlastní odbory a pak jednaj s dopravci jako celek.
To zase školní zájezdy podraží. Učitelky dostanou větší kapesné.
Jezdim na sluzebky parkrat v roce a vzdy me fascinovalo, ze kdyz jedu na 3 dny do Breclavi dostanu nejakych 3 x 166Kc.... Kdyz jedu na 3 dny do Trencina, dostanu 3 x 40EUR. Pritom ty naklady jsou tam defakto stejny - obed cca 120kc, vecere cca 200Kc...
Jde o zahranici. Opacnym smerem je to stejne/podobne.
Budvar v Budějovicích 29 Kč za půllitr ....
Já bych rád viděl auto, které má náklady na kilometr 3,6... Když jsem tohle počítal u svýho auta, musel bych s ním najezdit služebně aspoň 60 000 ročně po dobu 5-ti let, abych vyšel šul-nul jinak to za tuhle cenu dotuju. To samý s naftou - kolik aut dnes jezdí za spotřebu v techničáku?
A diety ... zní to krásně, ale když se od toho odečte snídaně a člověk jede jen na jednu noc (tzn se to ještě pokrátí) nezbyde ani tolik, aby to dorovnalo reálné náklady na palivo. Takže člověk je dva dny zabitej od rána do večera, a má z toho kulový.
Tak to dělejte jako já, na letiště mě vozí řidič, letím třeba v pondělí v osm, první den příprava na jednání, pak x dnů jednání, pak poslední noc v hotelu a kolem desáté ráno letím zpět, do firmy mě zase veze řidič.
A jakou stanovuje vyhláška cenu LPG? To jsem se v článku nedočetl.
znam jednoho takovyho osobne... nechava si proplacet beno a jezdi plynovkou...To je asi nejvyhodnejsi byznys, jakej sem videl. A muze si v klidu psat jen to,co projel... nepotrebuje prece nikoho sidit
nerozumim tomu, jak lze maskovat soukromou cestu, kdyz zamestnavatel zna vzdalenost, ktera se mela ujet, a tuto proplati bud podle ceny paliva na predlozenych uctenkach anebo podle pausalu.
Maskuje se to, že zaměstnavatel vědomě proplácí zaměstnanci kilometry, které najede soukromě. Z jednoho jediného důvodu - to co mu vyplatí jde v plné výši firmě do nákladů a zaměstnanecto na rozdíl od platu obdrží také v plné výši, bez srážek daně a odvodů.
opět velmi povedené ilustrační foto, kam na ně proboha chodíte?