Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Každý úsek D1 chce opravit nejméně dvanáct firem. Stavba začne v dubnu

Ředitelství silnic a dálnic bude na modernizaci jednotlivých pěti úseků dálnice D1 vybírat pokaždé z dvanácti firem. Své konečné nabídky na modernizaci jednotlivých úseků podalo ve čtvrtek celkem třináct firem, některé se ale neúčastní všech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R96a25d98e60k 42N87o85v46a19k 9164293889290

Kdybyste si přečetli pořádně předchozí stranu, tak naleznete odkaz na článek, že ŘSD požaduje 10letou záruku.

Co se asi nehodilo panu novináři do krámu je, že nejnižší cena není jediným výběrovým kritériem, ale také doba záruky na stavbu, která dělá desetinu hodnocení nabídky.

0/0
7.1.2013 13:18

M76a37r50e86k 64K26a21r22a83f64f86a 9516654442956

Takhle jsem dělal výběrové řízení na pneu k nám do podniku dle zákona o veřejných zakázkách podle nejnižší nabídky nelze preferovat značku a vymýšlet si nějak podmínky aby to sedlo na daného výrobce bohužel a vyhrály to nějaké čínské kšunty vydrželi přesně 6 měsíců a asi 10 000 km když jsme to reklamovali prodejce řekl co jste čekali od gum z číny no kalousek byl spokojený ke korupci nedošlo a stát na tom kšeftu tzv. ušetřil

0/−1
4.1.2013 10:28

P41a19u70l 46J12a32r28o77s 2473928710

Otazka?Jak dlouho se v Cechach ta dalnicni sit buduje?V kterem stoleti to vlastne zacalo?;-D

0/−1
4.1.2013 9:30

R55a62d12e38k 86N75o35v81a24k 9104253789130

od r. 1939, do 1989 jsme měli 560km dálnic a rychlostnic, nyní 1200km

0/0
7.1.2013 13:23

P30a57u16l 41J98a87r47o58s 2333978940

?To je  rychle budovani dalnic,nebo pomale?Jen se ptam Radek.

0/0
7.1.2013 13:41

R52a70d32e56k 19N15o89v47a63k 9464483739290

Na možnosti malé země se dá říct že do docela jde, ikdyž by mohlo být lépe, otázkou je na čí úkor.

Nejlepší by bylo kdyby některé tahy byly dávno hotové (R35, D3), nyní má hromada staveb prioritu, ale vše najednou ufinancovat nejde. Letos se dostaví 15km na R7, 25km D3, několik kilometrů na Liberecku, snad se kopne na D1 k Přerovu a rozběhne se rekonstrukce D1...

Loni se udělal kus R48 u Frýdku, obchvat Kolína, R6 u Chebu, D8 Bílinka, dokončil se D1 do Polska, zbrousila se D1 za Brnem a tak dál.

Nevypadá to že se nestaví...

0/0
7.1.2013 20:42
Foto

M22a19r34t49i36n 57Š29i16m37e55k 5465869532245

Dejte to Eurovii, tak umí kvalitní cesty ;-D

+4/−1
3.1.2013 22:09

Z56d88e85n40e55k 74Š63i79t63i76n39a 2393538760675

Článek jsem si pečlivě a několikrát přečetl. Nejnižší cena rovná se prakticky největší zmetek. Co to za diletanty tam vlastně sedí a hýří s penězi daňových poplatníků.

Nejlepší výsledky jsou od renomovaných firem s velmi dobrými referencemi. Ale o to zde přece vůbec nejde. Nažerte se politikové. Pan prezident všem zlodějům a lumpům dal zelenou.

+1/−2
3.1.2013 20:41

F68r96a40n20t52i94š60e23k 27H45o24r73á55k 9259232137503

:-) kdyby se nevybrala nejnižší cena, tak zas budete tvrdit, že je to korupce :-) ;-D

+2/−1
3.1.2013 20:56

Z81d59e53n59e19k 31Š90i83t43i81n62a 2593848560935

Takže co je optimální řešení pro normálního a zdravě uvažujícího člověka ve výběrové komisi ??

+1/0
3.1.2013 21:16

P51a75u97l 12J68a28r84o27s 2263788430

Zdenku.Tak to byva vzdy,ne jen pri stavbe dalnic.Kdyz se zada prace tomu nejlevnejsimu,tak to je vzdy odfusovane.Mozna,ze to tak je naschval.Bude do budoucna prace.Dalnice se bude po par letech muset predelavat.;-)

0/0
4.1.2013 9:26
Foto

L44a94d61i46s43l48a13v 83V23ý40s73m27e85k 9470851594429

Náklady 50 milionů, zakázka za 2 miliardy, to je job panečku :-)

+1/−1
3.1.2013 20:36
Foto

M72a68r38t83i63n 60Š23i70m68e28k 5605739832565

za těch 50 mega bych vybíral vítěze soutěží pro stát klidně 10 let ;-D

0/−1
3.1.2013 22:09

O83l40d34ř14i74c14h 10O46l67e97š 3484221543481

Takže kupovat si letošní dálniční známku je zbytečné.

+1/−1
3.1.2013 17:27
Foto

V91l83a70d94a 11V98a78n39e29k 9103706364328

Lituji,že jsem si koupil loňskou .....;-(

+2/−1
3.1.2013 17:36

S79t86a88n23i54s21l23a52v 12S89t12u28d18e68n92o33v82s27k92y 4251310564726

Rozhodovat bude nejnizsi cena? Nejsem tak bohaty, abych si mohl kupovat levne veci. Jste blazni ...

+8/−2
3.1.2013 16:30

M21i81c98h85a87l 39K35o34l44o84v98r74a40t 5747853415672

Cena ano, ale přebrat stavbu až minimálně po 5 letech od dokončení (ověření provozu po dobu 5 let by mohlo stačit), až se projeví první závady. Záruku min. 20 let. Aby to nedopadlo jako dálnice D1 u Ostravy.

+6/0
3.1.2013 16:43

S58t78a39n58i81s57l95a87v 37S11t91u11d42e98n78o62v92s73k90y 4961480114706

A vite doufam, jak se to dela: Po dokonceni zakazky firma "nahle zkrachuje" a pak samozrejme jiz neni kde reklamovat ...

+2/−1
3.1.2013 17:08

P13e14t23r 88P82o44l58á48k 1837515616508

Jiste, to se dela u developerskych projektu, ze se ad hoc zalozi spolecnost, ktera pozdeji zkrachuje a za zaruky si pak ruci chudaci majitele sami, protoze stavebni spolecnost si nad tim samozrejme take "umeje ruce". Tady se to nejspis nestane, protoze to nejsou zadne ad hoc zalozene firmy, ale ty nejvetsi stavebni firmy v CR s dlouhou tradici. Ad hoc jsou max. zalozena ta sdruzeni, o kterych clanek mluvi.

Vidim to na jiny trik, pouzity u tunelu Blanka v Praze. Vysoutezi se cena, podepise se smlouva, kde neni penalizace za zvyseni konecne ceny a cena se, svete div se, najednou zvedne v prubehu stavby o 30%.

+3/−1
3.1.2013 17:59

M15i62c13h69a36l 16K80o38l45o17v83r16a72t 5977753175782

Ano, bohužel i tohle se běžně děje, ze zkušenosti z praxe se nám to nejčastěji děje u střech ... firma udělá na budově novou střechu, ta za 2 roky začně jevit závady a firma zkrachovala ;)

U dálnice je třeba řešení uvést min. 2 referenční stavby v podobném rozsahu z minulosti a také úseky rozumně přidělit k jednotlivým dílčím výběrovým řízením.

0/0
3.1.2013 18:17

R73o84s86t41i20s79l86a92v 83V24á22c19h66a83l 2595938207405

nelze nepřebrat dokončené dílo

0/0
3.1.2013 19:34

D32a54n82i42e47l 66N42o77v16á17k 3533978512643

když ŘSD nepřevezme stavbu,v tomto případě pozemní komunikaci, nebude moci býti tato využívána!

0/−1
4.1.2013 15:56

R76a78d63e73k 38N44o41v77a25k 9374253359930

To není pravda, silnice může být využívána ještě před faktickým převzerím investorem

0/0
7.1.2013 13:14

D45a61n91i71e96l 16N24o25v22á68k 3423618422583

dokud investor nepřevezme stavbu,jde o stavbu i když de-facto dokončenou.Převzetí stavby investorem není kolaudace.

0/0
7.1.2013 20:45

R77a42d29e59k 15N17o14v65a67k 9414943279410

Požadavek na záruku je minimálně 10let

0/0
7.1.2013 13:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.