Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Každý úsek D1 chce opravit nejméně dvanáct firem. Stavba začne v dubnu

Ředitelství silnic a dálnic bude na modernizaci jednotlivých pěti úseků dálnice D1 vybírat pokaždé z dvanácti firem. Své konečné nabídky na modernizaci jednotlivých úseků podalo ve čtvrtek celkem třináct firem, některé se ale neúčastní všech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R98a43d69e14k 94N25o37v47a54k 9214673599330

Kdybyste si přečetli pořádně předchozí stranu, tak naleznete odkaz na článek, že ŘSD požaduje 10letou záruku.

Co se asi nehodilo panu novináři do krámu je, že nejnižší cena není jediným výběrovým kritériem, ale také doba záruky na stavbu, která dělá desetinu hodnocení nabídky.

0/0
7.1.2013 13:18

M50a55r52e30k 97K87a58r86a90f94f24a 9696274962966

Takhle jsem dělal výběrové řízení na pneu k nám do podniku dle zákona o veřejných zakázkách podle nejnižší nabídky nelze preferovat značku a vymýšlet si nějak podmínky aby to sedlo na daného výrobce bohužel a vyhrály to nějaké čínské kšunty vydrželi přesně 6 měsíců a asi 10 000 km když jsme to reklamovali prodejce řekl co jste čekali od gum z číny no kalousek byl spokojený ke korupci nedošlo a stát na tom kšeftu tzv. ušetřil

0/−1
4.1.2013 10:28

P65a54u51l 46J46a30r44o60s 2733958960

Otazka?Jak dlouho se v Cechach ta dalnicni sit buduje?V kterem stoleti to vlastne zacalo?;-D

0/−1
4.1.2013 9:30

R74a84d31e94k 79N39o45v84a46k 9764123809650

od r. 1939, do 1989 jsme měli 560km dálnic a rychlostnic, nyní 1200km

0/0
7.1.2013 13:23

P44a64u25l 18J47a54r44o77s 2273398800

?To je  rychle budovani dalnic,nebo pomale?Jen se ptam Radek.

0/0
7.1.2013 13:41

R10a69d30e22k 13N15o94v77a34k 9104223729650

Na možnosti malé země se dá říct že do docela jde, ikdyž by mohlo být lépe, otázkou je na čí úkor.

Nejlepší by bylo kdyby některé tahy byly dávno hotové (R35, D3), nyní má hromada staveb prioritu, ale vše najednou ufinancovat nejde. Letos se dostaví 15km na R7, 25km D3, několik kilometrů na Liberecku, snad se kopne na D1 k Přerovu a rozběhne se rekonstrukce D1...

Loni se udělal kus R48 u Frýdku, obchvat Kolína, R6 u Chebu, D8 Bílinka, dokončil se D1 do Polska, zbrousila se D1 za Brnem a tak dál.

Nevypadá to že se nestaví...

0/0
7.1.2013 20:42
Foto

M94a25r83t33i42n 60Š30i63m72e85k 5115819142365

Dejte to Eurovii, tak umí kvalitní cesty ;-D

+4/−1
3.1.2013 22:09

Z22d29e60n29e57k 54Š49i94t19i19n32a 2803408810335

Článek jsem si pečlivě a několikrát přečetl. Nejnižší cena rovná se prakticky největší zmetek. Co to za diletanty tam vlastně sedí a hýří s penězi daňových poplatníků.

Nejlepší výsledky jsou od renomovaných firem s velmi dobrými referencemi. Ale o to zde přece vůbec nejde. Nažerte se politikové. Pan prezident všem zlodějům a lumpům dal zelenou.

+1/−2
3.1.2013 20:41

F56r64a32n90t59i22š32e69k 20H44o66r18á27k 9379822287403

:-) kdyby se nevybrala nejnižší cena, tak zas budete tvrdit, že je to korupce :-) ;-D

+2/−1
3.1.2013 20:56

Z98d78e81n58e72k 80Š64i27t26i10n15a 2743108600295

Takže co je optimální řešení pro normálního a zdravě uvažujícího člověka ve výběrové komisi ??

+1/0
3.1.2013 21:16

P48a39u26l 30J78a89r54o24s 2893588490

Zdenku.Tak to byva vzdy,ne jen pri stavbe dalnic.Kdyz se zada prace tomu nejlevnejsimu,tak to je vzdy odfusovane.Mozna,ze to tak je naschval.Bude do budoucna prace.Dalnice se bude po par letech muset predelavat.;-)

0/0
4.1.2013 9:26
Foto

L83a89d45i31s67l36a89v 91V81ý61s98m74e82k 9830661724439

Náklady 50 milionů, zakázka za 2 miliardy, to je job panečku :-)

+1/−1
3.1.2013 20:36
Foto

M21a26r93t20i83n 47Š69i86m20e61k 5495499532635

za těch 50 mega bych vybíral vítěze soutěží pro stát klidně 10 let ;-D

0/−1
3.1.2013 22:09
Foto

O90l10d33ř95i74c81h 93O42l78e84š 3174771663481

Takže kupovat si letošní dálniční známku je zbytečné.

+1/−1
3.1.2013 17:27
Foto

V64l42a46d22a 26V21a12n73e63k 9393986524758

Lituji,že jsem si koupil loňskou .....;-(

+2/−1
3.1.2013 17:36

S44t56a73n50i52s37l96a18v 74S59t86u91d90e48n78o46v19s12k16y 4791300324766

Rozhodovat bude nejnizsi cena? Nejsem tak bohaty, abych si mohl kupovat levne veci. Jste blazni ...

+8/−2
3.1.2013 16:30

M25i37c32h42a61l 26K45o92l95o31v15r59a85t 5157443645492

Cena ano, ale přebrat stavbu až minimálně po 5 letech od dokončení (ověření provozu po dobu 5 let by mohlo stačit), až se projeví první závady. Záruku min. 20 let. Aby to nedopadlo jako dálnice D1 u Ostravy.

+6/0
3.1.2013 16:43

S69t40a88n82i59s29l35a71v 33S36t53u36d92e72n55o21v78s58k22y 4291940454906

A vite doufam, jak se to dela: Po dokonceni zakazky firma "nahle zkrachuje" a pak samozrejme jiz neni kde reklamovat ...

+2/−1
3.1.2013 17:08

P38e65t89r 69P85o88l91á41k 1747475656198

Jiste, to se dela u developerskych projektu, ze se ad hoc zalozi spolecnost, ktera pozdeji zkrachuje a za zaruky si pak ruci chudaci majitele sami, protoze stavebni spolecnost si nad tim samozrejme take "umeje ruce". Tady se to nejspis nestane, protoze to nejsou zadne ad hoc zalozene firmy, ale ty nejvetsi stavebni firmy v CR s dlouhou tradici. Ad hoc jsou max. zalozena ta sdruzeni, o kterych clanek mluvi.

Vidim to na jiny trik, pouzity u tunelu Blanka v Praze. Vysoutezi se cena, podepise se smlouva, kde neni penalizace za zvyseni konecne ceny a cena se, svete div se, najednou zvedne v prubehu stavby o 30%.

+3/−1
3.1.2013 17:59

M88i42c93h64a17l 96K70o37l89o90v66r13a58t 5587473165562

Ano, bohužel i tohle se běžně děje, ze zkušenosti z praxe se nám to nejčastěji děje u střech ... firma udělá na budově novou střechu, ta za 2 roky začně jevit závady a firma zkrachovala ;)

U dálnice je třeba řešení uvést min. 2 referenční stavby v podobném rozsahu z minulosti a také úseky rozumně přidělit k jednotlivým dílčím výběrovým řízením.

0/0
3.1.2013 18:17

R31o44s54t33i49s60l27a69v 59V48á81c40h94a78l 2885378627665

nelze nepřebrat dokončené dílo

0/0
3.1.2013 19:34

D78a83n92i15e32l 33N18o11v46á98k 3863218372513

když ŘSD nepřevezme stavbu,v tomto případě pozemní komunikaci, nebude moci býti tato využívána!

0/−1
4.1.2013 15:56

R85a84d52e12k 20N85o49v81a76k 9944573589870

To není pravda, silnice může být využívána ještě před faktickým převzerím investorem

0/0
7.1.2013 13:14

D95a94n22i76e74l 94N91o68v31á62k 3253228302253

dokud investor nepřevezme stavbu,jde o stavbu i když de-facto dokončenou.Převzetí stavby investorem není kolaudace.

0/0
7.1.2013 20:45

R48a23d27e82k 47N21o40v54a19k 9354853269760

Požadavek na záruku je minimálně 10let

0/0
7.1.2013 13:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.