Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Každý úsek D1 chce opravit nejméně dvanáct firem. Stavba začne v dubnu

Ředitelství silnic a dálnic bude na modernizaci jednotlivých pěti úseků dálnice D1 vybírat pokaždé z dvanácti firem. Své konečné nabídky na modernizaci jednotlivých úseků podalo ve čtvrtek celkem třináct firem, některé se ale neúčastní všech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R59a85d32e79k 44N63o30v85a23k 9454823679950

Kdybyste si přečetli pořádně předchozí stranu, tak naleznete odkaz na článek, že ŘSD požaduje 10letou záruku.

Co se asi nehodilo panu novináři do krámu je, že nejnižší cena není jediným výběrovým kritériem, ale také doba záruky na stavbu, která dělá desetinu hodnocení nabídky.

0/0
7.1.2013 13:18

M84a30r60e34k 67K31a83r90a10f62f25a 9446694702456

Takhle jsem dělal výběrové řízení na pneu k nám do podniku dle zákona o veřejných zakázkách podle nejnižší nabídky nelze preferovat značku a vymýšlet si nějak podmínky aby to sedlo na daného výrobce bohužel a vyhrály to nějaké čínské kšunty vydrželi přesně 6 měsíců a asi 10 000 km když jsme to reklamovali prodejce řekl co jste čekali od gum z číny no kalousek byl spokojený ke korupci nedošlo a stát na tom kšeftu tzv. ušetřil

0/−1
4.1.2013 10:28

P92a98u84l 58J91a94r94o32s 2433858210

Otazka?Jak dlouho se v Cechach ta dalnicni sit buduje?V kterem stoleti to vlastne zacalo?;-D

0/−1
4.1.2013 9:30

R64a22d41e87k 72N20o15v11a34k 9794483779680

od r. 1939, do 1989 jsme měli 560km dálnic a rychlostnic, nyní 1200km

0/0
7.1.2013 13:23

P88a93u49l 36J16a37r77o60s 2363408220

?To je  rychle budovani dalnic,nebo pomale?Jen se ptam Radek.

0/0
7.1.2013 13:41

R43a72d23e31k 75N97o51v80a98k 9264843299230

Na možnosti malé země se dá říct že do docela jde, ikdyž by mohlo být lépe, otázkou je na čí úkor.

Nejlepší by bylo kdyby některé tahy byly dávno hotové (R35, D3), nyní má hromada staveb prioritu, ale vše najednou ufinancovat nejde. Letos se dostaví 15km na R7, 25km D3, několik kilometrů na Liberecku, snad se kopne na D1 k Přerovu a rozběhne se rekonstrukce D1...

Loni se udělal kus R48 u Frýdku, obchvat Kolína, R6 u Chebu, D8 Bílinka, dokončil se D1 do Polska, zbrousila se D1 za Brnem a tak dál.

Nevypadá to že se nestaví...

0/0
7.1.2013 20:42
Foto

M85a15r22t59i17n 89Š56i95m51e42k 5495469842655

Dejte to Eurovii, tak umí kvalitní cesty ;-D

+4/−1
3.1.2013 22:09

Z79d92e70n54e36k 86Š92i36t65i29n73a 2233698280465

Článek jsem si pečlivě a několikrát přečetl. Nejnižší cena rovná se prakticky největší zmetek. Co to za diletanty tam vlastně sedí a hýří s penězi daňových poplatníků.

Nejlepší výsledky jsou od renomovaných firem s velmi dobrými referencemi. Ale o to zde přece vůbec nejde. Nažerte se politikové. Pan prezident všem zlodějům a lumpům dal zelenou.

+1/−2
3.1.2013 20:41

F85r80a95n27t28i94š71e72k 20H96o53r78á23k 9969492767253

:-) kdyby se nevybrala nejnižší cena, tak zas budete tvrdit, že je to korupce :-) ;-D

+2/−1
3.1.2013 20:56

Z20d19e96n69e93k 72Š33i55t11i62n96a 2303778770975

Takže co je optimální řešení pro normálního a zdravě uvažujícího člověka ve výběrové komisi ??

+1/0
3.1.2013 21:16

P87a37u26l 67J82a94r25o92s 2373688780

Zdenku.Tak to byva vzdy,ne jen pri stavbe dalnic.Kdyz se zada prace tomu nejlevnejsimu,tak to je vzdy odfusovane.Mozna,ze to tak je naschval.Bude do budoucna prace.Dalnice se bude po par letech muset predelavat.;-)

0/0
4.1.2013 9:26
Foto

L57a58d66i71s47l89a56v 21V93ý41s42m76e55k 9140451144509

Náklady 50 milionů, zakázka za 2 miliardy, to je job panečku :-)

+1/−1
3.1.2013 20:36
Foto

M60a23r43t29i31n 24Š65i39m26e73k 5285559502165

za těch 50 mega bych vybíral vítěze soutěží pro stát klidně 10 let ;-D

0/−1
3.1.2013 22:09
Foto

O77l87d48ř39i26c21h 38O52l50e91š 3144451463601

Takže kupovat si letošní dálniční známku je zbytečné.

+1/−1
3.1.2013 17:27
Foto

V82l47a96d76a 72V91a77n20e47k 9883466834148

Lituji,že jsem si koupil loňskou .....;-(

+2/−1
3.1.2013 17:36

S27t40a67n62i46s96l73a93v 10S81t37u83d57e93n80o64v13s38k17y 4951260354486

Rozhodovat bude nejnizsi cena? Nejsem tak bohaty, abych si mohl kupovat levne veci. Jste blazni ...

+8/−2
3.1.2013 16:30

M89i34c28h43a81l 89K13o22l86o81v75r81a90t 5637573455292

Cena ano, ale přebrat stavbu až minimálně po 5 letech od dokončení (ověření provozu po dobu 5 let by mohlo stačit), až se projeví první závady. Záruku min. 20 let. Aby to nedopadlo jako dálnice D1 u Ostravy.

+6/0
3.1.2013 16:43

S17t69a24n64i64s49l42a54v 32S52t92u60d10e20n77o91v63s93k41y 4271390404306

A vite doufam, jak se to dela: Po dokonceni zakazky firma "nahle zkrachuje" a pak samozrejme jiz neni kde reklamovat ...

+2/−1
3.1.2013 17:08

P52e50t61r 29P29o40l63á46k 1767775536138

Jiste, to se dela u developerskych projektu, ze se ad hoc zalozi spolecnost, ktera pozdeji zkrachuje a za zaruky si pak ruci chudaci majitele sami, protoze stavebni spolecnost si nad tim samozrejme take "umeje ruce". Tady se to nejspis nestane, protoze to nejsou zadne ad hoc zalozene firmy, ale ty nejvetsi stavebni firmy v CR s dlouhou tradici. Ad hoc jsou max. zalozena ta sdruzeni, o kterych clanek mluvi.

Vidim to na jiny trik, pouzity u tunelu Blanka v Praze. Vysoutezi se cena, podepise se smlouva, kde neni penalizace za zvyseni konecne ceny a cena se, svete div se, najednou zvedne v prubehu stavby o 30%.

+3/−1
3.1.2013 17:59

M14i45c29h55a97l 54K53o34l61o93v58r54a49t 5247973795962

Ano, bohužel i tohle se běžně děje, ze zkušenosti z praxe se nám to nejčastěji děje u střech ... firma udělá na budově novou střechu, ta za 2 roky začně jevit závady a firma zkrachovala ;)

U dálnice je třeba řešení uvést min. 2 referenční stavby v podobném rozsahu z minulosti a také úseky rozumně přidělit k jednotlivým dílčím výběrovým řízením.

0/0
3.1.2013 18:17

R30o81s80t77i82s74l65a19v 48V28á42c17h27a35l 2945588397405

nelze nepřebrat dokončené dílo

0/0
3.1.2013 19:34

D19a23n11i24e14l 96N64o29v67á14k 3403618142933

když ŘSD nepřevezme stavbu,v tomto případě pozemní komunikaci, nebude moci býti tato využívána!

0/−1
4.1.2013 15:56

R60a54d76e83k 63N50o41v64a44k 9854253749120

To není pravda, silnice může být využívána ještě před faktickým převzerím investorem

0/0
7.1.2013 13:14

D72a78n47i45e87l 91N61o72v78á16k 3773828222623

dokud investor nepřevezme stavbu,jde o stavbu i když de-facto dokončenou.Převzetí stavby investorem není kolaudace.

0/0
7.1.2013 20:45

R17a61d78e86k 23N47o56v71a57k 9214943879970

Požadavek na záruku je minimálně 10let

0/0
7.1.2013 13:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.